Juu ei toi hauskaa ole...Kokemus pohjalta voin sanoa, taisin sen jo aikaisemminkin ilmaista että ruiskumaalin ja kilikolipullon yhteistyö ei ikinä toimi. Parhaan tuloksen saa kun käyttää samaa maalaus tekniikkaa kolmikerrosmaalauksessa.HarriV wrote:Kylläpä ottaa taas pattiin tuo peräkontin maalaus projekti minkä tein pariviikkoa sitten. Maalipinta kuivu hyvästi, mutta tänään kun katselin pintaa niin oli taas alkanut maali lohkeilemaan. Katsotaan nyt mitä maalin maahantuoja sanoo kun edustaja tulee käymään katsomassa pintaa maanantaina. En kyllä enää kolmatta kertaa rupea itse tuota tekemään.
Juu uskon kyllä että siinä maalissa on vikaa, eikä maalaajassaHarriV wrote:Niin tuossa vaan on semmoinen mutta, että se pirun maali lohkeilee sieltä lakan alta. Tuommoisia aineita jos myydään niin kyllä kait niillä pitäis edes kohtalainen pinta tulla. Jos maahantuoja ei nyt ota mitään vastuuta niin tulee kyllä Karpolle asiaa
ei nyt ainakaan vielä... en vaan tykkää ajaa pienellä... kyllähän tuollaanenkin "olympiataunus" kelpais kun sullakin on mutta dieselinä... mutta ei sitä kehtaa merkkiä vaihtaaMika Viinikka wrote:Rupeeko sami perhettä jo pukkaamaan?Ja noin isoon autoon kun meinaat vaihtaa, niin onko kaksoset tulossa?
Tervetuloa Vantaalle.Osku.T wrote:nyt sitä ollaan saatu muutettua vantaalle.On aika väsy olo ku on ajanu koko yön.Nyt sitä ollaan vantaalaisia perkele
Keskon keskusvarastolle Hakkilaan etkös Osku mennyt töihin? Siellä tuntuu tosiaan töitä riittävän, itsekin siellä yhden kesä viettäneenä. Ahkera kun on niin saa varmasti olla töissä niin kauan kuin itsestä sille tuntuu.Petri M wrote:Tervetuloa Vantaalle.Osku.T wrote:nyt sitä ollaan saatu muutettua vantaalle.On aika väsy olo ku on ajanu koko yön.Nyt sitä ollaan vantaalaisia perkele
Itse muutin tänne jo -91, heti armeijan jälkeen...
Nyt on talo rakennettu ja vakityöpaikat + pari tenavaa koulussa eli tuskin enää paikkakunta vaihtuu.
Jos profiilisi ammatti pitää vielä paikkansa et ainakaan työttömänä joudu olemaan.
Ja jos edullista perushuoltoa tarvii autoonsa kannataa sunnaksi autokorjaamo Alanko, Korson lähellä Metsolassa.
Siellä on omiin autoihin jakopäät + normihuollot teetetty jo vuosia.
Merkkiosaamista vaativat työt on tullut teetettyä Herttoniemen VW merkkiliikkeessä....ihanan kallista..
HarriV wrote:Kylläpä ottaa taas pattiin tuo peräkontin maalaus projekti minkä tein pariviikkoa sitten. Maalipinta kuivu hyvästi, mutta tänään kun katselin pintaa niin oli taas alkanut maali lohkeilemaan. Katsotaan nyt mitä maalin maahantuoja sanoo kun edustaja tulee käymään katsomassa pintaa maanantaina. En kyllä enää kolmatta kertaa rupea itse tuota tekemään.
Jo merkin vaihtaminen on verrattavissa maanpetturuuteenMika Viinikka wrote:Joo tässä nyt mietitään seuraavaa. Tosin niitä vaihtoehtoja on tasan kaksi mallia ja toinen niistä saattaa jäädä vaan haaveeksi taas![]()
Ostin eilen kaverilta 306 pösön millä nyt pääsee edes vähän liikkumaan ja kait se jää vaimolle kauppakassiksi sitten kun löytyy taas oikee auto![]()
On muuten mun ensimmäinen ei saksalainen auto... Tuntuu että olen pettänyt saksan