Tuli päivitettyä IV farkkugolffi tuollaiseen uudempaan passattiin. Ihan ok pelihän tuo tuntuu olevan.
Myyjän mukaan autossa on polttoainetoiminen lisälämmitin ilman kelloa. Yritin eilen illalla kuunnella auton käydessä että onko lämmitin toiminnassa vai ei, en ainakaan kuullut perinteistä "tohinaa". Pakkasta oli -10 ja moottorinlämpö karvan alle +70 astetta.
Missä lisälämmitin sijaitsee jos on?
Pystynkö jostain lisävaruste nrosta saamaan selville että onko vaiko eikö?
Olettekos asennuttaneet/hankkineet kello sarjaa lisälämmittimeen, minkä hintainen?
Auto on tuontiauto joten jos jollain on myynnissä suomenkielinen ohjekirja niin kauppoja voitais hieroa.
Kiitoksia asiallisista vastauksista jo etukäteen. Lisääkin kysymyksiä saattaa tulla ajanmittaan.
Muutamia kysymyksiä Passat variant 3C (2006)
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Mikäli siellä se webasto on, niin se sijaitsee apukuskin etunurkassa puskurin takana.
Se muutos-sarja(että saat sen ajastuskellon siihen) maksaa muistaakseni jotain 500 euroa.
Jos se on tuontiauto niin on mahdollista että siellä ei oo sitä webastoa, vaan autossa on sähköinen vastus lämmittämässä sisälle tulevaa ilmaa.
Mut jos myyjä sanoi että siinä on polttoainekäyttönen lisälämmitin niin eiköhän siellä sellanen ole. Niissä on vaan aika paljon ollut ongelmia. Se voi olla vaikka lukossa se webasto jos on ollut tankki liian tyhjä. Se yrittää kolme kertaa lähteä käyntiin, jos ei lähde niin se lyö sen lukkoon eikä se lähde käyntiin ennenkuin se lukitus on testerillä avattu. Tai siellä voi olla ihan oikeetakin vikaa, kyllä niihin on paljon uusittu lähes kaikkia osia, ohjainlaitteita, paloilmapuhaltimia, hehkutulppia yms.
Alustanumeron perusteella saan selville onko siinä webasto vai sähkölämmitin. Töistä pääsen kurkkaamaan.
Se muutos-sarja(että saat sen ajastuskellon siihen) maksaa muistaakseni jotain 500 euroa.
Jos se on tuontiauto niin on mahdollista että siellä ei oo sitä webastoa, vaan autossa on sähköinen vastus lämmittämässä sisälle tulevaa ilmaa.
Mut jos myyjä sanoi että siinä on polttoainekäyttönen lisälämmitin niin eiköhän siellä sellanen ole. Niissä on vaan aika paljon ollut ongelmia. Se voi olla vaikka lukossa se webasto jos on ollut tankki liian tyhjä. Se yrittää kolme kertaa lähteä käyntiin, jos ei lähde niin se lyö sen lukkoon eikä se lähde käyntiin ennenkuin se lukitus on testerillä avattu. Tai siellä voi olla ihan oikeetakin vikaa, kyllä niihin on paljon uusittu lähes kaikkia osia, ohjainlaitteita, paloilmapuhaltimia, hehkutulppia yms.
Alustanumeron perusteella saan selville onko siinä webasto vai sähkölämmitin. Töistä pääsen kurkkaamaan.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
-
- Posts: 8
- Joined: 25.2.2008 15:35
- Location: Olavinlinnan naapurissa
En mie pidä meidän 3C -Passattia (2,0 TDI BKD) kylmänä. Vaikka se on tuontiauto (peraukiset hakee Saksasta ja köyhät ajaa dieselillä) eikä siinä ole webastoa, niin silti se lämpenee nopeammin ja reilusti paremmin, kuin tuo 4B -passatti. Voisi kaupunkiajossa verrata melkein t***taan.Nää passatit tahtoo muutenki olla vähä huonoja lämpiään pakkasella. Nokalle kannattaa ostaa ylä- ja alamaskin päälle ne suojat ni ei kylymä viima kylmetä lisää valmiiks kylmää konetta.
4B:n viileyttä selittää osaltaan EGR:n puute sekä pohjamuovien puuttuminen.