T4 pornstarter säätöä.
T4 pornstarter säätöä.
Laitan tänne toiselta foorumilta linkin jossa on juttua tuosta mun työmatkakulkineesta. En tiedä olisiko saanut jotenkin siirrettyä tänne koko jutun, jos onnistuu niin saa siirtää.
Ei mitään ihmeellistä kaikenlaista peintä näpertelyä, koneen kanssa vähän isompaakin murhetta.
http://www.seatclubfinland.com/foorumi/ ... sc&start=0
Ei mitään ihmeellistä kaikenlaista peintä näpertelyä, koneen kanssa vähän isompaakin murhetta.
http://www.seatclubfinland.com/foorumi/ ... sc&start=0
A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
Tässä pari nykykuvaa. Matka on kohden Bugrunia ja sittemmin saksaa, on meinaan varmaankin mukavimmat matkassa nuo vaisut 15" rinkulat...
Edit: Auto on muuten maalattu joskus vuosituhannen vaihteessa, mutta on liian hyvässä kunnossa ylimaalattavaksi, vaikka rivo onkin.


Edit: Auto on muuten maalattu joskus vuosituhannen vaihteessa, mutta on liian hyvässä kunnossa ylimaalattavaksi, vaikka rivo onkin.


A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
On se ihan toimiva lauta, joskin tuo evä on hieman lyhennetty. Mulla se tosin on ollu tossa ihan rekvisiittana.
Sisustakuvia on jonkun verran tuolla ylhäällä linkissä. Auton sisustaan ei sinänsä ole tehty mitään ihmeellistä, popit on päivitetty ja autoa on äänieristetty lisää Vibroplastilla.
Seuraavaksi joutuu vaihtamaan syöttöpumppuun holkin ja tiivistesarjan, vuotaa siitä mistä vivusto menee sisään.
Laatikollekin täytyisi jotain tehdä, pitää päälaakeri aika jäätävää ääntä. Vaihteet pysyy kyllä hyvin päällä. Redlinen öljyt + Shockproofit lootassa tällä hetkellä. Mulla on kaksi askia tallissa tällä, toisessa ykkönen yskii ja tosiessa vitonen pykii. Jos niistä tekis yhden ehjän. Toinen vaan on 1.9:stä, eli välit lienee väärät. Koko autolla ei ole menty kuin 264tkm kevyttä ajoa, joten vähän ihme tuo loota
Jos joku sattuu hyvän lootan omistamaan niin olen kiinnostunut ostamaan pois...
Sisustakuvia on jonkun verran tuolla ylhäällä linkissä. Auton sisustaan ei sinänsä ole tehty mitään ihmeellistä, popit on päivitetty ja autoa on äänieristetty lisää Vibroplastilla.
Seuraavaksi joutuu vaihtamaan syöttöpumppuun holkin ja tiivistesarjan, vuotaa siitä mistä vivusto menee sisään.
Laatikollekin täytyisi jotain tehdä, pitää päälaakeri aika jäätävää ääntä. Vaihteet pysyy kyllä hyvin päällä. Redlinen öljyt + Shockproofit lootassa tällä hetkellä. Mulla on kaksi askia tallissa tällä, toisessa ykkönen yskii ja tosiessa vitonen pykii. Jos niistä tekis yhden ehjän. Toinen vaan on 1.9:stä, eli välit lienee väärät. Koko autolla ei ole menty kuin 264tkm kevyttä ajoa, joten vähän ihme tuo loota
Jos joku sattuu hyvän lootan omistamaan niin olen kiinnostunut ostamaan pois...

A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
Maalaus on kieltämättä mielenkiintoinen, mutta ei tuosta oikein pahaakaan sanottavaa ole. Tuohonkin voisi kokeilla ikkunanpokien värjäystä mustalla.
15" vanteet voivat joskus olla järkevä vaihtoehto: kokeilin oman kehitysmaaversioni (AAB) alla A8 Replica 17" vanteita ja Maxxisin renkaita, mutta auto muuttui niin raskaskulkuiseksi eikä enää kiihtynyt juuri mihinkään. Viikon käytön jälkeen setti lähti myyntiin.
15" vanteet voivat joskus olla järkevä vaihtoehto: kokeilin oman kehitysmaaversioni (AAB) alla A8 Replica 17" vanteita ja Maxxisin renkaita, mutta auto muuttui niin raskaskulkuiseksi eikä enää kiihtynyt juuri mihinkään. Viikon käytön jälkeen setti lähti myyntiin.
Ajattelin koittaa teipillä noita ikkunan pokia, vois tulla fiksumman näköinen tosiaan.
Mulla on kanssa tuollaiset 17"x 8" ET 35 Dezentit, ovat kanssa käytännön syistä Passatin alla.
Kylkiputket on työn alla (kaverin autoon ekaks). Vähän on antituningia laittaa noita putkia, mutta tein päätöksen olla laittamatta mitään korisarjaa tähän koska on käyttis ja mopo
. Kyljet on alastomat nykyisellään. Lisävaloraudasta en luovu valojen takia.
Mulla on kanssa tuollaiset 17"x 8" ET 35 Dezentit, ovat kanssa käytännön syistä Passatin alla.
Kylkiputket on työn alla (kaverin autoon ekaks). Vähän on antituningia laittaa noita putkia, mutta tein päätöksen olla laittamatta mitään korisarjaa tähän koska on käyttis ja mopo

A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
Lukkari: Onko sulla hyvää kuvaa omastas mustilla pokilla?
Ei liene teipillä kauhean helppo taivutella noita siististi. Vaihtoehdoksi jää melkein vetää kaksikomponentillä ja ruiskulla. Tulee muutoksesta vain melko pysyvä.
Mahtaakohan tuollaista teippisarjaa olla mallia Orginal?
Ei liene teipillä kauhean helppo taivutella noita siististi. Vaihtoehdoksi jää melkein vetää kaksikomponentillä ja ruiskulla. Tulee muutoksesta vain melko pysyvä.
Mahtaakohan tuollaista teippisarjaa olla mallia Orginal?
A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
Tuossa
GL -mallissa on vakiona teippaukset c-pilarissa, mutta ei b-pilarissa. Teippi on hieman vahvempaa kuin kontaktimuovi, mutta tuossa "irrallisessa" puskusaumassa ei tahdo minkäänlainen teippi kestää, tässäkin juuri tuo sauma oli rikki, joten teippasin senkin uudelleen.
Teippaaminen on helppoa, halpaa ja mukavaa puuhaa. Ainakin D-C-Fixin kontaktimuovi on hyvin helppo levittää, varsinkin lämpimällä ilmalla. Hiustenkuivaaja on hyvä apu. Pohjan pitää olla ehdottoman roskaton ja puhdas. Taitteisiin kannattaa jättää hyvät varat. Saumat on helppo leikata suoraksi metalliviivaimen ja terävän veitsen avulla.
Etuna teippauksessa on se, että teippaus on erittäin helppo ja halpa uusia, jos on tarvis.
GL -mallissa on vakiona teippaukset c-pilarissa, mutta ei b-pilarissa. Teippi on hieman vahvempaa kuin kontaktimuovi, mutta tuossa "irrallisessa" puskusaumassa ei tahdo minkäänlainen teippi kestää, tässäkin juuri tuo sauma oli rikki, joten teippasin senkin uudelleen.
Teippaaminen on helppoa, halpaa ja mukavaa puuhaa. Ainakin D-C-Fixin kontaktimuovi on hyvin helppo levittää, varsinkin lämpimällä ilmalla. Hiustenkuivaaja on hyvä apu. Pohjan pitää olla ehdottoman roskaton ja puhdas. Taitteisiin kannattaa jättää hyvät varat. Saumat on helppo leikata suoraksi metalliviivaimen ja terävän veitsen avulla.
Etuna teippauksessa on se, että teippaus on erittäin helppo ja halpa uusia, jos on tarvis.
Aargh, taas syö kuin oravaa (ylisuurta ja lihavaa).
Portteri tuli lauantaina fiksattua oikein viimeisen päälle. Maalari oli vetänyt penkin liian eteen jolloin oli tullut rajoittimesta yli, penkki täytyy purkaa. No ei se mitään, lähdin ajamaan autoa ulos hallista mahtumatta istumaan kunnolla, ja kräks, peili pilarinosturiin...mutta sekään vitutus ei kestänyt kauaa, menin ulos ihmettelemään peiliä ja kas kone alkoi kilistä, seeti tai esikammio tipahti...
Eipä auta kun ottaa motti auki, kannella on menty n 26tkm (uusi kansi nokkineen päivineen). Muutenhan tämä olis ihan kohtuu normaalia, mutta kun "vähän" ollut murhetta aikaisemminkin kun kansi oli 1500km makan aikan kolme kertaa irti...
Tuossa vähän juttua edellisestä murheesta: http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=77945&highlight=
Portteri tuli lauantaina fiksattua oikein viimeisen päälle. Maalari oli vetänyt penkin liian eteen jolloin oli tullut rajoittimesta yli, penkki täytyy purkaa. No ei se mitään, lähdin ajamaan autoa ulos hallista mahtumatta istumaan kunnolla, ja kräks, peili pilarinosturiin...mutta sekään vitutus ei kestänyt kauaa, menin ulos ihmettelemään peiliä ja kas kone alkoi kilistä, seeti tai esikammio tipahti...
Eipä auta kun ottaa motti auki, kannella on menty n 26tkm (uusi kansi nokkineen päivineen). Muutenhan tämä olis ihan kohtuu normaalia, mutta kun "vähän" ollut murhetta aikaisemminkin kun kansi oli 1500km makan aikan kolme kertaa irti...
Tuossa vähän juttua edellisestä murheesta: http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=77945&highlight=
A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
Kansi lattialla, mutta ei vielä ainakaan mitään vikaa löytynyt. Kait se suraavaksi on öljypohjan avaaminen edessä ja alakertaan kurkistus...joskus kun innostuu 

A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
Voi vi**** vi**** menikin koko kone taas uusiksi jipii. Uudet männät kerkeskin olemaan kaikki 24tkm kilometriä. Yhdessä sylkyssä on kurjat jäljet alareunassa, runkolaakeritkin vaihtoon.
No männät pois ja lohko porattavaksi ja oikaistavaksi, uusi kansi (ei tälläkertaa mikään AMC paska vaan ihan sakemanni) noudettu sekä venakoppa vaihdettavalla tiivistellä.
Veivit, nokkakepin ja venat voi sentään käyttää, nostajista ei vielä varmuutta.
Pitäisköhän öljypumpun olla enemmän kiinni kun 1,5 ruuvilla
Laitetaan tällä kertaa TDI:n öljypumppu. Suuttimet onkin jo tehty ja syöttöpumppu uudestaan.
Meillä menee näköjään niin että 10:n välein vaihtuu öljyt ja 20:in välein tehdään koneremppa
Pakko ruveta tekeen ylitöitä jos vuoden välein joutuu remppoja tekeen.
No männät pois ja lohko porattavaksi ja oikaistavaksi, uusi kansi (ei tälläkertaa mikään AMC paska vaan ihan sakemanni) noudettu sekä venakoppa vaihdettavalla tiivistellä.
Veivit, nokkakepin ja venat voi sentään käyttää, nostajista ei vielä varmuutta.
Pitäisköhän öljypumpun olla enemmän kiinni kun 1,5 ruuvilla


Laitetaan tällä kertaa TDI:n öljypumppu. Suuttimet onkin jo tehty ja syöttöpumppu uudestaan.
Meillä menee näköjään niin että 10:n välein vaihtuu öljyt ja 20:in välein tehdään koneremppa

A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
Nyt on auto hallissa ja melkein uutuuttaan kiiltävä kone vieressä (maalattu rempassa kokonaan).
Konetta on testipenkissä ajettu sisään 5 tuntia, kaveri teki vapaajaallaan (Dieselkoneistaja), lohko porattu ja oikaistu Tammerdieselissä. Kansi siistitty, niinkuin imu ja pakosarjakin (vähän turhaa, mutta näytti hyvälle). Kone koki siis täyden rempan pikku parannuksin (mm. suuttimet, TDI isompi öljypumppu yms).
jokohan se ensiviikolla kävisi.
Konetta on testipenkissä ajettu sisään 5 tuntia, kaveri teki vapaajaallaan (Dieselkoneistaja), lohko porattu ja oikaistu Tammerdieselissä. Kansi siistitty, niinkuin imu ja pakosarjakin (vähän turhaa, mutta näytti hyvälle). Kone koki siis täyden rempan pikku parannuksin (mm. suuttimet, TDI isompi öljypumppu yms).
jokohan se ensiviikolla kävisi.
A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
ja halavaks tuli? 

vw 2.4d -95 matkailu-auto 524 000 km
vw polo -89
honda accord 2.0i 95 350 000 km
http://www.mia.ehdolla.fi/
www.tainuskyla.fi
kaukaa viisas ja läheltä tyhmä
vw polo -89
honda accord 2.0i 95 350 000 km
http://www.mia.ehdolla.fi/
www.tainuskyla.fi
kaukaa viisas ja läheltä tyhmä
No ei oikeestaantero wrote:ja halavaks tuli?


Syy tähän toiseen haveriin oli vähän niinkuinehkäoma. Syy oli tukkeutunut öljypohjan sihti, aivan täynnä tiivisteliimaa. Venakoppa ollu sen 24miljoona kertaa auki ja aina vaan lisää paskaa, no nyt sitä meni sitten niin paljon ilmeisesti vimpalla kerralla (oli 1500km aikana 4 kertaa auki kansi) etä oli päässyt öljyn sekaan ja tukki sihdin.
Viime rempassa tosin käytettiin Espanjalaista AMC:n kantta jonka olen todennut melko paskaksi (liian pienet vesikanavat ja karkea työstöjälki), tästä viisastuneena paikalla on made in Germany kansi.
Alustaa on hieman sovellettu ja poppiasennuksen laajennus on menossa. 17"n Dezentin huulivanteet on menossa maalaukseen jotta sais piakkoin alle jahka bajamajan saa liikenteeseen.
A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
Jee, hetki siktten tuli savut koneesta.
Päivän projektina oli lootan ja koneen paritus ja jumpata paketti pellin alle. Samalla tuli hitsattua pinnapultit pohjapanssaria varten, helpompi heitellä irti ja auki
. öljynpainemittari tuli kanssa asennettua, saa vähän osviittaa ajoissa jos paineet näyttävät häipyvän. Tuli vaan kellon piuhat pirun lähelle pakosarjaa.
Haisee muuten jäätävävälle tuo koneen uusi maali ekoilla käytöillä...
Päivän projektina oli lootan ja koneen paritus ja jumpata paketti pellin alle. Samalla tuli hitsattua pinnapultit pohjapanssaria varten, helpompi heitellä irti ja auki

Haisee muuten jäätävävälle tuo koneen uusi maali ekoilla käytöillä...
A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
Saa nähädä saako vaihtaa vielä kolme nostajaa, onneksi on vaihdettava venakopajn tiiviste 

A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
katkaistut pultit mulla, ei ollut sillä hetkellö hyvää kierretankoa. Tosin kiinteöstio on hepattu kiinni. Huomattavasti käytännölisempi näin. Aikaisemmin on tehty jo reikä suodattimen vaihtoa varten.Linkomies wrote:On hyvä idea.. ite laitoin kierretangonpätkät muttereiden kera kiinni. Monta rumaa sanaa säästyy taaspaerikss wrote: Samalla tuli hitsattua pinnapultit pohjapanssaria varten, helpompi heitellä irti ja auki
A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
___________________
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
en tiä oleks maininnut jossain jotain muuta, mutta eikös tuo ole asultaa -vm -95? ratti, kojelauta, puskurit... mun omaakin myytiin 96 mallina, mut olikin vain rekisteröity tammikuus 96... tuli vain mieleen...
vw 2.4d -95 matkailu-auto 524 000 km
vw polo -89
honda accord 2.0i 95 350 000 km
http://www.mia.ehdolla.fi/
www.tainuskyla.fi
kaukaa viisas ja läheltä tyhmä
vw polo -89
honda accord 2.0i 95 350 000 km
http://www.mia.ehdolla.fi/
www.tainuskyla.fi
kaukaa viisas ja läheltä tyhmä