Ennemminkin jännittävän näköinen peli. Keula vaatii aikalailla totuttelua, mutta varmasti hetken tuijottelun jälkeen silmä tottuu. Hienoa, että VW:llä osataan tehdä ns. "jotain-ihan-muuta".
Mutta..Kuinka helppoa on tehdä ihan uutta tyyliä tai linjaa..Eikä siinä, kyllä tuo on paljon siistimpi kun Volvo ja ehkä hieman siistimpi kun Kia..Eikä tuo Proceed livenä ole noin hieno, saati sitten Volvo.
Juuri hokasin, että tuossa linjassahan on jopa hieman Peugeottia..Voivoi...
Tossa on _niin_ monesta autosta tuttuja linjoja siellä täällä. Mutta ensisilmäyksellä ihan asiallisen oloinen kuitenkin. Erityisesti keula sattui jotenkin sopimaan. Takarenkaan ympärys ja peltipokkausten linjat perässä ei kyllä toimi.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Moottorivaihtoehdot:
122 hp TSI - 9.7 second acceleration (0-100 km/h) - 200 Nm torque - 200 km/h - 6.1 liters / 100 km
160 hp TSI - 8.0 second acceleration - 240 Nm torque - 217 km/h - 6.5 liters / 100 km
200 hp TSI - 7.2 second acceleration - 280 Nm torque - 235 km/h - 7.6 liters / 100 km
140 hp TDI - 9.3 second acceleration - 320 Nm torque - 207 km/h - 5.4 liters / 100 km
6-speed DSG available on 200 hp TSI and 140 hp TDI, 7-seven speed DSG available on 160 hp TSI
Ja perkele... etuvetoisena tietenkin. VW voisi palata hiukan juurilleen, ihan vaan sen verran, että laittaisivat jakoon jonkun kivan pikkusportin takavetoisena... tai helvatti edes nelivedolla kun tekniikkaa löytyy, mutta kun ei pysty, Diudin vastaavat mallithan ei menisi enää kaupaksi jos niille olisi vaihtoehto.
V GTI:n olisi esim. voinut hyvin tehdä sillä pirun haldexilla.