Eli pari viikkoa sitten kävi passatissa Espoon Olarin lähellä varkaita ja saaliiksi saivat pioneerin deh-p77mp cd-soittimen.Muuta eivät onneksi vieneet mutta tuhoa saivat sen verran että jalopuut kärsivät sen verran että uusiksi menevät nekin kun mankkaa olivat repineet irti ja tietysti ollennainen eli kuskinovesta oli lukko rikkomalla menty sisään.

Minä tyhmänä olin tietysti unohtanut etupaneelin kiinni koska olin lopettanut passatilla ajon jo päivällä ja siirtynyt ajamaan toista autoa niin siinähän se sitten unohtui kun ihminen ei ole täydellinen mutta jos joku sattuu tuommosta pioneeria kaupitteleen kuumana niin mun puolesta voi vetää päin näköä!Onneksi on täyskasko mutta se VAIVA mitä näistä tapauksista syntyy niin v*tuttaa suoraan sanottuna!

Auto oli vielä pienkerrostalo alueen parkkipaikalle mihin näkee monestakin ikkunasta mutta kuka sitä yöllä valvoisi..
Ja kysymys kuuluukin nyt että minkälainen tuon orkkis varashälyttimen kuuluisi olla?Ajonesto taitaa olla volkkarissa kuin volkkarissa nykypäivänä?Tuossa pitäis kyllä hälytin olla mutta pitää ilmeisesti laittaa 1kpl cobran hälyttimiä ostoslistalle koska ei ainakaan tuo ollut hälyttänyt.Tai sitten laitetaan perheen iso nelijalkanen autoon joka yöks niin huudosta tietää ens kerralla mennä paikalle

Tässä nyt kuva vastaavasta cd-soittimesta muodon vuoksi: http://www.autosecurity.ru/audio/head/p ... -p77mp.jpg
EDIT: niin ja samana yönä samalla parkkipaikalla oli myös menty A-malliseen "pikku" mersuun ja viety soitin!