Eiköhän se oo todennäköisemmin WRC ja veikkaisin Poloa vahvemmin. Ja tekniikkahan on rajattu 2.0 l turboon, jos ei säännöt muutu ennen tuota päätöstä. Mutta siistiä se olisi silti katsoa kuinka ne pärjää ja ei tuolla saralla liikaa noita tehdastalleja nykyisin ole.
miihkali wrote:Ihan vaan offina... oishan se kiva, ku ois vielä kunnon lanciat ja pösöt kehissä... tosin nykyversioina.. Niissä oli sitä jotain..
Amen.
Toyotakin sinne kuuluisi, ei korolla vaan selika! Itse en kyllä usko että Volkkari siellä tulisi menestymään, sehän olikin siellä jo joku vuosi takaperin nimellä Seat:)
On wrc fabioita mukan euroopassa. Englannissa muistaakseni on paljonkin wrc kalustoo. Ja on kyllä muuallakin.
Yhdyn mukaan,että kunnon 80 luvun tykit mukaan mm sarjaan :D Ja kyllähän tuo volskikin menee, mutta kyllä tonne quattro pitäs saada
S2000-autot rallin MM-sarjan pääluokkaan 2010
Nykyisissä S2000-autoissa on neliveto ja vapaasti hengittävä moottori. Niissä on noin 280 hevosvoimaa. MM-sarjaan tuleviin Super 2 000 -autoihin on tulossa rakennussarja, jonka osat ja yksityiskohdat määritellään tarkemmin myöhemmin.
Polo olisi loistava vaihtoehto tähän sarjaan.
Toivottavasti autokalusto ja niiden tehot saadaan pidettyä sellaisella tasolla, et sarjan mielenkiinto säilyy. Kyllähän uudet tehdastallit ovat todella tervetulleita ja oispahan enemmän jännitetävää, kun koko sarja ei pyöri kahden max. kolmen merkin ympärillä. Kisojen määrää vois ehkä vähän rajoittaa, niin ei nuo kustannukset nousis täysin ylivoimaisiksi joidenkin auton valmistajien osalta. Toki Neste -rallin pitää pysyä mukana ja sielläkin saisivat palauttaa rallia alkuperäisimmille pätkille...