Onko kellään tietoa mistä sais parhaimmat ja näyttävimmän korisarjan 3B passattiinn???

Toinen mitä olen hakenut on tuplaulostulot....onko saatavilla jollakin vai pitääkö itse teettää ??

Mistä muuten nuo hommasit? Oon tolla votexilla yrittäny guuklee, mutten ole löytänyt..RKoo wrote:Vanhassa autossa oli Votexin helmat, mut ei nekään hirveen hienot ole...
Muista istua siihen jakkaralle, ennenku kysyt hinnat.Sami wrote:Sillä just et olis helppo asentaa.. Mutten löytäny vaan mistään. Täytyy käydä marmorilta kyselee
Mulla ei maksanu puoliakaan tosta ja verhoiltiin penkit, sekä ovipahvit. Nahassa tosin hieman säästeltiin, mutta sitäkin laitettiin...DjRiku wrote:kips wrote:Minkä moisilla materiaaleilla toi verhoillaan?? Jos saan udella...![]()
Ja jos uskallat/haluat kertoa ton lystin hintaa...?? Itekki haaveillut samasta.
Itselleni tulee suurin osa nahasta, lystin hinta on 1850€ minun autollani
Saisitko laitettua sisustasta muutaman kuvan tänne topikkii taikka suoraan mun mailiin rikuantt1@luukku.com. Katsoisin hiukan miltä tulee näyttämään sisusta.Ramirez wrote:Mulla ei maksanu puoliakaan tosta ja verhoiltiin penkit, sekä ovipahvit. Nahassa tosin hieman säästeltiin, mutta sitäkin laitettiin...DjRiku wrote:kips wrote:Minkä moisilla materiaaleilla toi verhoillaan?? Jos saan udella...![]()
Ja jos uskallat/haluat kertoa ton lystin hintaa...?? Itekki haaveillut samasta.
Itselleni tulee suurin osa nahasta, lystin hinta on 1850€ minun autollani
Ei oo mitään kuvasivua minne laittaisin, mutta tossa huono kuva. Rypyt jotenkin näkyy kuvissa paremmin kun luonnossa koska salamavalo korostaa niitä ja sitten toi kankaan värisävy on vääristynyt kuvassa, luonnossa se on punaisempi. Uskon että toi verhoilija mikä teki mulle tekee SELVÄSTI halvemmalla vaikka ois kaikki aitoa nahkaa. Eli jos kiinnostaa niin voin pistää yv:llä sen yhteystiedot.DjRiku wrote:Saisitko laitettua sisustasta muutaman kuvan tänne topikkii taikka suoraan mun mailiin rikuantt1@luukku.com. Katsoisin hiukan miltä tulee näyttämään sisusta.Ramirez wrote:Mulla ei maksanu puoliakaan tosta ja verhoiltiin penkit, sekä ovipahvit. Nahassa tosin hieman säästeltiin, mutta sitäkin laitettiin...DjRiku wrote:
Itselleni tulee suurin osa nahasta, lystin hinta on 1850€ minun autollani...mutta tosin siis itselleni on tulossa täydellinen nahkasisusta, se voi vaikuttaa hiukan hintaan