Jääkaappi autoon 12V
Jääkaappi autoon 12V
Mistähän sitä saisi edullisesti hankittua pienen jääkaapin/kylmälaukun tuonne Golfin takakonttiin lomareissuja varten? 12V:n pistoke ois takana josta saisi virtansa. Joskus olen sellaisia myynnissä nähnyt, mutta nyt kun sellaista harkitsee ostavansa niin ei meinaa mistään enää löytyä. Eihän se mikään iso tarvis (eikä saisikaan) olla. Sellainen, että pienet eväät pysyisi kylmänä kesähelteillä... 

- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
Ilmeisesti Lahdessa on suppeampi valikoima kuin muualla. 
Mäkin olen jossain Anttilassa joskus sellaisia nähnyt mutta ei siellä ainakaan tänä aamuna enää mitään sellaista näkynyt.
No pitää tuossa töiden jälkeen kierrellä nuo Launeen isot kaupat (Prisma, CM, Tarjoustalo). Ja onhan tässä kyllä vielä kesähelteille aikaa.

Mäkin olen jossain Anttilassa joskus sellaisia nähnyt mutta ei siellä ainakaan tänä aamuna enää mitään sellaista näkynyt.
No pitää tuossa töiden jälkeen kierrellä nuo Launeen isot kaupat (Prisma, CM, Tarjoustalo). Ja onhan tässä kyllä vielä kesähelteille aikaa.
http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/20 ... hjavinkit/ -> Minijääkaappi 
Kierrä myös varaosaliikkeet, Hong Kong, Robinhood, Tarjoustalo Lahden Pörssi ja LIDL.

Kierrä myös varaosaliikkeet, Hong Kong, Robinhood, Tarjoustalo Lahden Pörssi ja LIDL.
- Mika Viinikka
Onneksi passatista löytyy nykysin jäähdytetty hanskalokero, jossa oluita voi muutaman pitää, siinäkin on vain se miinuspuoli, et tulee istuttua aika usein vänkärin paikalla..
Viime kesänä mulla oli tollanen jääkaappitsydeemi lainassa, ja kyllähän se helteellä ei hirveesti viilentänyt juomia, mut oli se ihan hyvä kapistus siinä mielesä, ettei ihan taskulämmintä tarttenu juoda..

Viime kesänä mulla oli tollanen jääkaappitsydeemi lainassa, ja kyllähän se helteellä ei hirveesti viilentänyt juomia, mut oli se ihan hyvä kapistus siinä mielesä, ettei ihan taskulämmintä tarttenu juoda..
-
heti tieto mistä saa tuollasen tolla hintaa!!!
Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi !!
Passat Variant 1.8I 20V -99
Passat Variant 1.8I 20V -99
-
-
Tuollainen Airamin tekele kuulostaisi kyllä hyvältä.
http://www.airam.fi/pdf/1cooler5xa4conv.pdf
http://www.airam.fi/pdf/1cooler5xa4conv.pdf
Itselläni oli viime vuoden Provinssissi rockissa Avant A4:ssä autojääkaappi. 2.5 TDI:n akku oli hieman tavallista järeempi, mutta silti akku oli tyhjä parissa vuorokaudessa.MarkusK wrote:Kuinkakohan nopeasti tuollainen jääkaappi kuluttaa auton akun tyhjäksi, jos auto ei ole käynnissä?
Tarvittiin sitten naapurin apua apukaapeleilla, että saatiin auto taas käyntiin. Mittaristossa muuten paloi ko. operaation jälkeen melkoisesti punaista valoa. Ajotietokone jne. olivat aivan sekaisin.
Useat varoitusvalot sammuivat vasta pienen ajon jälkeen.
Polttoaine mittari näytti tyhjää vaikka oli oli tankattu juuri ennen seinäjokea. Pinen ajon jälkeen kävin tankkaamassa.
Mittari nousi ihan pikkusen. Eli sen muutaman litran verran mitä tankkiin sai mahtumaan. Ajelin siinä sitten helsinkiin ja tankkasin tankin täyteen.
Tämän jälkeen mittari näyttikin jo täyttä ja alkoi toimimaan normaalisti.
Eli nää uudet autot eivät taida tykätä olla ilman akkua.
- Mika Viinikka