1.8T "tsirkutus"

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
User avatar
tertsi1980
Posts: 11
Joined: 31.3.2006 19:16
Location: Mansesteri

1.8T "tsirkutus"

Post by tertsi1980 »

Eli olisko jollain kokemuksia?Kun vedättää reilummin ja vaihtaa vaihdetta niin kuulu "tsirkutus" kun veto ei ole päällä!Ääni kuuluu tietysti turbosta mutta ei ole mielestäni "normaali"..En ole kuullut sitä aikaisemmin ja nyt ääni kuuluu selvästi!Mitään tehohäviöitä en ole huomannut..Autona on 3b passat 1999 jos sillä on jotain merkitystä..
No Roti
User avatar
AjH
Posts: 3160
Joined: 31.8.2006 14:36
Location: Nokia

Post by AjH »

Siis kuuluu heti kun painat kytkintä ja päästät kaasun? Olisko bypassissa jotain häikkää ja puskee kompuran kautta paineet ulospäin kun kaasuläppä menee kiinni.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
User avatar
Mika Viinikka
Posts: 1119
Joined: 13.11.2003 7:49
Location: Helsinki

Post by Mika Viinikka »

Voisi ollakkin bypässi. Tuokin osa on muistaakseni luokiteltu "tyyppiviaksi".
Volvo V70 ex.Passat variant 2.0tdi(BMP) dsg -07–>nettiautossa id. 9457807
User avatar
tertsi1980
Posts: 11
Joined: 31.3.2006 19:16
Location: Mansesteri

Post by tertsi1980 »

Siis kuuluu heti kun painat kytkintä ja päästät kaasun?



Juurikin näin!Onko jollain antaa vinkkiä uudesta bypass venttiilistä vai onko orginaali paras vaihtoehto?
No Roti
User avatar
AjH
Posts: 3160
Joined: 31.8.2006 14:36
Location: Nokia

Post by AjH »

TT bypassia väittävät paremmin kestäväksi, saa mm Slamitilta, olikohan 35 euroa. Marmorilla taitaa olla joku 75 euroa.

Sitten tietysti alumiininen Forge mutta hinta karkaa satasen kauemmalle puolelle.

Sinänsä sama mikä bypassi siellä on mutta noilla nyt helpoimmin kait selviää.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Post Reply