Autoliikkeellä olisi Passat vm.00 1,8T Variant Comfortline, autolla on ajettu ruhtinaalliset 256 tkm. Uskaltaako tuollaisilla kilometreillä varustettua Pasuunaa ostaa? Mitä kannattaa tutkia?
Mitäs Comfortline-varustelu pitää sisällään?
Kiitos ja kumarrus!!!
-00 Passat 1,8T Variant
- LarsRiedel
- Posts: 23
- Joined: 16.6.2006 11:20
- Location: Varpaisjärvi
-00 Passat 1,8T Variant
Volkswagen Passat Variant Highline -01 1,9 TDI Tiptronic
Toyota Corolla Verso -05 2,2 D4D
Toyota Corolla Verso -05 2,2 D4D
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Kuluvia osia tommosessa on ihan riittävästi, etupää saattaa kolista urakalla, vetarin suojakumit saattaa olla paskana, jarruletkuja murtunut, ne nyt on ne yleisimmät tuossa vanhemmassa 3B -mallissa. Sähkölaitteiden osalta esimerkiksi sähkölasit on hajoavaa sorttia, kokeile nostaa ja laskea ylös, jos kuuluu sellasta pientä vaijerien "pauketta", niin ikkunahissiremonttia enteilee.
Mutta hyvin huollettuna ei välttämättä häpeä esim. satkun vähempi ajetulle, jos hyvin pidetty. Moottorin suhteen tuo 1.8T on kyllä ihan hyvä vaihtoehto. Jos siltä puolelta nyt jotain vikoja voi hakea, niin turbon kuntoa on vähän paha koeajolla sen paremmin todeta, kunhan ei ujella liikaa. Kylmällä koneella startatessa kuuntele, ettei jakoketju rallata hetken aikaa. Kone on siis jakohihnalla, mutta toista nokka-akselia pyöritetään ketjulla. Ketjua kiristävä "elementti" voi olla finaalissa ja aiheuttaa tosiaan sellasta rallatusta kylmällä koneella, kunnes öljynpaineet nousee kiristin-elementille.
Korin suhteen ruosteherkkä paikka taitaa olla takaluukku tuon ikäisessä. Eipä juuri muuta.
Tuosta varustelusta en tarkemmin muista mitä pitää sisällään.
Mutta hyvin huollettuna ei välttämättä häpeä esim. satkun vähempi ajetulle, jos hyvin pidetty. Moottorin suhteen tuo 1.8T on kyllä ihan hyvä vaihtoehto. Jos siltä puolelta nyt jotain vikoja voi hakea, niin turbon kuntoa on vähän paha koeajolla sen paremmin todeta, kunhan ei ujella liikaa. Kylmällä koneella startatessa kuuntele, ettei jakoketju rallata hetken aikaa. Kone on siis jakohihnalla, mutta toista nokka-akselia pyöritetään ketjulla. Ketjua kiristävä "elementti" voi olla finaalissa ja aiheuttaa tosiaan sellasta rallatusta kylmällä koneella, kunnes öljynpaineet nousee kiristin-elementille.
Korin suhteen ruosteherkkä paikka taitaa olla takaluukku tuon ikäisessä. Eipä juuri muuta.
Tuosta varustelusta en tarkemmin muista mitä pitää sisällään.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
- LarsRiedel
- Posts: 23
- Joined: 16.6.2006 11:20
- Location: Varpaisjärvi
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
- LarsRiedel
- Posts: 23
- Joined: 16.6.2006 11:20
- Location: Varpaisjärvi
Onhan tuo nyt melkoisen hintava? Ostin itse samalla padalla myöskin `00 mallin trendlinen sata tonnia vähemmän ajettuna.
Hintaa oli tonni enemmän, tosin yksityiseltä. Tuossa on kohtuu hyvät varusteet ja kyseisen mallin tyyppiviat oli korjattuna.
jotain pikkusta tietysti on aina mutta ei tekniikassa itsessään valittamista.
Tosin näin tossa syksyllä jossain liikkeessä tuollaisen vaparin ilman oikeastaa mitään varusteita(esim ilmastointia tms kivaa) mutta kohtuukilsoilla ja hintaa oli 14 tonttuu ja rapiat.Mut saahan noista pyytää....
Hintaa oli tonni enemmän, tosin yksityiseltä. Tuossa on kohtuu hyvät varusteet ja kyseisen mallin tyyppiviat oli korjattuna.
jotain pikkusta tietysti on aina mutta ei tekniikassa itsessään valittamista.
Tosin näin tossa syksyllä jossain liikkeessä tuollaisen vaparin ilman oikeastaa mitään varusteita(esim ilmastointia tms kivaa) mutta kohtuukilsoilla ja hintaa oli 14 tonttuu ja rapiat.Mut saahan noista pyytää....
Ahdin määrää tahdin niinkuin sanotaan.Kalustona Passat Variant 1.8T ja A4 Sedan 1.8T.