Tämän voin minäkin allekirjoittaaMusti wrote:Lyödään löylyä... Auto taivasalla 24/7 aamulla 10 astetta pakkasta ja autossa ikkunat sulat ja sisällä mukavan lämmintä... Kiitos ebersbähheri
Nixu wrote:Ainut vaan,kun avasin takaoven pari kertaa,niin ei meinannut enää pysyä kiinni,lukot ym. on rasvattu kyllä jokinaika sitten..tyyppivikaa ilmeisesti !?
Itse itselleni vastaten kun se tänään selvisi tämäkin. Siitä aukosta lukon edessä näkyy se vedin. Vetimen yläpinnalla on pieni peltilipare, käännä se ylöspäin. Saranoitu siis vetimen juuresta.AjH wrote:Niin miten se kahvasysteemi sitten napataan irti? Itsekkin samaa mietin joskus ja vääntelin sitä lirvaketta niin ettei se pieni kaulus enää pysy maskissa kiinni vaan killuu siinä vapautusvivun varressa
yhtesti meni v50 T5 siinä jurvan ABCn kohdalla ohi. Siinä oli kyllä kulku kohdallaan kun lähti takaa survomaan. Vauhtia oli kuiteenkin yli kaksmarkkaa...enska wrote:Pitoo tai ei, ohi se olis kuitenki mennySami Mäkinen wrote:Joutu päästään pikatiellä Volvo V40 T4 ohitteei oo pittoo
EI... saman vehkeen kanssa ottanut ennenkin kesällä... jäi ku tatti p*skaan... ei noista bensa vehkeist oo mihkääenska wrote:Pitoo tai ei, ohi se olis kuitenki mennySami Mäkinen wrote:Joutu päästään pikatiellä Volvo V40 T4 ohitteei oo pittoo
Ihan kiva joululahja.. Mutta onko kaikki tuollaisella puna-musta yhdistelmäväreillä, vai näyttääkö tuo vain sellaiseslta?HarriV wrote:Yksi joululahja on vielä tulematta ja se tulee sitten samsungilta. Tuli tuommoinen voitettua. http://www.samsung.com/fi/consumer/deta ... A656A1CXXE
Oon huomannu saman...Sami Mäkinen wrote:ei noista bensa vehkeist oo mihkää![]()
ja talvella ei dieseleistä...
Todennäköisesti volvolla oli se 200+ mittarissa eikä Alkalinellä... Tai sit on golffia ruuvattu...Kimmo H. wrote:Millä ite olit liikenteessä?Alkaline wrote: yhtesti meni v50 T5 siinä jurvan ABCn kohdalla ohi. Siinä oli kyllä kulku kohdallaan kun lähti takaa survomaan. Vauhtia oli kuiteenkin yli kaksmarkkaa...
Ja ei kiihdy ku ESP hakkaa jarruja... Ja ku ottaa sen pois ni jää vaan nastat katuun ku on niin mahtavat tehot...Pasi Häkli wrote:Oon huomannu saman...Sami Mäkinen wrote:ei noista bensa vehkeist oo mihkää![]()
ja talvella ei dieseleistä...Jos pikatiellä vaan liukasta on, niin ihan sama kiihdyttääkö vitos- vai kutosvaihteella. Sutii vaan. Eikä pitäs olla huonoista renkaistakaan kiinni, kun on uudet nastarenkaat alla.
Itellä huonot kitkat... Pasi: mutta mikä v*tun 6 vaihde? R = Revitys vaihdeko?Musti wrote:Ja ei kiihdy ku ESP hakkaa jarruja... Ja ku ottaa sen pois ni jää vaan nastat katuun ku on niin mahtavat tehot...Pasi Häkli wrote:Oon huomannu saman...Sami Mäkinen wrote:ei noista bensa vehkeist oo mihkää![]()
ja talvella ei dieseleistä...Jos pikatiellä vaan liukasta on, niin ihan sama kiihdyttääkö vitos- vai kutosvaihteella. Sutii vaan. Eikä pitäs olla huonoista renkaistakaan kiinni, kun on uudet nastarenkaat alla.
ESP = En Suostu Pelleilemään... = ilonpilaaja...Sami Mäkinen wrote:Itellä huonot kitkat... Pasi: mutta mikä v*tun 6 vaihde? R = Revitys vaihdeko?Musti wrote:Ja ei kiihdy ku ESP hakkaa jarruja... Ja ku ottaa sen pois ni jää vaan nastat katuun ku on niin mahtavat tehot...Pasi Häkli wrote: Oon huomannu saman...Jos pikatiellä vaan liukasta on, niin ihan sama kiihdyttääkö vitos- vai kutosvaihteella. Sutii vaan. Eikä pitäs olla huonoista renkaistakaan kiinni, kun on uudet nastarenkaat alla.
.... Musti: Mikä v*tun ESP...
Tuo on kyllä aika epeli, tuo ESP.. Työautosta en saa edes poiskytkettyäKimmo H. wrote:Mene ja tiedä, ehkä mullakin olisi vielä nastarenkaissa nastat ESP:n ansiosta
Totta puhut! Aina liikkuu oli kesä tai talvi ja tarvittaessa poikittain.Haapala wrote:Neliveto ilman ylimääräistä elektroniikkaa, niin pärjää liukkaallakin.
ikävä kyl tosi harva kesällä kunnolla poikittainjopo wrote:Totta puhut! Aina liikkuu oli kesä tai talvi ja tarvittaessa poikittain.Haapala wrote:Neliveto ilman ylimääräistä elektroniikkaa, niin pärjää liukkaallakin.
Kimmo H. wrote:Millä ite olit liikenteessä?Alkaline wrote: yhtesti meni v50 T5 siinä jurvan ABCn kohdalla ohi. Siinä oli kyllä kulku kohdallaan kun lähti takaa survomaan. Vauhtia oli kuiteenkin yli kaksmarkkaa...
Oli kyllä yllättävän hiljainen. Ainoo, mikä vaivas mua, oli ajotuntuma. Jotenkin se vaan haki tietä ja ei yksinkertaisesti tuntunut saksalaiselle "junalle". Tilava ku mikä ja laadukas vaikutelma. A-pilari tosin aika matala ja jopa minä 173cm tappi kolautin pääni siihen, kun nousin autosta.kotka wrote: ..Joku on ainakin saanut ihan AUTOLLA ajettua.. Ainakin siistin näköinen, mutta oliko hiljainen sisälle?
Paranee kokoajan...waltt wrote:Voi vi***jen kevät ja ky***en takatalvi..
Golffista on tuulilasi melkeen irti, huomasin ku pisti musiikkia vähänkään kovemmalle niin alkoi ikkuna pomppimaan...
Liima hellittäny...