Sehän tehdään niistä muovisista hammaspyöristä valojen takana? 10mm hylsy tuntui sopivan mainiosti, mutta kun väänsi, niin se muovinen hammasratas vaan nyppii pienempää eikä valo liiku mihinkään. Onko tuo jotenkin herkisteltävissä vai pitääkö ennen säätöä avata joku lukitus?
Nyt kuskinpuoleinen valo näyttää todella alas ja pelkääjänpuoleinen ylös. Ihmetyttää miten ne niin onkaan saatu säädettyä...
3b Passatin etuvalojen korkeussäätö
Mulla oli sama juttu.Oli irronnut se säätöpyörä kokonaan siitä umpiolle menevästä akselista.Pihdeillä pyörittelin valon siitä akselista oikeaan korkeuteen ja sen jälkeen liimasin säätöpyörän paikalleen.
Ilmeisesti se valo putoaa alas tärinästä,jos se säätöpyörä ei enää "pidä" sitä akselia yhtään.
Mutta kokeile purkaa ja kato onko muovipyörä irronnut tms
Ilmeisesti se valo putoaa alas tärinästä,jos se säätöpyörä ei enää "pidä" sitä akselia yhtään.
Mutta kokeile purkaa ja kato onko muovipyörä irronnut tms

Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
Joo siellä on lähivaloille ja kaukovaloille omat säätöruuvit.Eli ulompi on lähivaloille ja sisempi kaukovaloille.
Ja jos sulla on lähivaoissa alkup.xenonit,niin älä mene säätelemään ilman testeriä,xenoneiden kanssa pitää laittaa ensin valot "huolto/säätö" tilaan ennen kuin voi säädellä.
Normaalit halogeenit voi säädellä ite suoraan
sivusäätöjä ei yleensä ole valoissa.
Ja jos sulla on lähivaoissa alkup.xenonit,niin älä mene säätelemään ilman testeriä,xenoneiden kanssa pitää laittaa ensin valot "huolto/säätö" tilaan ennen kuin voi säädellä.
Normaalit halogeenit voi säädellä ite suoraan

Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000