-Mitä ajovalohehkuja tämä käyttää?
-Mistä ne on kuskinpuolelle helpoin vaihtaa? Akku on aika hyvin edessä
- En ole koskaan ajatellut että kuuluuko lämmönsäätimen, puhaltimen voimakkuuden ja puhaltimen suunnan vipuissa olla taustavalot? Miten ne saa vaihdettua?
Viimeisimpään kysymykseen; se keskimmäinen säädinnupikka lähtee vetämällä irti ja siellä on semmonen maailman pienin polttimo. Sen ku vaihtaa niin kaikki pelittää. Helppo homma, jopa minä osasin sen vaihtaa.
Ajovalo polttimot vielä vaihtaakin vaikka olisi ns. Suomalaiset kädet.
Pitkien polttimoiden ja parkkien vaihto jäi ainakin minulla tekemättä->jossain saakelin poterossa nuo polttimot sormet
ei yllä.
Janne_80 wrote:Ohan passatissakin (ainakin BG:ssä) toi luukku ja vilkkupolttimo vaihtuu sitä kautta, tosin rengasta ei tarvnu irrottaa vaikka auto on madallettu.
Ai on vai Vaihdoin kyllä tosta yläkautta molemmille puolille uudet
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Janne_80 wrote:Ohan passatissakin (ainakin BG:ssä) toi luukku ja vilkkupolttimo vaihtuu sitä kautta, tosin rengasta ei tarvnu irrottaa vaikka auto on madallettu.
Ai on vai Vaihdoin kyllä tosta yläkautta molemmille puolille uudet
Mulla on ainakin, ei tarttenu alkaa repimään tavaraa pois tieltä konehuoneesta, renkaat linkkuun ja luukku auki, vaihto n. 1-2min per puoli.
Kävin ostaan hehkuja ja intoa täynnä menin tallille vaihtaan, kuskinpuolelle siis. Vitut sitä saanut vaihdettua, niin ahdasta että ei se suojakoppa lähde edes eestä pois. Haistatin valolle vitut ja käytän jollakin huoltomiehellä jolla on gynekologin sormet s***** v**** p****
Jännä homma että kuskinpuoli tekee kiusaa.
Ei nämä meikun tumput mitkään pienet oo mutta vänkäämällä meni.
Omasta mielestäni apparin puoli oli perseestä pissapojan takia.
A.Leskelä wrote:Kävin ostaan hehkuja ja intoa täynnä menin tallille vaihtaan, kuskinpuolelle siis. Vitut sitä saanut vaihdettua, niin ahdasta että ei se suojakoppa lähde edes eestä pois. Haistatin valolle vitut ja käytän jollakin huoltomiehellä jolla on gynekologin sormet s***** v**** p****
ja kuvaa tarrallisesta autosta ei olla vielä nähty! huomio huomio....
A.Leskelä wrote:Kävin ostaan hehkuja ja intoa täynnä menin tallille vaihtaan, kuskinpuolelle siis. Vitut sitä saanut vaihdettua, niin ahdasta että ei se suojakoppa lähde edes eestä pois. Haistatin valolle vitut ja käytän jollakin huoltomiehellä jolla on gynekologin sormet s***** v**** p****
ja kuvaa tarrallisesta autosta ei olla vielä nähty! huomio huomio....
A.Leskelä wrote:Kävin ostaan hehkuja ja intoa täynnä menin tallille vaihtaan, kuskinpuolelle siis. Vitut sitä saanut vaihdettua, niin ahdasta että ei se suojakoppa lähde edes eestä pois. Haistatin valolle vitut ja käytän jollakin huoltomiehellä jolla on gynekologin sormet s***** v**** p****
ja kuvaa tarrallisesta autosta ei olla vielä nähty! huomio huomio....
Hermoja säästää jos ottaa puskurin ja valot irti..
Siinä menee todennäköisesti vähemmän aikaa kun siinä että yrittää väkisin tunkea käden sinne.
Jos ei ole muitakaan polttimoita pitkiin aikoihin vaihtanut niin vaihtaa kaikki samalla vaivalla..
Valot sain vaihdettua, ei mennyt kuin puoli päivää. Vänkärin puolelta hajos korkeudensäätömoottori, tai siis lähti irti sieltä enkä saanut takaisin. Kuskinpuolelta puratti ilmanputsarin ja akun edestä.
Melkein suosittelen puottamaan puskurin pois siitä keulalta ja ottamaan umpiot kauniiseen käteen. Puskurin irrottaa tosi helposti, kun sen on kerran ensin ottanut irti.
Kyllä ne siittä alkaa sujua kun pari kertaa vaihtaa polttimot. Ahasta tuo taas oli kun xenonit pykkäs keulaan, varsinkin sen kiinnitys klipsun kanssa sai "taistella" tovin kun piti osaksi käyttää irti se.
Golf Variant -01
Liikunta haisee hielle ja urheilu bensalle.
En mä oo ainakaan kertaakaan purkanut pissapojan säiliötä. Akkuakaan ei oo tullut usein irrotettua. Ei ne polttimot nyt NIIN vaikeita oo vaihtaa että tarvis puolen keulaa purkaa..