Sami Jalonen wrote:Onkos kerholainen, musta 3b, edessä enkelit, merkitön maski, 3bg:n takavalot? Tullu pari kertaa Turengis vastaan, tänään viimeks n.14.20 TB:n kohdalla.
Minä varmaan
Jos kuvan auto...tosin vanteet vaihtuu vähän väliä kun en osaa päättää
Kukas oli hopealla G4 variantilla keskiviikkona 14.5 joskus 22:15 aikoihin liikkeellä Paasikiventiellä Lielahdesta keskustaan päin. Itse olin siinä Nokian motarin risteyksessä (Epilän valot siis) Nokialle päin sinisellä fiibatilla.
Tuntoina isot vanteet + madallus, etupuskurissa erinäisiä visuaalisia muutoksia, takavalot tuningia, varmaan muutakin mutta ei ehtiny havainnoida.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Bongattu tänään Turun oharilla keltainen passat (taas), sama mikä aikaisemminkin, näin myös sen lauantaina Raisiossa.
Harmaa mk3 variantti hämeentiellä vähän ennen nestettä tuli vastaan. Madallettu, GTi/VR6 -etulippa, 16 tai 17" kiekot, n. 16.20.
Punanen mk3 farkku -96 ajeli perässä TYKSiä kohti vähän enne puol viittä. Ei kattokaiteita. Kääntyi TYKSin risteyksestä oikealle. mk4-look valot edessä..
Onko klubilainen kaveri Kuopiossa, Tasavallankadulla, Biesen autohuollon vieressä olevan autoliikkeen pihalla punainen G4 farkku. Todella näyttävän näköinen peli. Ja sitten 18.5 9-tiellä Jyväskylän suuntaan ajeli yksisilmäinen A-eysseillä ja jälkiasennusxenoneilla varustettu kolopallofarkku. Tummansininen ja tontitettu.
Tänään bongattu tumma 3BG kaustisen keskustassa vähän neljän jälkeen, tummat etulamput ja isot kromipyörät ainakin löyty. Kerhotarraa yritin katella, muttei saatunu ainakaan silmään...
Mika-Matti Mattila wrote:Tänään tuli Eurassa vastaan violetti umpikeula passatti (jollain spesiaali maskilla) klo.13:40. Kuka tunnustaa?
Woosh!.. Meikäläisen vanha verku siis vieläkin liikenteessä... eikö ookkin komeen värinen!:D harmi kun ei enää itsellä ole...
Ei taida nykyinen omistaja olla foorumilla tiedossa???
Et oo miihkali aatellu laittaa kromilistaa takaluukun täytepalaan? Tuli vaan tommonen mieleen, kun satuin perässäs ajelmaan
Näyttäs mun silmään ainakin paremmalta
Mukavan kliini tuo siun Golffis.
Juu, kyllä mää semmosta oon siihen ettiny, mutta ei oo oikein löytynyt semmosta just oikeen levyistä/paksuista
Kertokees, mistä noita listoja vois löytyä. Paikallisista tuningliikkeistä ei apua löytynyt.
Mika-Matti Mattila wrote:Tänään tuli Eurassa vastaan violetti umpikeula passatti (jollain spesiaali maskilla) klo.13:40. Kuka tunnustaa?
Woosh!.. Meikäläisen vanha verku siis vieläkin liikenteessä... eikö ookkin komeen värinen!:D harmi kun ei enää itsellä ole...
Ei taida nykyinen omistaja olla foorumilla tiedossa???
Juu oli komeen värinen. Itellä oli pari vuotta sitten suurinpiirtein saman värinen Corrado.
miihkali wrote:Mukavan kliini tuo siun Golffis.
Juu, kyllä mää semmosta oon siihen ettiny, mutta ei oo oikein löytynyt semmosta just oikeen levyistä/paksuista
Kertokees, mistä noita listoja vois löytyä. Paikallisista tuningliikkeistä ei apua löytynyt.
Oikean kokoista kromilistaa löytyy aina välillä Lidlistä...
Sieltä ostin itse useamman rullan aikanaan...se on 3m:n tavaraa.
Musta IV kolvis bongattu Turussa Linnankadulla n.23.00 tänään. Tontitettu reilusti (lue: sopivasti), Jotku monipuolaset 19"(?) Audi vanteet, tarkemmin en ehtiny kattoa. Tummat ikkunat ja taka valot.
Asiallisen näkönen peli oli. Rekkaria tai merkintöjä en ehtiny kattoo.
Olikos klubilaisia Hki-Tre motarilla Tre-Hyvinkää välillä ajelemassa tänään 12-14:30 tai 16:30-19 aikoina, paljon sen olosia variantteja mahtu väylälle, mutta ei siinä kauheasti ehtiny tarkemmin tiirailla.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Kuka ajeli eilen mustalla madalletulla IV Golf Variantilla Porvoon tietä Helsingistä ainakin Porvooseen asti? Rekkarin alku FEP-***, ilmeisesti rouva ratissa ja mm. sitteriä näytti takakontista löytyvän.
Oli kuka tahansa, niin rouvalle voi lyhyen brieffauksen käydä peilien käytöstä
Samppa ilmeisesti tuli torstaina vastaan Varkauden pohjoispuolella alkuillasta en muista enään kelloa. Ja Miihkali tänään paikkakunta oli Orava... jotain, näytti olevan toinen ajovalo pimeenä. Lisäksi tuli yksi 3B mallinen Passat merkitön kromimaski, alustaa ja muuta pientä jossain Kuopion kupeessa väri oli joku tumma.
AjH wrote:Olikos klubilaisia Hki-Tre motarilla Tre-Hyvinkää välillä ajelemassa tänään 12-14:30 tai 16:30-19 aikoina, paljon sen olosia variantteja mahtu väylälle, mutta ei siinä kauheasti ehtiny tarkemmin tiirailla.
Ajelen tota väliä joka päivä eli saatan olla osasyyllinen tähän..