Pyynikin kaffeet on joka parillisen viikon keskiviikko klo 19oo alkaen.. eli ensviikolla seuraava.. se vois olla melko oiva tilaisuus ja siellä on aina paljon muutakin kalustoa nähtävillä + porukkaa..
Tulipa sit pyörähdettyä miitissä piiiiiitkästä aikaa. Oli vaan niin hemmetin kylmä Hyvä lämpötila ero on kyllä tämän maalaiskylän ja kaupungin välillä. Kotona auton mittari näytti -21 ja pirkkalassa oli -17. Hrrrrrrr.....
Et sitten käyny meillä noo, pitää vaikka kahvitella joskus tässä lähipäivinä muuten.. mulla on melko vapaat aikataulut, varsinkin arkipäivisin (lomautettuna).. soittele vaikka kun oot tampereen suunnalla liikenteessä..
No meinasin tulla, mutta olin absilla seiskan jälkeen ja ajattelin, että tulisit, mut et tullutkaan Sit siinä pihalla pällistellessä oli jo niin kohmeessa, että piti lähtee kotiin ottaan lämmikettä Tarvii joo soitella kun tuun Treen suunnalle seuraavan kerran. Tosin en hirveän usein siellä pyöri. Tosin meillä olisi muutama lahjakortti Treen putiikeihin, että voisi tulla ne tuhlaileen ja samalla käymään kaffilla siinä jossain.
Kyllähän sitä tuli oltua paikalla....oli vaan aikas rapsakkka keli et ei autosta viittinyt paljoo poistua,mitä nyt kaffeella kävin.
Paikalla oli joitakin muun kerholaisia mut klubilaisia en nähnyt en edes Mika.V:tä
Millä autolla olit hude? Ja mihin aikaan? Meikäläisen vaggine oli rivin päässä haapalan golffin kanssa nokatusten ja mulla oli kerhon uusi talvitakki+kerhon pipo päässä. Olisit vaan tullu rohkeesti palloileen Muu poppoo oli ffp/audiclub väkee.
Mika Viinikka wrote:Millä autolla olit hude? Ja mihin aikaan? Meikäläisen vaggine oli rivin päässä haapalan golffin kanssa nokatusten ja mulla oli kerhon uusi talvitakki+kerhon pipo päässä. Olisit vaan tullu rohkeesti palloileen Muu poppoo oli ffp/audiclub väkee.
Olin siinä ffp/audiclubilaisten vieressä sinisellä passatilla parkissa,tarvii mennä varmaan optikollle kun en huomannut
Saahan tämän verran lainata memberipuolelta, kun oli puhetta että jatketaan tässä topicissa.
AjH wrote:Mites Tamperelaiset, meitä kun tässä on jo aika monta niin otettaisko tarroja isompi paketti kerralla ja sitten koitettais saada aikaan kahvitteluhetki jossa tarrat jaettais? Säästäis kerho postikuluja, postittaja vaivoja ja näkis minkä näkösiä autoja ja ihmisiä tässä lähiseudulla Varianteilla suhaa?
Olisko tähän innostusta ja tottahan toki paikalle vois tulla myös muitakin pirkanmaan (miksei kauempaakin) foorumilaisia.
Mutta tarroja ei tipu kun mempereille
Koskas olisi ajankohtaista kokoontua pirkanmaan voimalla sufeelle ja onko paikkana toi Pirkkalan ABC vai Lahdesjärven ABC ??? ja pidetäänkö kuukauden ensimmäinen keskiviikko ffp ja audi kerhojen kanssa ?
Itse en pääse aina paikalle kun kolmivuorotyö velvoittaa olemaan iltavuorossakin
Kommenttia kehiin pirkanmaalaiset....ei me niin hitaita hämäläisiä olla
Pirkkalan ABC vois olla ihan jees, vaihtelua Lahdesjärveen ja lyhyempi matkakin Keskiviikot mulla menee kyllä jo olemassa olevan miitin sekä satunnaisten kokousten merkeissä eli se ei käy. Muut viikonpäivät on vielä aika hyvin vapaita.
En tiä miten se yhteismiitti onnistuu, osa tuntee muita kerhoväkiä ja juttelee niitten kanssa ja meidän kerhomiitti onkin sitten siinä.
Nimimerkillä muutamia eri kerhojen yhteismiittejä järkkäilleenä, ei ole onnistunut kovinkaan hyvin.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Olisikos sittten parempi että sovitaan viikonpäivä omalle miitille esim vaikka parillisten viikkojen maanantai tai tiistai Pirkkalan ABC:llä klo 18.00 tai 19.00 ?