Moi nyt tartteis vähä jelppiä ku piti tollanen 4motion pasaati mennä ostamaa ja orkkis ajovalot tuntuvat olevan kyllä todella syvältä.
Oisko kellään hyviä neuvoja millä umpiolla sais ajovalotehova lisättyä? Ite olen miettiny Dectanen devil eyesejä? Normi angel eysit? Kokemuksia?
Toinen ois sitten jälkiasennus xenonit, siis sillä meinaan että umpiot vaihtas projektoreihin ja saisko vielä lailliset? Vinkkejä siihen ja millä tosiaankin sais parhaan mahdollisen tehon?
Audi A6 2.0TDI 4F
Land Rover SIIA 2,25D pick-up vm-70
ex: VW Passat 1.9TDI 96kw 4Motion Comfortline -02
EX: VW Passat Variant 2.8 V6 4Motion Tiptronic Highline -00
Noista dectanen devil eyes valoista sen verran että niiden valokuvia on todella surkea ja teho todella huono , vaikka laittaisit niihin xenon valot. Pitkät oli niissä ihan asialliset. Ja onhan ihan kivan näköiset tietty!
Mutta en todellakaan voi niitä suositella, jos haluat ajovalotehoa parantaa. Kannattaa varmaan jotain muuta kehitellä.
miettixi wrote:Noista dectanen devil eyes valoista sen verran että niiden valokuvia on todella surkea ja teho todella huono , vaikka laittaisit niihin xenon valot. Pitkät oli niissä ihan asialliset. Ja onhan ihan kivan näköiset tietty!
Mutta en todellakaan voi niitä suositella, jos haluat ajovalotehoa parantaa. Kannattaa varmaan jotain muuta kehitellä.
niin ja kiitos tosta tiedosta, niin ei tule sitten tollaisia ostettua, vaikka miele tekiskin
Audi A6 2.0TDI 4F
Mulla on noi piritekin xenon umpiot. Ballasteina ja polttimoina tosin Hellat, koska löytyi omasta takaa. Umpioiden merkki on Depo, ja istuu hyvin paikalleen. Valokuvio on tarkka ja hyvä. Enään en halogeeneihin vaihda jos ei ole pakko. Noilla näkee niin perkuleen hyvin
leevi wrote:Mulla on noi piritekin xenon umpiot. Ballasteina ja polttimoina tosin Hellat, koska löytyi omasta takaa. Umpioiden merkki on Depo, ja istuu hyvin paikalleen. Valokuvio on tarkka ja hyvä. Enään en halogeeneihin vaihda jos ei ole pakko. Noilla näkee niin perkuleen hyvin
Mulla on kanssa Depon xenon umpiot joihin ympätty xenonit (ei Hella vaan Ollo), ja hyvin näkee. Itse tilasin suoraan Saksasta jostain liikkeestä ebayn kautta, tilatessa ei ollut merkistä tietoa, mutta Depo noissa näkyy lukevan Tyytyväinen täytyy olla.
Ite vaihdoin Boraan Depon enkeliprojektorit joissa lyhyissä xenonit niin rupes näkemään
Alkuperäisissäkin umpioissakin oli xenonit niin silti olivat melko tuikut ainakin lyhkäsillä valoilla verratuna. Pitkiin tarvii laittaa vielä xenonit ku ei noita halogeeneja meinaa ees huomata ku lyhyet niin kirkkaat.
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Kyllä nuita piritekin:n xenon umpioita suosittelen myös. Itellä oli vanhammassa passatissa nuo ja valo teho muuttui huomattavasta vaikka alkuperäisissäkin oli xenonit paikoillaan. Ja tosiaan ku laitto nuo xenon umpiot niin ei katsastuksessakaan valittanu mitään.
Jepulis elikkä pistin äsken piritekiltä depon xenon umpiot tilaukseen. Ainut huono puoli oli se, että 2vko toimitusaika niillä on kuulemma. Ja ballasteja ne sais vasta kuukauden päästä , joten päätin entisistä xenoneista ballastit sitten uhrata noihin uusiin valoihin. Polttimot ja tarvittava adapterit niiltä tuntu löytyvän hyllystä.
Joten nyt vaan odotellaan.
Audi A6 2.0TDI 4F