Siis mitämitämitä??!! Puhutko nyt nelivedoista?teppis wrote:sama sarja käy sekä 3b et 3bg mutta sitä ei ole tyypitetty 3bg, et katsastukses ei mene läpi!
3bg diesel passattiin madallusta
Vähän oli vaisua kun tilailin tohon nelikkoon löytää oikeasti malliin tarkoitettu ja hyväksytty säädettävä. KW, Eibach ja FK oli näin äkkiseltään ainoat mitkä itse bongasin.
A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
KW ja Eibach oli saman hinataisia ja FK lähes puolet halvempi. HR ja Bilstein varmaan asettuu sinne puolentoista tonnin nurkille.
A4 Avant 1.8T, Passssssssat variant VR6 Exclusive, Golf II x 2, T-Bird & Kilocbr
www.jokesgarage.com
www.hakala-yhtiot.com
Onko makinen tai narri käyneet jo VMaxxien kanssa muutosleimalla? Onko noissa (VMaxx) siis joku muutoskatsastuksellinen haistapaskaongelma näiden "vetovammaistenkin" 3BG -mallien kanssa, niinkuin tuolla aiemmin teppis nosti esiin?
Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
- Tero Häkli
ei oo ykskään ukko kattonu sitä tuvipaperia läpi
pääasia että semmonen on 

Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
- Vesa-Matti Luoma
Niin, monenlaista kokemusta on. Tosiasia on kuitenkin se että tietyiltä autoilta vaaditaan todistus sarjasta ja jos sellaista vaaditaan niin on se mukava että todistus löytyy 
Tommonen pieni muutoskatsastus maksaa nykyään jo melko hävyttömästi niin ei sitä viitsi kuitenkaan kahteen tai useampaan kertaan maksella.

Tommonen pieni muutoskatsastus maksaa nykyään jo melko hävyttömästi niin ei sitä viitsi kuitenkaan kahteen tai useampaan kertaan maksella.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Mulla katsottiin Seinäjoella TUV lappu todella tarkkaan ja huomattiin että se oli eri merkin lappu. Olin vahingossa tulostanut Eibachin TUV laput vaikka mulla oli KW:n madallusjouset. No onneksi inssi oli asiakas ystävällinen eikä hylännyt suoraan vaan puolentunnin kaivelun jälkeen löydettiin netistä oikeat TUV paperit mitkä täsmäsi jousien koodien kanssa.
Se vaan nyt on tyhmää ajaa hiljaa.
Minulta otettiin koko lapusta kopio ja liitettiin muutoskatsastustietoihin, nyt pitäis sitten Ake:n järjestelmästä löytyä alustan TUV-lappunen ko. Passatin tiedoista. Että aika monenlaista touhua olen nähnyt noiden muutoskatsastuksien suhteen. Pahin oli tilatussa vanteiden muutoskatsastuksessa, että ei muistettu edes kurkata vanteiden sopivuutta. Sitten itse muistutin kirjoittamaan otteeseen merkinnän muutetuista vanteista, niin kysyi vain koon joka kirjoitetaan otteeseen. Silkkaa rahastustaTero Häkli wrote:ei oo ykskään ukko kattonu sitä tuvipaperia läpipääasia että semmonen on

(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Kaveri katsasti Venton maaliskuussa ja muutoskatsasti JOMin alustan siinä samassa, katsastaja vaan kysyi että onkos sulla jotain tuv-paperia tähän alustaan. Kaveri sitten kaivoi hansikaslokerosta ja ehti pitää ehkä pari sekuntia kädessä, kun katsastaja sanoi reilun 5m päästä että joku tollanenhan se paperi on mikä vaaditaan, ja jatkoi katsastusta.
Olisi voinut olla vaikka normaali A4 jossa tekstiä niin olisi varmaan kelvannut.
Itse olin vähän että jaahas kun siinä vieressä kahvia lipitin.
Sori lievä OT.
Olisi voinut olla vaikka normaali A4 jossa tekstiä niin olisi varmaan kelvannut.

Itse olin vähän että jaahas kun siinä vieressä kahvia lipitin.
Sori lievä OT.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Siis sitä et 3b malliin löytyy nelikkoon säädettävä alusta mutta sitä 3b mallia ei ole tyyppihyväksytty 3bg:hen!3c:hen löytyy myös säädettävä alusta.Leroy wrote:Siis mitämitämitä??!! Puhutko nyt nelivedoista?teppis wrote:sama sarja käy sekä 3b et 3bg mutta sitä ei ole tyypitetty 3bg, et katsastukses ei mene läpi!
-03 Tdi Pwd4motion
jaa-a melko paha sanoa.. riippunee onko noita pultteja aukastu milloinkaan..Jaku wrote:kuis kauan menee suunnilleen alustan vaihtoon aikaa?
muksut sairastui tuossa ja hesa reissu ilmeisesti vkl jää väliin niin jis sitä menis talliin askartelemaan sitten!
ja ei vissiin tartte erikoisempia työkaluja?
onks mitää hyviä vinkkejä enempään?
itse kun vääntelin iltapuhteena niin mulla meni 4pv

ja jos pultit aukee helposti niin sanotaanko et 1-3h varmaa aika hyvä veikkaus..
VW Passat Variant 1.9 TDI -03
Kun tietää mitä tekee niin pari-kolme tuntia tuntia etupää tunkilla ja pukeilla tapellen.
Peräpää vähän nopeempi kun ei ole kauheesti kummasteltavaa.
Etupäähän löytyy kyllä vinkkejä esim meikäläisen projektitopicissa ainakin oli jotain ja varmaan muillakin jokka on homman tehneet ja projektia jollain tapaa kirjotelleet.
Voishan tästä aiheesta jonkunlaisen ohjeen väsäillä, onkohan noita kuvia vielä tallessa
Työkaluja ei tartte mitään kummallista, 16mm lenkkiä ja hylsyä ja jotain isompaa ja tais jossain kohtaa pienempääkin olla.
Iskarin yläpäässä oli 18 tai 19 mutteri ja kuusiokolo ehkä kokoa 5?
Sit tosiaan tunkki ja pukit että saa koko päädyn kerralla ylös, ei jää vakaaja jännitykseen
Peräpää vähän nopeempi kun ei ole kauheesti kummasteltavaa.
Etupäähän löytyy kyllä vinkkejä esim meikäläisen projektitopicissa ainakin oli jotain ja varmaan muillakin jokka on homman tehneet ja projektia jollain tapaa kirjotelleet.
Voishan tästä aiheesta jonkunlaisen ohjeen väsäillä, onkohan noita kuvia vielä tallessa

Työkaluja ei tartte mitään kummallista, 16mm lenkkiä ja hylsyä ja jotain isompaa ja tais jossain kohtaa pienempääkin olla.
Iskarin yläpäässä oli 18 tai 19 mutteri ja kuusiokolo ehkä kokoa 5?
Sit tosiaan tunkki ja pukit että saa koko päädyn kerralla ylös, ei jää vakaaja jännitykseen

Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
Tää on suoritettu pariviikkoa sitten ja hyvä ajella...
Tyhmä töitä liikaa tekee...
Etupäässä näkyi 3 mutteria konehuoneessa, niitten läheisyydessä oli kaksi todella tiukassa olevaa peite kilpeä,
ne pois ja alta löytyi kummastakin mutterit..ne pois ja iskari alhaalta irti.. eli koko paketti irti ja uusi pujoittamaan takaisin.
3h.
takapäässä iskari irti alapäästä ja aseli "tippui" alas, jousi pois välistä ja uusi tilalle.
akseli nostettuun tunkilla takas ja iskari kiinni...
max 20minuuttia...
etupäässä menis viel vähemmän aikaa jos ei olis ekana tullu kokeiltua toisella tavalla....

Tyhmä töitä liikaa tekee...
Etupäässä näkyi 3 mutteria konehuoneessa, niitten läheisyydessä oli kaksi todella tiukassa olevaa peite kilpeä,
ne pois ja alta löytyi kummastakin mutterit..ne pois ja iskari alhaalta irti.. eli koko paketti irti ja uusi pujoittamaan takaisin.
3h.
takapäässä iskari irti alapäästä ja aseli "tippui" alas, jousi pois välistä ja uusi tilalle.
akseli nostettuun tunkilla takas ja iskari kiinni...
max 20minuuttia...
etupäässä menis viel vähemmän aikaa jos ei olis ekana tullu kokeiltua toisella tavalla....