Ei ollu sun eka... Tehtaantie 18 parkkiksella bongasit silloin semmosen tumman epävarren...
no niinpä taisi ollakkin myös Janne80 tulee lähes pakonomaisesti bongattua silloin tällöin (muijan siskonmies eli siis Lanko)
No nytpä bongasin sunnuntaina lahti-kuopio välillä n klo 17 aikaan joroisten liittymän kohdalla yhden golf V 3-ov mallin. Musta joka paikasta, madallettu jesuksen paljon ja iso mustat vanteet. Oli menossa lahteenpäin ja minä eri suuntaan.En muuten osaa kuvailla. Joku meistä?
Tulikos kemizti tänään vastaan ylöjärven keskustassa aamupäivällä? Olin näkevinäni samanlaisen golffin, mutta tajusin vähän myöhään enkä siksi nostanut kättä
En kyllä.. olin työreisussa vantaalla.. oliskohan jollain sitten samanoloinen, ite en oo toista ton väristä III-varia ainakaan pirkanmaan nurkilla nähny..
Kukas foorumilainen oli tänään evijärvellä hirvijahdissa? Keltaisella zafiralla huristeltiin ohi pohjoista kohti. Rouva bongasi kerhotarran jonkun ikkunassa, kun kysyin millanen auto se oli niin vastaus: sellanen farmari...
Olikohan se Kupari joka tänään joskus 9 aikaan kehä kolmosella ohitti minut valkoisella Passat Variantilla jossa on Kuparitalot tarra takalasissa ja peräkärri perässä.
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI PD quattro
Audi A4 B6 2.0
DJDH bongattu Hyväntuulentiellä, ajelemassa Kotkansaarta kohti. Siinä ST1 valojen kohdilla. Itse työkulkimella liikenteessä, ja kärri perässä...
Morjestin kyllä, mutta...
Oliko kukaan teistä hopealla 3B Passatilla tuossa 12 aikaan menossa Kokkolaan päin Perhonsillan kohdalla, käsi ainakin nousi. Itse tulin tummansinisellä vastaan
Kyllä vain! Mikäli olit pelkällä "naamarilla" liikentees kohti länttä...
Oli taas oikein sarjassamme v'''''ks männöö kuorma... Anjalankoskelta aloin kattelee tyhjiä pinoja Pyhtään kautta kiertäen ja Haminasta täyttäen. Kohti rantaa... Että näytti taas parhaat puolensa, homma.
Jepjep, kotio menossa vaihtamaan puhtaan paidan ja kiekon, sitte takasin hommiin Oli itelläkin sen verran jo red bullia suonissa että hokasin sut vasta hyväntuulentiellä. Vanhalla rouvalla on ollu jo niin monta isäntää että kaikki morjestelee kaiket päivät ja yöt. Mutta eipä se puolikkaan nuppi tuohon aikaan amiraalin tuolla puolen muuten liiku ellen ole ite sen ratissa. Muut firman äijät asuu toisella suunnalla.
Oliko joku iltasella toissapäivänä (26.12?) joskus iltasella kuopiossa liikkeellä... en muista paikkaa enää kun sukulaisissa olin mutta ihankuin olisi takalasissa ollut clubin teksti.+
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
Satelite wrote:Oliko joku iltasella toissapäivänä (26.12?) joskus iltasella kuopiossa liikkeellä... en muista paikkaa enää kun sukulaisissa olin mutta ihankuin olisi takalasissa ollut clubin teksti.+
Ajelikos DJDH Kausalassa Kouvolaan päin tänään kello 17.49??
Oli vaan matala musta IV variantti jossa ksenonit ja lisäpitkät keulalla, sen tarkemmin en pimeässä nähnyt...
Satelite wrote:Oliko joku iltasella toissapäivänä (26.12?) joskus iltasella kuopiossa liikkeellä... en muista paikkaa enää kun sukulaisissa olin mutta ihankuin olisi takalasissa ollut clubin teksti.+
Mikähän auto oli kyseessä?
Musta farkku passatti tais olla... 3b. Joku hopealla oleva teksti oli takalasin yläosassa. Saattoi olla fakkugolffikin... en muista tarkalleen kun flunssa vaivaa
Jyr-1 bongattu vaille yks tänään markantalon nurkilla.. soitin torveekin.. tosin sille punaiselle mitsulle joka sieltä kolmion takaa välttämättä eteen halus tulla
Ei kai kenenkään kerholaisen 3B Passat ole tuolla Lahden motarin Helsingin päässä, Helsingin Veden Viikin jätevedenpuhdistamon kohdilla? Siinä on moottoritien alitustyömaan kohdilla ajettu Passat ilmeisesti katon kautta ympäri.
Vesa-Matti Luoma wrote:Ei kai kenenkään kerholaisen 3B Passat ole tuolla Lahden motarin Helsingin päässä, Helsingin Veden Viikin jätevedenpuhdistamon kohdilla? Siinä on moottoritien alitustyömaan kohdilla ajettu Passat ilmeisesti katon kautta ympäri.
Passatin julmaa väärinkäyttöä.
Oliko Patu tänä aamuna siinä puoli kasin hujakoilla Seinäjoella Lidlin valoristeyksessä? Tuntomerkkeihin sopiva auto oli mut kerhon tarraa en bongannu.