KakePro wrote:Tietty samaan hengenvetoon voi vaihtaa ecun kartat ja mahdollisesti suutinkärjet tai koko suutin.
Olenko mä vaan laiska vai turhan paatunut vaparikuski kun mun mielestä nuo piristysoperaatiot (dieseleissä vielä useammin) kuulostaa siltä, että samalla rahalla ja huomattavasti pienemmällä vaivalla saisi sen saman potkun kun ostaisi kerralla hiukan järeämmällä koneella varustetun auton
Tätä nyt ei varsinaisesti voi vielä hyvänä esimerkkinä pitää, mutta kyllä välillä on sen näköistä vääntöä ja säätöä että helpommallakin olisi päässyt. Tehoa saadaan kyllä lisää mutta se toimii joko vain ajoittain tai vaihtoehtoisesti porsii kaikki paikat.
En nyt tietenkään auton virittämistä vastaan ole, mutta välillä vaan törmää hiukan älyttömän oloisiin projekteihin. Tietty joku voi pelkästä tekemisen ilosta muuttaa itse jotenkuten turaamalla vakiosta 1.8T:stä S3:n 1.8T:tä vastaavan koneen, mutta voittaako siinä loppupeleissä rahassa yhtään mitään jos laskee yhtään hintaa vielä niille omille työtunneilleen? Saati että uskaltaa luottaa siihen, että se pysyy kasassa. Plus tietenkin päälle se, että se auto on edelleen karvalakkivarusteltu verrattuna siihen ässään
Valistakaa epätietoista (että tiedän kannattaako vaihtaa johonkin pikkuturbo-Unoon ja tuunata siitä >1000hp Veyronin tappajan

)
Terv. Epäilevä-Tuomas