Moi,
Olisko jollain jotain hyvää kikkaa tarjota kun pitäisi saada hapettumat pois kesävanteista.
Tuli ajettua kesävanteilla pitkälle syksyyn ja ilmeisesti maantiesuola pääsi hapettamaan kesävanteissa olevia kiillotettuja alumiinikohtia.
Lumppulaikalla tietenkin saisi hapettumat pois, mutta onko olemassa mitään ainetta millä nuo lähtis pois helpommin?
-Jonni-
Hapettumien poisto vanteista
Hapettumien poisto vanteista
Se vaan nyt on tyhmää ajaa hiljaa.
^joskun "entisessä elämässä" kun olin duunissa faijalla, myimme meikkaamoihin "alucleaneria" aluvanteiden ja aluosien puhdistukseen, no tuo oli 90-luvulla tuo.
Anyway, alucleaneria suihkutettiin kiillotettavaan aluosaan, kun haluttu "syöpyminen " oli saavutettu , neutralisoitiin aine jolloin syöpyminen lakkasi. Nykyisistä aineista en tiedä kun alalta on ollut poissa liki 20v. mutta ohessa jonkun saippuakauppiaan tuoteluettelo jossa näkyy myös olevan Alucleaneria........
-make-
Anyway, alucleaneria suihkutettiin kiillotettavaan aluosaan, kun haluttu "syöpyminen " oli saavutettu , neutralisoitiin aine jolloin syöpyminen lakkasi. Nykyisistä aineista en tiedä kun alalta on ollut poissa liki 20v. mutta ohessa jonkun saippuakauppiaan tuoteluettelo jossa näkyy myös olevan Alucleaneria........
-make-
- make -
VW Passat variant 2.0 96kW 2003
VW TYP-1 1300 1969
VW Passat variant 2.0 96kW 2003
VW TYP-1 1300 1969
ite olen tilannut nyt kahteen viimisimpään autoon aineet sieltä ja olen todella tyytyväinen PRO:n tuotteisiin.Ja toinen sivu mistä tilaan on http://www.harmaatuonti.com/
Meguiars on mun toinen vakio merkki.Suosittelen Hot Rims All Wheel Cleaner:iä sillä sain ainakin itse hapettumat pois.
Autoglymiä en käytä ku se on ylihinnoiteltua kökköä
Meguiars on mun toinen vakio merkki.Suosittelen Hot Rims All Wheel Cleaner:iä sillä sain ainakin itse hapettumat pois.
Autoglymiä en käytä ku se on ylihinnoiteltua kökköä

Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
FUCK YOUR FAKE WHEELS!