Ois vanne tarjontaa paljon paremmin

Osat varmaan kannattais katella jostain mällätystä autosta?
5*100 jaolla on kyllä vanteita aika paljon, mutta satulat saattavat muodostua ongelmaksi. Nekun eivät mahdukkaan ihan ongelmitta kaikissa vanteissa pyörimään... Eli leveydet, offsetit, ET:t ym. pitää olla tiedossa tarkasti, että satulat mahtuvat sitten vanteiden sisällä varmasti olemaan.colour concept wrote:Ois vanne tarjontaa paljon paremmin![]()
Monet tuo Suomeen paljon kolari autoja tekniikan luovutuksiin, purkuun/varaosiksi, ym. ja kaikki eivät kuitenkaan jarruja/alustapalikoita/muita sellaisia niistä tarvitse, niin vaikka jostain sellasesta voi saada edullisesti. Riippuu ihan tarjonnasta.colour concept wrote:Osat varmaan kannattais katella jostain mällätystä autosta??
Levikepalat on Suomen tieliikennelaissa kiellettyjä, joten ei paljon taistelu auta. Mutta voihan sitä tietysti leimata eri vanteilla ilman spacereita...iHuichée! wrote: leimalla voi joutua taistelemaan vähän mutta jos on tarvittavat todistukset niin pitäis mennä läpi..
Ai... Höh... Tämä oli kyllä minulle uutta. Aina ollut siinä uskossa, että 110hp:ssä ois levyt joka nurkassa, kuten 2.0i:ssä. Sittenhän sitä tuli taas puhuttua ihan mitä sattuu tuolla ylempänä...colour concept wrote:Kyl se on 110 , mut siinä on kyl rummut takana.
Esim. autovaruste.net myy FK:n tuotteita, eli vaikkapa sieltä.colour concept wrote:Mistä sellaset pulttijaon vaihto levyt vois hankkia?
ITSE en asiasta paremmin tiedä mutta FFp:llä ollaan toista mieltä asiastaLevikepalat on Suomen tieliikennelaissa kiellettyjä, joten ei paljon taistelu auta. Mutta voihan sitä tietysti leimata eri vanteilla ilman spacereita...