Tarkoitus olisi laittaa 2004 Golf Varianttiin -30mm madallus renkaidenvaihdon yhteydessä. Suunnitelmissa sekä jouset että iskarit. Mistä täällä Tampereen seudulla kannattaisi kysellä?
Laakkonen hinnoitteli itsensä jo ulos, ja ainoan konkreettisen tarjouksen olen saanut Vianorilta(!). Cobran sarja asennettuna 750,-. Luulisi silti, että muitakin paikkoja on, sellaisia joista en tuunausrookiena tiedäkään.
Madallussarja laitettuna Tampereen maisemissa?
Euromaster Lakalaiva. Samalla saa kulmien säädön tehtyä. Siellä olen omia autoja jokusen kerran ropauttanut ja tekijät on ihan asiallisia ja osaavat hommat.
Lokomonkulmassakin onnistuu mutta siitä paikasta on jotenkin vähän nihkee mielikuva jääny.
Myymälän puolella kyllä molemmissa paikoissa on semmosia ylireteitä "ammattilaisia" töissä
Lokomonkulmassakin onnistuu mutta siitä paikasta on jotenkin vähän nihkee mielikuva jääny.
Myymälän puolella kyllä molemmissa paikoissa on semmosia ylireteitä "ammattilaisia" töissä

Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Säädätin vanhan auton kulmat vuosi sitten Lokomonkulman Euromasterilla, ja täysin sama kuva jäi. Asentaja oli kyllä asiallinen tyyppi. Lakalaivassa eivät vain ota alustahommia sesonkiaikana, kysyin jo. Mutta joo, onhan tuossa jo ehdokkaita. Eiköhän joku lupaudu.AjH wrote:Euromaster Lakalaiva. Samalla saa kulmien säädön tehtyä. Siellä olen omia autoja jokusen kerran ropauttanut ja tekijät on ihan asiallisia ja osaavat hommat.
- Mika Viinikka
Tai kysyppä tuolta http://www.hakala-yhtiot.com/
Audi on menossa tuonne vähän isompaan remonttiin tässä kuussa. Hinnatkin on sopivat ainakin mun mielestä ;D
Audi on menossa tuonne vähän isompaan remonttiin tässä kuussa. Hinnatkin on sopivat ainakin mun mielestä ;D
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807