Mika-Matti Mattila wrote:Vielä 11 tuntia niin lähtee lentokone kohti Kap Verdeä.
Jaahas. Kone taisi olla TuiFly? Ja lensikö se Billundin kautta tai jotain? Suoraan ei tainnu mennä Kap Verdeen... Meikäläinen sit oli heitteleen sun laukkuja siellä ruumassa tänä aamuna Jos laukku rikki niin valitukset tänne päin! Hyvvee reissuu!
Levis passatista varmaan virtalukon pohja, onneks korjaamon pihassa Töistä tullessa kävin megaosassa ja siihen pihaan jäi, ei käynnistyny enää.. Sattu sit niin peikkomainen flaksi, et tän kerhon rekisterialustalla varustetun passatin kyydissä pääsin viel kotia, et kiitoksia vaan
Niin ja nyt pari ölppää, neljä 12,5h työpäivää takana ja huominen vapaa..
Sami Jalonen wrote:Levis passatista varmaan virtalukon pohja, onneks korjaamon pihassa Töistä tullessa kävin megaosassa ja siihen pihaan jäi, ei käynnistyny enää.. Sattu sit niin peikkomainen flaksi, et tän kerhon rekisterialustalla varustetun passatin kyydissä pääsin viel kotia, et kiitoksia vaan
Niin ja nyt pari ölppää, neljä 12,5h työpäivää takana ja huominen vapaa..
Saittekos jo selville,mikä oli passatissa vikana?
Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996
Uus startti tulee huomenna, ni mikko purkaa sen vasta sit.. Varmuuden vuoks, jos olis ottanu sen tänään monttuun ni olis menny loppupäivän työt ohi ku ei sitä olis saanu enää pois sieltä jollei se ookkaan se virtalukon pohja..
Sami Jalonen wrote:Uus startti tulee huomenna, ni mikko purkaa sen vasta sit.. Varmuuden vuoks, jos olis ottanu sen tänään monttuun ni olis menny loppupäivän työt ohi ku ei sitä olis saanu enää pois sieltä jollei se ookkaan se virtalukon pohja..
Joo se on hyvä olla osat valmiina ku alkaa purkamaan.No toivottavasti saatte kuntoon.
Mutta ei se kyllä parempaan paikkaan olis voinu hajota ku korjaamon pihaan
Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996
eilen tuli haettua dopilta isukin merkkeerekseen vanteet ja renkaat noo jaksaahan mersu mennä poikittain sitte eipä se sillä aja kun viikonloppusin ny niin uskalsi kesäkumit laitella
Sami Jalonen wrote:Uus startti tulee huomenna, ni mikko purkaa sen vasta sit.. Varmuuden vuoks, jos olis ottanu sen tänään monttuun ni olis menny loppupäivän työt ohi ku ei sitä olis saanu enää pois sieltä jollei se ookkaan se virtalukon pohja..
Joo se on hyvä olla osat valmiina ku alkaa purkamaan.No toivottavasti saatte kuntoon.
Mutta ei se kyllä parempaan paikkaan olis voinu hajota ku korjaamon pihaan
Kerkeshän sitä melkeen tunnin ajella uuden virtalukon pohjan kans ku ei auto enää käynnistyny..
Lahos akku siinä sit, uus tilalle ja taas mennään
Sami Jalonen wrote:Uus startti tulee huomenna, ni mikko purkaa sen vasta sit.. Varmuuden vuoks, jos olis ottanu sen tänään monttuun ni olis menny loppupäivän työt ohi ku ei sitä olis saanu enää pois sieltä jollei se ookkaan se virtalukon pohja..
Joo se on hyvä olla osat valmiina ku alkaa purkamaan.No toivottavasti saatte kuntoon.
Mutta ei se kyllä parempaan paikkaan olis voinu hajota ku korjaamon pihaan
Kerkeshän sitä melkeen tunnin ajella uuden virtalukon pohjan kans ku ei auto enää käynnistyny..
Lahos akku siinä sit, uus tilalle ja taas mennään
Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996
Voi kilin kettu taas. Pari-kolme viikkoa kuskinpuolen sisempi vetonivel pyöriny revenneellä suojakumilla. Arvaapa onko kaikki vaseliini pitkin konehuonetta? Mistään ei löydy tarvikkeena sisempää vetoniveltä ja marmorilla vaihto-osana 170e. Eivät mielellään edes anna sitä ulos ellei heti tule viallinen yksilö takaisin, ts. haluavat vaihtaa itse. Työ 110€. Johtuu yksistään siitä että kuskin puoleiselle vetarille tulee madallettuna ihan killerikulma. Repsikanpuoleinen pidempänä ei ole niin kovassa kulmassa. Samalla nostolla tuli huomattua että vaihdelaatikko vuotaa öljyä keskisaumasta ja pakoputken joustopalikka on taas paskana, hangannut urakalla pohjapanssariin. Madalletusta autosta kärsii taas koko lompakko
Se sitten markantalokin kaatui. Kuopiossa pojat tekivät uutta myymälää parikuukautta 7vrk viikossa ja saivat semmoiseen kuntoon että olisi ollut loppuviikosta avajaiset. Saattaa poikia pikkasen vituttaa tuommoinen käytös ketjulta. http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politii ... origin=rss
On se kylmää kyytiä! Itse sain onneksi pitää työpaikan, mutta lomautukset tosin odottaa.
Juuri tuli myytyä talvi"pallotkin" pois Nyt saa katella uudet kesävalssit pasuunaan
Huomen pitäsi soittaa isännöitsijälle et voisko parkkipaikan rampista ottaa katukivet pois, jäin siihen tänää kiinni ku lumet on sulanu.. Sopiva pieni nousu, 3cm korkee kanttari ja sit suoraa ni nappas nostokohdat pohjasta siihen kanttariin ja kops, jumis.. vähän kaasua ni nous ei oo enne joutunu ajamaan niin suoraan ku tänään, siin oli toinen auto vähä tiellä..
Melko hiljasta lienee kaaria rullata reippaamminen ilman että maali halkeaa, kokemusta on. Vaikka kuinka lämmittää maalia niin melko varmaan tulee pieniä repeämiä jotka pikkuhiljaa sitten laajenee.
Osku.T wrote:ku mulla ei kertakaikkiaan lähde toi säätörengas pyöriin.sit pitää ajella lohkeilulla maalilla jonkuaikaa.
Rostoffia vaan paljon / lämmitä vähän kuumailmapuhaltimella, jos sitten irtois. Ite oon vetänyt aina kierteisiin paksusti vahamaista kotelosuojaa, myös lukitteiden väliin.
ei auta...crc:t ja muut öljyt kokeiltu.eikä oikeen löydy kuumailmapuhallinta.takana pyörii vaivattomasti.mut edestä ku sais ees sen sentin ylös mut ei niin ei.ja jos vie jollekkin pajalle niin voi tulla hintaa.ja se et säätörenkaan "lukkoruuvi"oli ottanu itteensä paskan kans ei saa loppuun asti et rupeis pyöriin tyhjää.(hiekka on pyöristäny kulmat)
Audi a6 2.5 v6 tdi avant quattro vm02
FUCK YOUR FAKE WHEELS!
Osku.T wrote:ei auta...crc:t ja muut öljyt kokeiltu.eikä oikeen löydy kuumailmapuhallinta.takana pyörii vaivattomasti.mut edestä ku sais ees sen sentin ylös mut ei niin ei.ja jos vie jollekkin pajalle niin voi tulla hintaa.ja se et säätörenkaan "lukkoruuvi"oli ottanu itteensä paskan kans ei saa loppuun asti et rupeis pyöriin tyhjää.(hiekka on pyöristäny kulmat)
Ei muuta kuin etupää irti ja osien puhdistus ja säätö. Kaikkein nopein keino, jos se ei hevillä onnistu paikoillaan. Eihän tota pitäis irrotella puolta tuntiakaan sieltä paikoiltaan pois. Tunkin alle saaminen on yleensä aikaa vievin operaatio noissa madalletuissa..
Osku.T wrote:ei ole paikkaa ja työkaluja ja tärkeintä hermoja/osaamista
Paikka: pihalla (mieluiten sateella)
Työkalut: naapurin varastosta (kysymättä)
Hermot/osaaminen: pirusti olutta ja aikaa (ja akka vielä kyselemään seläntaa onko jo valmista)
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Osku.T wrote:ei ole paikkaa ja työkaluja ja tärkeintä hermoja/osaamista
Paikka: pihalla (mieluiten sateella)
Työkalut: naapurin varastosta (kysymättä)
Hermot/osaaminen: pirusti olutta ja aikaa (ja akka vielä kyselemään seläntaa onko jo valmista)
Ja parasta kun katselee tätä touhua naapurin ikkunasta avuliaan naapurin häärätessä auton kimpussa ja sen emäntä keittelee päiväkahveja
Mika-Matti Mattila wrote:Vielä 11 tuntia niin lähtee lentokone kohti Kap Verdeä.
Jaahas. Kone taisi olla TuiFly? Ja lensikö se Billundin kautta tai jotain? Suoraan ei tainnu mennä Kap Verdeen... Meikäläinen sit oli heitteleen sun laukkuja siellä ruumassa tänä aamuna Jos laukku rikki niin valitukset tänne päin! Hyvvee reissuu!
Oli juu TuiFlyn lentokone ja kyllä välilasku oli tanskassa ja otti lisää porukkaa kyytiin. Eikä ollu laukutkaan rikkunu. Eikä muuten takasin tullessa saatu mitään valituksia siitä että emännän laukussa oli 5 kiloo ylimäärästä painoa.
ei auta...crc:t ja muut öljyt kokeiltu.eikä oikeen löydy kuumailmapuhallinta.takana pyörii vaivattomasti.mut edestä ku sais ees sen sentin ylös mut ei niin ei.ja jos vie jollekkin pajalle niin voi tulla hintaa.ja se et säätörenkaan "lukkoruuvi"oli ottanu itteensä paskan kans ei saa loppuun asti et rupeis pyöriin tyhjää.(hiekka on pyöristäny kulmat)
Eihän nyt vaan ole päässyt käymään niin, jotta se säätörenkaan lukkoruuvi on vedetty niin kireälle et se on painanu tolpasta kierteen linttaan...