Maffin "tuunaus"

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
User avatar
M.R
Posts: 3
Joined: 15.5.2004 11:49
Location: JKL

Maffin "tuunaus"

Post by M.R »

Otetaan nyt vielä kerran esille maffin poraus, joka on mm. ollut paljon esillä ffp:n sivuilla. Eli onko nyt kellään kokemuksia reiän porauksesta maffiin ja tuoko se lisätehoja ilmamäärän lisäännyttyä? Mites sit lisääntyykö savutus hirveästi ja meneekö päästötesteistä läpi?

Itse meinasin käydä hakemassa ensi viikolla n. 100€ pierupurkin ja kokeilis ensin sellasenaan ja jos ei oo vaikutusta niin sit junttaan reiän siihen. Niin ja jos teillä olisi jotain linkkejä tai kuvia maffin reiän porauksesta ni ois tosi hyvä, kun ffp:n kirjalliset ohjeet ei oikein iskeny. :lol:

Kiitoksia jo etukäteen...
turpo kiisseli

Post by turpo kiisseli »

Jaha... ja jassoo...

Olet sä aikas pelle peloton, jos lähdet "tuhoamaan" 100 egee tosta vaan...

Veikkaampa näin lonkalta, että käypi vähän samoin kuin ennen aikaan mopojen kanssa, eli...

"viritys on onnistunut, kun tehot ei laskenut kuin 30%"

... mutta onnea yritykseen ja kerro ihmeessä kuinka kävi ????

PS. Napsippa joitakin valokuvia siitä virityksestä ja etenkin siitä reiän teosta !
User avatar
MarkusK
Posts: 645
Joined: 1.12.2003 20:32
Location: Porvoo

Post by MarkusK »

Älä nyt siihen ehjään anturiin ainakaan sitä reikää poraa. Eikös se reiän poraus ollut vaan sellanen hätäapu täysin rikkinäiselle anturille, jotta saadaa edes lähes täydet tehot koneesta.
User avatar
jyrki
Posts: 499
Joined: 30.11.2003 20:37
Location: pieksämäki

Post by jyrki »

Elekää estelkö rahamiestä!!! :lol: :lol:
Vw Golf Variant VI 1.6 TDI -10
GC

Post by GC »

omassa on tällä hetkellä pierburg, mutta jos nyt olis tarvetta uudelle maffille niin ostaisin ilman muuta boschin. Asiantuntevasta ja ystävällisestä volsuliikkeestä hinta nykyään n. 100egee.
Post Reply