Huhtikuussa ostettaessa oli 206tkm, pikkasen tullut ajeltua....
Nyt kytkinrempassa, keväällä heti oston jälkeen vaihdettu eteen jarrulevyt & palat, muuten toiminu ku unelma

Juu koneessa ei ole muuta vikaa ku venttiiliohjurikumet jotka alkaa olla vaihtoiässä. Öljyä tosin ei tartte lisätä 15 tkm vaihtovälillä. Muuten käy ja kukkuu ja lähtee pakkasella hyvin käyntiin.JyriT wrote:Sulla rupeaa olemaan sisäänajo suoritettuvwsalo wrote:Nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan lukemat kohillaan
Ja vissiin hyvin pörisee edelleen?
No ei kai niitä sitten tarvi vaihtaavwsalo wrote: Juu koneessa ei ole muuta vikaa ku venttiiliohjurikumet jotka alkaa olla vaihtoiässä. Öljyä tosin ei tartte lisätä 15 tkm vaihtovälillä. Muuten käy ja kukkuu ja lähtee pakkasella hyvin käyntiin.
oliko amideukselta jäänyt yksi nolla pois?Mulla tulee 52000km täyteen kohta ja auto lukee allekirjoituksessa...
'trpfreak wrote:oliko amideukselta jäänyt yksi nolla pois?Mulla tulee 52000km täyteen kohta ja auto lukee allekirjoituksessa...
vw 2.4d= 434 000
honda 2.0i= 325 000 ja molemmis risat päälle.
niin taitaa olla, jostain oon lukenu ettei sil noin kauaa ole ollutkaan tuota pornstarteria...Tais olla se entinen IV golf ellen ihan väärässä ole..
Eikös se tuohon tyyliin mene. Tai sitten ajaa vakkarin mukaan tasan 100km/h ja ottaa ajan kauanko menee kun trippi pyörähtää 1km. Siitähän se on sitten helppo laskea heitto tuossa vauhdissa.Jake77 wrote:Olikos tuo tarkastus helpointa tehdä niin, että ajaa kilometrin 60km/h ja aikaa pitäisi mennä minuutti? 100km/h niin 6min/10km?