Koirakeskustelut
jannepee wrote:Äsht, mä olen sotkenut oman kalenterini kanssa, minun pitäisi tulla kuvaamaan noita Riihimäen agilitykisoja, mutta tietenkin laittanut ne itselleni ylös väärälle viikonlopulle..
9.6. on seuraavat kisat. Tervetuloa sinne.jmr wrote:Tultiin jo takasin sieltä...
http://www.riihimaenagility.net/kilpail ... viralliset
Onnea, suloinen vauveli!
Meilläki alkaa oleen jo melko iäkkäitä nämä koirulit, Vera-pumi 10 v. ja Olga-mustaterrieri 6 v.!
Agilitykurssilla kun olin Veran kans, niin kyselivät, et kai sulla on joku uus agilitykoira kasvamassa kotona. sanoin, et joo on, 6-vuotias mustaterrieri
Meilläki alkaa oleen jo melko iäkkäitä nämä koirulit, Vera-pumi 10 v. ja Olga-mustaterrieri 6 v.!
Agilitykurssilla kun olin Veran kans, niin kyselivät, et kai sulla on joku uus agilitykoira kasvamassa kotona. sanoin, et joo on, 6-vuotias mustaterrieri

ex-auto kameleonttiVW Golf Variant 1.8 ´94
talosta löytyy vielä VW Passat Variant 1.8T -98
Voi surkuPikku Myy wrote:Meidän vanhin lähti sitten koirien taivaaseen, ikää oli 6,5 v ja rotu Pk kaniinimäyris, kova ikävä mut kestettävä on.Kaapo Kuoli pitkän sairauden murtamana.

Itsellä lähti viime kesänä 2,5 v mustaterrieri kans sairastelujen jälkeen paremmille "suojelumaille"

ex-auto kameleonttiVW Golf Variant 1.8 ´94
Heinolassa sunnuntaina 19.8. kaikkien rotujen näyttely tai jotain vastaavaa. On Heinolan Urheilupuistossa. Missäs päin Heinolaa sellainen Urheilupuisto on kun pitää tuo parempi puoliso viedä sinne katseleen hauvoja... On sen verran kova hauvakuume sillä 
Onko jmr menossa koirien kanssa näyttelyyn?

Onko jmr menossa koirien kanssa näyttelyyn?
VW Golf Variant 1.6 -00
-
Onkos kerholaisilla kokemuksia valkoisista paimenkoirista? Semmoiseen ollaan kovasti tykästytty, ja ehkä nyt sit vihdoin ja viimein päästään emännän kanssa yhteisymmärrykseen rodun suhteen. http://www.koirat.com/rotu.phtml?id=371
Iha sama
Kylläpäs on koirallista porukkaa paljon meissä...
Minäkin löysin itelleni ukon,taas..
Ukon mukana tuli kolme koiraa ja 50 lypsävää että taitaa akka-nimitys muuttua emännäksi.
Eli nyt oon muuttanu Lieksa cityyn ja koiria on 5kpl.
Mun dobberi (Kiti) ja irlis (Fifi) ja ukon 2x appenzellinpaimenkoira (Sepe ja Nando) ja malinois pentu(Juice)

Minäkin löysin itelleni ukon,taas..
Ukon mukana tuli kolme koiraa ja 50 lypsävää että taitaa akka-nimitys muuttua emännäksi.

Eli nyt oon muuttanu Lieksa cityyn ja koiria on 5kpl.
Mun dobberi (Kiti) ja irlis (Fifi) ja ukon 2x appenzellinpaimenkoira (Sepe ja Nando) ja malinois pentu(Juice)
Kuten jo tuolla Yleisellä mainitsin, niin me joudutaan viemään meidän koira tänään pois..
Harmittaa ihan sikana, mut on paras ratkasu sekä koiralle että itselle..Eipähän koiran tarvii kökkiä päiviä kerrostaloasunnossa, vaan pääsee maalle juoksemaan ja kirmailemaan, niinkun koiran pitääkin päästä..Rotu oli siis Howavart..Laitan kuvan vielä myöhemmin, nyt ei jaksa säätää..

Peugeot 406 2.1 SVDT -96- [Suzuki GSX 650 F -08-]
http://koyhatratarit.kuvat.fi/
http://koyhatratarit.kuvat.fi/
-
Aika pähee sneikki kyl o...
Meille kans tulossa koira vihdoin ja viimein. Odotettu on pitkään. Rotu on http://www.koirat.com/rotu.phtml?id=371
Syntyivät tossa ystävänpäivänä. 6 narttua ja yksi uros. Urosta oltiin pyydetty ja onneksi valitsi meidät tuo kasvattaja. 5 urosvarausta oli.

Meille kans tulossa koira vihdoin ja viimein. Odotettu on pitkään. Rotu on http://www.koirat.com/rotu.phtml?id=371
Syntyivät tossa ystävänpäivänä. 6 narttua ja yksi uros. Urosta oltiin pyydetty ja onneksi valitsi meidät tuo kasvattaja. 5 urosvarausta oli.

Iha sama
-
Joo, toi on ihan totta. Pari kertaa käytiin kasvattajan luona paikan päällä katsomassa äitiä ja isiä ennenkuin oli edes pennut laitettu alulle että miten ne meihin reagoi. Sitä se kasvattajakin varmaan vähän katsoo miten niitten kanssa tulee toimeen ja sillai. Koiria siellä oli enemmänkin heillä, edellisestä pentueesta yksi ja sit oli joitain hoitokoiria ja miten se nyt meni. Kova oli vilinä kyllä. Hyvin kyllä meni ja hauskaa oli molemmilla kerroilla. Me ei tosiaan mitään rivi-ilmoituskoiraa haluttu/etsitty. Kyllä sitä vähän pitää katsoa mitä hakee.jmr wrote:Kimi: tuo on aina laatutietoisen kasvattajan merkki että kasvattaja valitsee ketkä saavat koirat. Siihen kuuluu joskus jopa kyselylomakkeita. Joskus koiraa joutuu odottamaan vuosiakin.
Toinen (huonompi) ääripää on ne rivi-ilmoituskoirat, joita voi hakea 15 minuutin varoitusajalla puhelinsoitosta.
Aika täydellinen ajoitus tuon koira vaiko kenguru kuvan kanssa

Iha sama
Meille tuli perheeseen viime toukokuussa valkoinenpaimenkoira Santtu.Maaliskuussa syntyi ja ensikuussa juhlitaankin isännän ja pojan synttäreitä samaan aikaan
Poika 1v ja minäite 27v.
Kutakuinkin tämännäköinen veijari

Kutakuinkin tämännäköinen veijari

Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
- Markku Duus
Täälä rovaniemellä noita valkosia syntyy ainakin kerta vuoteen.Tätin tuttu niitä kasvattaa.En tiiä onko sillä vielä kennel nimeä.Itekki yritän saaha mammaa ympäripuhuttua että otettas tytöille joku kaveri.Bullmastiffi,dogo canario,englanninbulldoggi,cane corso,amerikanbulldoggi,bullterrieri,presa canario.Noista pitäs ruveta valitseen se oikea koira ja sen pitää olla poika.Tai tietenki kolmas amerikanpitbullterrieri ois hyvä.Ja voi olla et koira haetaan ulkomailta.Espanjasta tai kanarialta.Noi tytötkin on tuonteja.Toinen on venäjältä ja toinen virosta.
Juu varmasti törmätty ollaan.Muutettiin vaan hakalasta pois jokin aika sitten,mutta pitää tulla välillä käymäänMarkku Duus wrote:^ Katsoppas... onkin taidettu törmätä Santun kanssa jonkun kerran Hakalan koirapuistossa

Ja kohtalaisen harvinainen vielä on,kysyntä on kyllä lisääntynyt aika moisesti.Ja tuon kivan ulkonäön takia moni ottaakin,sen kummemmin selvittelemättä...On kyllä vaativa koira,ottaa pomon paikan todella varmasti jos antaa ja liikuntaa vaatii aikalailla.Paljon samanlainen shäferin kanssa,sukua kun on!
Muistaakseni näitä oli 1,5 vuotta sitten suomessa n.50kpl.Nyt vissiin jo 500...
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
Itsellä tuo koiraharrastus pyörii Englanninspringeri Repen (9kk) ja Suomenajokoira Jörön 3,5v ympärillä.
Aktiivisia metsästäjiä kun ollaan..
Uudistan kohta kotisivut ja jos haluaa niin saa käydä vilkaisemassa vanhoja www.eramies.net
uudet julkaisen varmaa tällä viikolla
Aktiivisia metsästäjiä kun ollaan..

Uudistan kohta kotisivut ja jos haluaa niin saa käydä vilkaisemassa vanhoja www.eramies.net
uudet julkaisen varmaa tällä viikolla

- Volkkaristi,kaiken testaamisen jälkeenkin-
Wolskwagen Passat 1.9Tdi 96kw Powerdiesel -02
Wolskwagen Passat 1.9Tdi 96kw Powerdiesel -02
- Mika-Matti Mattila
Meillä on nyt asustellut pari kuukautta 11 kk Dogo Argentino uros Rocky. Eipä oo vie toista saman rotusta lenkkipolulla vastaan tullu... Ei tuo oikeestaan noteeraa muista koirista, pienempiä koiria jotka räksyttää niin ihmettelee.

Ja on leikkikaverina ollut emännän kaverin Boxeri

Ja on leikkikaverina ollut emännän kaverin Boxeri

VW Passat Variant 1.9TDI -04 Highline & Buell S1 Lightning -96
Meiltäkin noita karvapalleroita nurkista löytyy räkyttämästä.
Alluri- Phaléne 12v
Nasu- Papillon 11v
Susu- Papillon 10v
Kuvia pitänee lisäillä sitten kun jaksaa, jos jaksaa. Näyttelyistä sen verran, että tuo vanhin on hyvin silloin nuorempana menestynyt niissä, laatikkoja täynnä Allurin palkintoja. Taasen Allurin tytär Sussu menestyi myös hyvin, mutta näyttelyissä käyminen sitten lopahti muuton yms. takia, ja kun Alluri sai kolme uutta pentua. Nappi meille on tullut monen mutkan kautta sukulaiselta toiselle, nurkissa nyt 3v pyörinyt, muttei näyttelyyn asti koskaan olla viety. Kaikki koirista on pirteitä, mitä nyt Nappi ja Alluri hieman lihoneet nuoruusvuosista, mutta Sussu juoksentelee iloisena pihalla pallon perässä, ja on miltei yhtä innokas kuin 7v sitten.
Alluri- Phaléne 12v
Nasu- Papillon 11v
Susu- Papillon 10v
Kuvia pitänee lisäillä sitten kun jaksaa, jos jaksaa. Näyttelyistä sen verran, että tuo vanhin on hyvin silloin nuorempana menestynyt niissä, laatikkoja täynnä Allurin palkintoja. Taasen Allurin tytär Sussu menestyi myös hyvin, mutta näyttelyissä käyminen sitten lopahti muuton yms. takia, ja kun Alluri sai kolme uutta pentua. Nappi meille on tullut monen mutkan kautta sukulaiselta toiselle, nurkissa nyt 3v pyörinyt, muttei näyttelyyn asti koskaan olla viety. Kaikki koirista on pirteitä, mitä nyt Nappi ja Alluri hieman lihoneet nuoruusvuosista, mutta Sussu juoksentelee iloisena pihalla pallon perässä, ja on miltei yhtä innokas kuin 7v sitten.
VW Polo '83
Volvo 740GLE 2.3i '88
Chevy Van G20 Starcraft
Volvo 740GLE 2.3i '88
Chevy Van G20 Starcraft
Mut onhan mulla noi "tappajat" kotona.Nytki kumpiki nukkuu isin kans sängysä.Plutolle ja "yrvälle"terkkuja
Isin piika tykkää vaan "roikkua"ja roikku semmoset 10min(kuvassa).Aattelin saaha sanista näyttelykoiran mut kennel-liitto kun ei hyväksy koiria sinne
Mutta onhan meillä kavereina Hassellhoff aka pluto ja vauva "yrpä"aku.Joko on aku on ottanu miehen aseman talossa?

Tässä vanhempi taakan vedossa joku vuos sitten.

Mistä teidän koirat oikeen "sekoaa"että pakko saada toi ja leikkiä sillä.Meillä on toi patukka ja yks "pierupallo"jota nuorempi tykkää aina pureskella.Oishan se mukava saada koira jota voi käyttää näytillä ja että kukaan katsois ja sanois hyi toi on se tappajakoira.Itse olen unelmoinut Englanninbulldogista tai Bullmastiffista.

Tässä vanhempi taakan vedossa joku vuos sitten.

Mistä teidän koirat oikeen "sekoaa"että pakko saada toi ja leikkiä sillä.Meillä on toi patukka ja yks "pierupallo"jota nuorempi tykkää aina pureskella.Oishan se mukava saada koira jota voi käyttää näytillä ja että kukaan katsois ja sanois hyi toi on se tappajakoira.Itse olen unelmoinut Englanninbulldogista tai Bullmastiffista.
Last edited by Osku.T on 12.3.2008 18:06, edited 1 time in total.
Meillä on yritetty varailla laivamatkoja niin että koira on mukana. Se F:llä alkava yhtiö ehdottaa että koira on autossa autokannella, jonka lämpötila saattaa nousta kesällä vaikka kuinka korkeaksi, vaikka ikkunat jättäisikin auki. Lisäksi pitää allekirjoittaa jokin suostumus erikoisriskeihin, joita ei edes kerrota ja moneen kertaan kysymällä saa selville että niihin kuuluu se että laivayhtiö ei ole vastuussa jos koira kuolee lämpöhalvaukseen kun lämpötila yleensä nousee eikä kukaan ole vahtimassa autokannella. S:llä ja V:llä alkavat yhtiöt taas myyvät paikkoja lemmikkihytteihin, mutta ne paikat menevät yleensä vuotta aikaisemmin. Ei oikein kiinnostaisi ajaa Vaasan tai Tornion kautta Tukholmaan.
Onko kokemuksia?
Onko kokemuksia?
jepjep, hasselhoff kärsii kun ei saa nukuttua miehekkäitä kauneusuniaan rauhassa kun "Naku" roikkuu helmoissa.
Mutta onneksi on Nakulla on jo hellu;

Dinosaurus, jonka kans se on "doggystyle"
Oodi Sanille ja Sofille;
Sofi, sylikoira ja pussailija... Hasselhofin vaimo.
Sani, rakkautta omalle laumalleen antava koira, tekee tätille "vappunenän" lähestulkoon aina, pussailija myös.
On munkin koiralla kuonokoppa. Lähes tulkoon kylläkin kisoja varten.
Nostaa jumalattoman metelin ja varottaa vieraita, että "Täällä ollaan. Oven tällä puolen". Ja varoituskyltti on ikkunassa sen vuoksi. Ja Osku, älä naura, kyllä meiltä käänty raavas mies ovelta, kun näki että Hasselhoff meni juoksulla ja haukulla eteiseen, kun avas oven pimpottamatta ja huus koiralle vieraalla äänellä "onko täällä ketään?" Ja pam. ovi kiinni. Mies terassilla. Mun mielestä ihan hyvä opetus sille, että meille ei niin vain tullakkaan sisälle.
Mun mielestä on hyvä, että koira ei ole näin meidän lauman kielellä sanottuna mikään "perseennuolija" koira, että pyörii ja riekkuu jaloissa ja häntä heiluis alituiseen ja lähtis vaikka kenen mukaan. Mun mielestä omaa laumaa pitää vartioida ja puolustaa tarpeen tullen ja katsoa kuka pihaan ajaa autolla, eikä tervehtiä kaikkia "tervetuloa" meiningillä.
Kyllä mulla se dobermanni kulki koppa päässä vierellä, kun asuin nuorempa yksin isommassa kaupingissa. Sillä oli viettiä ja silti teki mitä pyysi. Ei se siis todellakaan ole vika aina siellä omistajassa, että ois "virheen" tehny jossain vaiheessa.
Mielipidevapauden vallitessa, sana on vapaa. Ja olen ennenkin sanonu että meilläpäin herneet syödään... mutta kai jotkut sitten tykkää nauttia ne nokkansa kautta.
Vieras koira on aina vieras koira. Idioottihan se sellainen on, joka kysymättä omistajalta, tukkii kätensä koiran naamalle tai pään päälle ja ihmettelee, että miksi se koira reagoi noin tai näin??? Minä en ainakaan tykkää siitä, että mun koiria koskettelis vieraat ihmiset kysymättä multa mitään.
Onneksi on noita rotuja mistä valita ja vapaus miten ne kouluttaa.
Oma lauma, se tärkein.
Jepjep, meitä on moneksi
Mutta onneksi on Nakulla on jo hellu;

Dinosaurus, jonka kans se on "doggystyle"

Oodi Sanille ja Sofille;
Sofi, sylikoira ja pussailija... Hasselhofin vaimo.
Sani, rakkautta omalle laumalleen antava koira, tekee tätille "vappunenän" lähestulkoon aina, pussailija myös.
On munkin koiralla kuonokoppa. Lähes tulkoon kylläkin kisoja varten.
Nostaa jumalattoman metelin ja varottaa vieraita, että "Täällä ollaan. Oven tällä puolen". Ja varoituskyltti on ikkunassa sen vuoksi. Ja Osku, älä naura, kyllä meiltä käänty raavas mies ovelta, kun näki että Hasselhoff meni juoksulla ja haukulla eteiseen, kun avas oven pimpottamatta ja huus koiralle vieraalla äänellä "onko täällä ketään?" Ja pam. ovi kiinni. Mies terassilla. Mun mielestä ihan hyvä opetus sille, että meille ei niin vain tullakkaan sisälle.
Mun mielestä on hyvä, että koira ei ole näin meidän lauman kielellä sanottuna mikään "perseennuolija" koira, että pyörii ja riekkuu jaloissa ja häntä heiluis alituiseen ja lähtis vaikka kenen mukaan. Mun mielestä omaa laumaa pitää vartioida ja puolustaa tarpeen tullen ja katsoa kuka pihaan ajaa autolla, eikä tervehtiä kaikkia "tervetuloa" meiningillä.
Kyllä mulla se dobermanni kulki koppa päässä vierellä, kun asuin nuorempa yksin isommassa kaupingissa. Sillä oli viettiä ja silti teki mitä pyysi. Ei se siis todellakaan ole vika aina siellä omistajassa, että ois "virheen" tehny jossain vaiheessa.
Mielipidevapauden vallitessa, sana on vapaa. Ja olen ennenkin sanonu että meilläpäin herneet syödään... mutta kai jotkut sitten tykkää nauttia ne nokkansa kautta.
Vieras koira on aina vieras koira. Idioottihan se sellainen on, joka kysymättä omistajalta, tukkii kätensä koiran naamalle tai pään päälle ja ihmettelee, että miksi se koira reagoi noin tai näin??? Minä en ainakaan tykkää siitä, että mun koiria koskettelis vieraat ihmiset kysymättä multa mitään.
Onneksi on noita rotuja mistä valita ja vapaus miten ne kouluttaa.
Oma lauma, se tärkein.
Jepjep, meitä on moneksi

- Markku Duus
- Mika-Matti Mattila
Äsken oltiin koiran kans lenkillä ja menos kohti anoppilaa niin erään talon pihasta juoksi siperanhuski meitä kohti joka oli kettingillä kiinni talon seinässä ja kun ketjusta mitta loppui niin kaulapanta antoi periksi ja huski kävi meidän Dogon kimppuun. Oltiin talon ohi menevän asfalttitien toisella puolella et omasta mielestä ei oltu edes sen "alueella". No eihän siinä muu auttanu kun päästää remmistä irti ja kattoo kuinka käy. Meidän koira alistu huskille ja makas ojassa ja huski ei päästäny sitä meneen vaan vahti sitä ja näykki kyljestä vähänväliä. No soitin sit emännälle ja joka ilmotti anopille että tulee paikalle. No saatiin sit lopulta meidän koira autoon ja meinas huski tulla perästä. Huskin omistaja tuli vasta siinä vaiheessa ulos kun anoppi lähti autolla koiran kans meneen. Ja omistaja komensi sitä huskia sujuvasti venäjän kielellä, että ei paljo meikäläisen huutamat PERKELEET menny koiran ymmärrykseen kun se oli meidän koiran kimpus. No kun se sai koiransa kiinni niin se vaan päivitteli että kun ei heidän koira ole koskaan ollut agressiivinen tai vihainen muita koiria kohtaan. No meidän koiralla nyt useammassa kohtaa kylkee ja kaulassa hampaan jälkiä ja mustelmia. Huomisaamuksi sai vasta eläinlääkärille ajan kun ei se verta vuoda solkenaan. Täytyy huomenna sit laskee että paljonko kuluja tästäkin tapaukseta tulee ja viedä sit laskua huskin omistajalle. Poliisillekin tuli jo soitettua ja kerrottua tilanne niin kehuttiin että jos ei kuluista pääse yhteisymmärrykseen niin sit tehdä rikosilmoitus. Arvatkaa VI***TAAKO...? 

Meiltä lähti tänään perheen vanha koira viimeiselle matkalle
16 vuotta kulki mukana ja kultainennoutaja oli!
Perkele että osaa syödä miestä kovaa ny!!Ja pitää vielä töissäkin kökkiä

Perkele että osaa syödä miestä kovaa ny!!Ja pitää vielä töissäkin kökkiä

Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
Dogon omistajalle; Juu, ei muuta ku huomenna viet oman koiran eläinlääkärille, otat kuitit mukaan ja selvityksen koiran kunnosta. Ota vaikka kopiot, jotta voit jättää ne sinne huskyn omistajalle. Jos ei ole rahoja heti antaa niin anna viikko aikaa maksaa. Jos on vittumainen tai joku "hellanlettas, ei meijän koira...." niin tee se rikosilmoitus. Ei tuollaiset lässyttäjät tai vittuilijat muuten mitään ymmärrä. Ja hyvä että soitit poliisille, onpahan tieto heilläkin sitten tapahtuneesta. Se pitää ottaa vastuu oman koiran tekosista. Minä maksoin yhden villakoiran "viulut" muutama vuosi sitten...
Ja Nixu; osanotot
tiedän miltä tuntuu, kun menettää koiraystävän.
Ja Nixu; osanotot

* Passat Variant 1.8T -98
- Mika-Matti Mattila
Ei muuten siinä tilantees ku koira hyökkäs meidän koiran kimppuun tullu muuta mieleen kenelle soittaa ku poliisi. Äsken käytiin eläinlääkärillä joka kirjoitti laskun loppuun selvityksen koiran vammoista ja otin kaikista kuiteista kopiot että saa huskin omistajalle viedä dokumenttia. Ja pyysin eläinlääkäriltä tuon selvityksen siihen laskun perään just sitä varten jos ei huskin omistaja ole valmis maksamaan näitä lääkäri ja lääkekuluja jotta on sitten rikosilmoitusta varten vammat tiedos.Rkontta wrote:Dogon omistajalle; Juu, ei muuta ku huomenna viet oman koiran eläinlääkärille, otat kuitit mukaan ja selvityksen koiran kunnosta. Ota vaikka kopiot, jotta voit jättää ne sinne huskyn omistajalle. Jos ei ole rahoja heti antaa niin anna viikko aikaa maksaa. Jos on vittumainen tai joku "hellanlettas, ei meijän koira...." niin tee se rikosilmoitus. Ei tuollaiset lässyttäjät tai vittuilijat muuten mitään ymmärrä. Ja hyvä että soitit poliisille, onpahan tieto heilläkin sitten tapahtuneesta. Se pitää ottaa vastuu oman koiran tekosista. Minä maksoin yhden villakoiran "viulut" muutama vuosi sitten...
Minä en ymmärrä, että miksi siinä vaiheessa ei tehdä mitään jos toinen (vieras) koira tulee toisen päälle?
Itse olen potkaissut ja lyönyt yhden Rottweilerin toimintakyvyttömäksi kun tuli siskon tytön päälle.. Saman tekisin jos tulisi (olemattoman) koirani päälle. Kyllä tuollainen alta 100 kiloinen ja noin metrin kokoinen koira vielä karkuun lähtee, kun antaa kunnon kyydit sille..
Itse olen potkaissut ja lyönyt yhden Rottweilerin toimintakyvyttömäksi kun tuli siskon tytön päälle.. Saman tekisin jos tulisi (olemattoman) koirani päälle. Kyllä tuollainen alta 100 kiloinen ja noin metrin kokoinen koira vielä karkuun lähtee, kun antaa kunnon kyydit sille..
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Meillä oli naapurin dogot vapaana kerrostalon pihalla toissatalvena ja tietysti ne kävi meidän koiran päälle. Omistajalle siitä sanoin niin meinasi turpiin vetää isomman oikeudella samantien. Jäi kuitenkin soittamatta silloin poliisille. Kotona huomattiin että koiralla oli silmäkulma auki.
Tilanne kävi niin äkkiä ettei siinä kerennyt mitään tekemään.
Tilanne kävi niin äkkiä ettei siinä kerennyt mitään tekemään.