Mitäs uutta noissa on? Kyllähän noita FK:n lexuksia on ollut jo vuoden-pari myynnissä vaikka autovarusteen sivuilla lukee edelleen "new".
FK Golf IV Variant Edition mustat takavalot FKRLX02002 149€ http://www.autovaruste.net/valot/valovw.htm
Juige: Jos tommoset hankit niin mä voin ostaa sun pacific-valot pois.
Ittellä on ollut tarkoituksena tehdä myös takavaloista vastaava threadi kuin kattospoilereista mutten ole saanut aikaiseksi. Golf 4 variant kattospoilerit
noi on ollut jo aika pitkään käytössä.. odotan edelleen että koska tulis edes fifty valot variantiin koska oikeesti niitä saa varmasti jokaiseen muuhun volkkariin paitsi variantiin!?!
E: siis 4 koppaseen variantiin
Golf III cabriolet -98
Golf VI variant 1.4 TSI -10
Itekki olen yrittäny katella orkkis mallisia mustia takalamppuja omaan varianttiin (kuten fk:n crystal mallit) mut hiljaista on ollut. Ja toi itse lakkaaminenki hieman arveluttaa. Liekkkö jälki kuinka tasaista ollut jos joku on tälläisen tuuninkin tehny?
^^Nuo on kyllä aika reippaasti tummennetut. Ei kyllä uskaltaisi noilla ajella saati mennä katsastukseen.
Lahdessa on yksi variantti missä on miedommin (sopivasti) tummennetut takavalot ja semmoista voisi itsekin kokeilla kun ei noita minkään asteen tummia ei-lexus-valoja tule koskaan.
TerZi1982 wrote:suttailin tänää vähä takavaloja voi oilla et vähä lipes turhan tummiks noi mut no mitäpä pienistä =)
tosa pari huonolaatusta persekuvaa
ei siin mitää... hyväperse
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Eli tuommoiset FK:n punaiset leditakavalot ovat nyt alkaneet oireilemaan sillä tapaan, että aamulla kun auton starttaa niin takavalot eivät pala. Jarru-, vilkku-, sumu- ja peruutusvalo kyllä palavat normaalisti. Jonkin ajan kuluttua / toisen starttauksen jälkeen alkavat palaa normaalisti. Itse voisin kuvitella että tuon voisi aiheuttaa kosteus? Parempia ideoita? Tai sitten nähtiin FK:n laatu... Liittimet on kyllä ihan oikein, ei niitä väärin saakaan.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Pari muutakin tapausta olen nähnyt noista tuuninkileditakavaloista. Yks A4 Audi tulee mieleen, missä takavalojen ledit on jotain sanoinkuvaamattoman ärsyttävää. Vilkkuvat siellä ominpäin kuin mitkäkin diskovalot... Taitaa olla sitä paljonpuhuttua "laatua" noissa valoissa.
Millassia kokemuksia poppoolla on noista FK:n mustista takavaloista. Lähinnä vedenpito näin "talvikeleillä" kiinnostaa, että pysyyvätkö kirkkaina vai onko huurtumisia..
Syksyllä asensin eikä ongelmia ole ilmaantunut..
pistin kylläkin alkuperäisten takavalojen tiivisteet niihin varmuuden vuoksi,valojen mukana tulleet näytti niin ohuelta..
Golf III cabriolet -98
Golf VI variant 1.4 TSI -10
Eipä ainakaan in.pro:n takavaloja voi oikein kehua, kosteutta pääsee sisälle ihan mukavasti. Joten jos jollain olisi nyt vielä jotain viimeisiä keinoja että saisi nuo valot tiivistettyä niin antaa tulla vaan, muuten heitän ne valot menemään..
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI PD quattro
Audi A4 B6 2.0
JyriT wrote:Millassia kokemuksia poppoolla on noista FK:n mustista takavaloista. Lähinnä vedenpito näin "talvikeleillä" kiinnostaa, että pysyyvätkö kirkkaina vai onko huurtumisia..
Samanmooset on takana mutta kirkkaat, hyvin on ainakin tähän asti pelannu, laitoin kylläkin asentaessani pikkaasen kumitiivistettä saumoihin ettei pysyvät ehjänä jatkossakin. Olleet n. 6kk paikallaan...
JyriT wrote:Millassia kokemuksia poppoolla on noista FK:n mustista takavaloista. Lähinnä vedenpito näin "talvikeleillä" kiinnostaa, että pysyyvätkö kirkkaina vai onko huurtumisia..
Mielestäni huurtumista ei pahemmin esiintynyt, ihan ehkä vähän silloin tällöin. Laadusta en nyt sitten menis sanomaan mitään hyvää. Reuna jota vasten valot piti tiivistää atuon koriin eivät olleet lähelläkään tasaiset, joutui itse vähän lisäämään tiivistystä sinne ja tänne. Muutoin olivat ihan näpsyn näköiset ja oloiset ulkopuolisesti sen aikaa kun niitä pidin.
Tuli eilen laitettua lähes täysin kirkkaat ledivalot taakse. Muuten kromia, mutta sumuvalojen lasi punainen.
Vähä huonoja kuvia pimeessa, mut ehkä jotain osviittaa saa.