Terve
Olis tarkoitus laittaa piakkoin tähän uuteen autoon alustasarja myös, ja kysymys kuuluukin, että minkälainen on säätää tuota perää kun ei ole jousi ja iskari samassa paketissa? Vanha auto oli 4motion ja siinähän oli takapää yhtä helppo säätää kun edessä. Tarkoitus olis laittaa KW variante 1 kun se vaikutti hyvältä sarjalta vanhassa autossa.
3BG:n säädettävä alustasarja
3BG:n säädettävä alustasarja
Ex: VW Passat Variant 1.8T -05 highline
Omasta mielestä helpoin säätää perää siten että nostaa ylös koko perän, ottaa iskarin alapultin irti ja ponnauttaa jousen ja säätimen irti. Ruuvaa säädintä ja kasaa paketin. Siinä ajassa mitä tota paikallaan ährää tota kiekkoa on jo em tavalla heittänyt koeajonkin. Ahtaampi puoli taitaa olla se tankin puoli, siinä on tankki ja se takapuskuriin jatkuva kotelo vähän hollilla että säätöavaimille ei kauheesti tilaa jää heilua.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
juu helpompi nyppiä irti kokonaan
mikulla talvikorkeudessa auto kuvasta päätellen
itellä ei o paloja paikoillaan lainkaan... jää juur sopivaan korkeuteen ilman 



Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3367
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
^^jumalauta
pian ei sunkaan totamenoo 


Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;