Jaahas edessä olisi taas Ruotsiin lähtö. www.bugrun.com
Eli paikkana on mantorpin moottorirata (Tukholmasta n.230km)
Onko tänä vuonna muita lähtiöitä? Haapala?
Varasin jo matkankin vikinglineltä hintaa tuli n.150€ (2h+auto)
siljalla sama reissu maksaisi n.350€
Golf III cabriolet -98
Golf VI variant 1.4 TSI -10
Laivat varattu, lähtijöistä ei vielä mitään hajua. Mennään Vikingillä Turusta, meno to-pe ja takaisin su-ma. 4 hengen hytit on varattu joten sen verran lähtee porukkaa maksimissaan.
Hienoa! Pitää yrittää nähdä ennen laivaan menoa niin tunnistaa myöhemminkin
E:sama purkki taas eli torstai illalla lähtö turusta ja maanantai aamuna takaisin (Olisin mielummin mennyt sea windillä mutta kun ei ota enää henkilöautoja )
Golf III cabriolet -98
Niin tuolla alueella ilmeisesti saa olla vielä su-ma välisen yön? Ittellä ei ollu silleen kokemusta niin aattelin parhaaks varata jo yölaivalla paluun.
Tarkoitin että maanantai aamuna olen takaisin turussa..
En tiedä yöpymisestä ennen tai jälkeen bugrunin.. Juttua olen kuullut että jotkut olis päässy alueelle yöpymään vuorokautta ennen itse tapahtumaa.. Myös olen kuullut suomalaisista jotka ovat yöpyneet teltassa portin edessä, koska eivät sisälle päässeet etukäteen
Golf III cabriolet -98
Oulusta lähdössä 2 autollista porukka tuonne. Tamperelaisten kanssa mennään sitten letkassa Viikkarille. Eli to-ilta isabella ja sunnuntaina takaisin amorellalla.
Kouvolasta matkaan on lähdössä torstaina Helsingistä Vikingillä neljän volkkarin ja yhdeksän hengen seurue. Tarkoitus olisi majailla paikan päällä sunnuntaihin asti.
Se ois vähän niinkus tänään lähtö. Saas nähdä paistuuko siellä liha vai tuleeko vettä... aurinkoa ne on kyllä luvannut reilusti. Eli arskarasvaa mukaan vaan.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Bugrun 2008 reissu on nyt ohi..
Sää oli loistava koko viikonlopun ja hauskaa oli jälleen. Ketään klubilaista en huomannut siellä mutta Basu taisi pistää nimensä meidän Suomen lippuun?
Muutaman kuvankin sain otettua sieltä...Klik
Golf III cabriolet -98
Jami R: Kyllähän minä & JukkaA jubailtiin teikäläisen kanssa menomatkalla laivan käytävällä ennen kun päästivät hytteihin.
Aurinko paistoi koko viikonlopun täydeltä teholta, yöllä oli sitten jo vähän vilposempaa.
Kyllä taas näki kaiken maailman kikottimia, ihan laidasta laitaan.
Ja kiitoksia vaan Jukalle kaikesta touhuilusta & järkkäilyistä.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)