Missäspäin Joensuuta Leroy oli matkailemassa?Leroy wrote:Joensuusta takas Ouluun kipuaminen...Oli kyllä nätti keli ajella, v*tutti vaan kuunnella tuota nastojen jollotusta koko matkan
Faijan tykönä Kissamäen suunnalla...Siellä tulee aina säännöllisin väliajoin käytyä autoa fiksailemassa, kun ei lähempää lämmintä tallia löydy... Hienoja varianteja siellä Joen kaupungissa kyllä useasti tulee vastaan, olisko ollut sunkin farkku parkissa Kauppakadulla perjantaina?Micco wrote:Missäspäin Joensuuta Leroy oli matkailemassa?Leroy wrote:Joensuusta takas Ouluun kipuaminen...Oli kyllä nätti keli ajella, v*tutti vaan kuunnella tuota nastojen jollotusta koko matkan
Ahaa, niin ne oli nekin kinkerit....Et se sitten ollut sinä!!! Parin kuukauden välein tulee käytyä...Micco wrote:Mun auto oli Iitissä tiettömän tien päässä, kaltaistensa seurassa perjantaista sunnuntaihin. Kerhon vuosikokous/mökkireissu.
Ajeletko miten usein täällä päin?
Ilmottele joskus kun oot tulossa maisemiin, jos huvittaa kahvitella. Viralliset kahvit näyttää olevan toistaiseksi ainakin kuopattu. Paria kerhon jäsentä/kaveria näkee muutenkin, eikä kerhokahveille ole ollut tulijoita aikoihin.Leroy wrote:Ahaa, niin ne oli nekin kinkerit....Et se sitten ollut sinä!!! Parin kuukauden välein tulee käytyä...Micco wrote:Mun auto oli Iitissä tiettömän tien päässä, kaltaistensa seurassa perjantaista sunnuntaihin. Kerhon vuosikokous/mökkireissu.
No perskules, ehdottomasti!!! Mie ilmottelen kun seuraavan kerran sinne päin tulen niin käydään mokat ryystämässä..Micco wrote:Ilmottele joskus kun oot tulossa maisemiin, jos huvittaa kahvitella. Viralliset kahvit näyttää olevan toistaiseksi ainakin kuopattu. Paria kerhon jäsentä/kaveria näkee muutenkin, eikä kerhokahveille ole ollut tulijoita aikoihin.Leroy wrote:Ahaa, niin ne oli nekin kinkerit....Et se sitten ollut sinä!!! Parin kuukauden välein tulee käytyä...Micco wrote:Mun auto oli Iitissä tiettömän tien päässä, kaltaistensa seurassa perjantaista sunnuntaihin. Kerhon vuosikokous/mökkireissu.