mitä mieltä olette tuosta touranin park assistantista?
Hyvää vai huonoa?
Touranin park assistant
- Pasi Häkli
Ei varmaan oo paljon porukalla kokemusta tuosta. Kyllä se toimii, mutta on melko turha mun mielestä, jos itse osaa jonkun verran peruutella. Varsinkin kun hinta taitaa olla vielä aika korkea tuolla varusteella. Olin just viikolla kursseilla helsingissä missä oli vähän juttua tuosta.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Jokainenhan näkee tuollaiset lisävarusteet henkilökohtaisella tasolla tarpeelliseksi tai vähemmän tarpeelliseksi. Jos kuitenkin lähdetään purkamaan tätä asiaa ostoperusteiden kautta, niin en usko, että monikaan ihminen laittaa ko. lisävarustetta kriteeriksi uudelle tai käytetylle autolle.
VW Jetta V TDI -08, VW Golf III -96
Mäkään en USKALTANU kokeilla sitä...JukkaA wrote:Ainakin Tiguaniin tuollaisen saa varustepaketin yhteydessä niin halvalla että en näkisi mitään syytä olla ottamatta ko. ominaisuutta. Eilen koeajelin Tiguanin, mutta toi taskuunperuutus jäi kokeilematta.

Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Mielenkiintoinen varustehan tuo on. Hintaa en itse pidä korkeana siihen nähden että yleensä pelkästään etu- ja takaparkkitutkat yhteensä maksavat 700-1000€ lisävarusteena. Lisäksi sen mukana tuleva suurempi monitoiminäyttö on ihan hyvä olla olemassa niin saa säädettyä eri asioita suoraan siitä ilman että pitää joka kerta VAG-Comilla muuttaa niitä asetuksia.
VW Sharan -12 4Motion 2.0l TDI BlueMotion Highline
Oikein mielenkiintoisen oloinen härpäke. Ainakin näin niin kuin erikoisuuden tavoitteluna. Ja täytyy kyllä myöntää, että tuntuu, että siitä voisi itselleni olla toimiessaan olla oikeaa hyötyäkin...
Jotkut ovat väittäneet, ettei oikein toimisi talvella kun ei tunnista kadun reunaa. Tuon väitteen totuusarvosta ei sitten ole mitään tietoa.
Jotkut ovat väittäneet, ettei oikein toimisi talvella kun ei tunnista kadun reunaa. Tuon väitteen totuusarvosta ei sitten ole mitään tietoa.
- Mika Viinikka
Niin en tiedä sitten miten ne tutkat ottaa. Lumipenkan ne kumminkin tunnistaa. Mites noi tutkat on laitettu, jos on toi park assistant? Ajattelin vaan, että miten se toimii jos on hirveen kuranen tai luminen auto. Mulla audissa ainaskin tuntuu parkkitutka hämääntyvän välillä, jos perä on hirveen kuranen tai luminen.
Pitäs kyllä menna kokeileen toi Tiguaani...
Pitäs kyllä menna kokeileen toi Tiguaani...
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807