jopo wrote:Täällä ei ainakaan tarvii haaveilla vielä kesäkumeista! Tänään vedettiin vielä pitkiä luisuja sohjossa On se vaan nelikolla hauskaa (niin pitkään kun lapasesta lähtee)
Juuri näin
Itse harrastin eilissäpäivänä myös samanlaista nelipyörä luisua ja pirun hauskaa oli.
Audi A6 2.0TDI 4F
Land Rover SIIA 2,25D pick-up vm-70
ex: VW Passat 1.9TDI 96kw 4Motion Comfortline -02
EX: VW Passat Variant 2.8 V6 4Motion Tiptronic Highline -00
Kauhavalla pyörii valkonen 3B passatti jota on maltilla laitettu. Edessä lippaa, kromia sielä täälä ja jotain 18" vanteet. Perseestä on poistettu kirjaimia niin että tuloksena on ASS.
Kerhon tarroja en oo bongannu siitä.
A.Leskelän Golffi uusine kesävanteineen bongattu eilen (pe) Limingantullin Filmtownin edessä parkissa. Komeet oli vanteet ja asiallisen matala oli autokin...
ja OT:ta bongauksen kohteelle: nyt on sitten se alusta tilattu
Leroy wrote:A.Leskelän Golffi uusine kesävanteineen bongattu eilen (pe) Limingantullin Filmtownin edessä parkissa. Komeet oli vanteet ja asiallisen matala oli autokin...
ja OT:ta bongauksen kohteelle: nyt on sitten se alusta tilattu
Dodii siellähän minä olin, siinä classic gymillä käyn reenaan. Tänään käytin auton myllytyksessä ja sisäpesussa, voin kertoa että kiiltää.
Last edited by A.Leskelä on 26.4.2009 19:13, edited 1 time in total.
Micco wrote:Tietokoneellasi missä on tuo kuva, ni klikkaat hiiren oikeeta ja resize picture, sieltä valkkaat koon. Sen jälkee pistät sen kuvan nettiin.
Ei onnistu ilman XP Powertoys paketin Image Resizer -ohjelmaa. Tiedän ton kun olen asentanut sen Micco:lle
A Leskelä: Tässä on sulle vähän pienenpi ilmaisu samasta aiheesta. Eli otin tuon sun kuvan, pienensin sen tolla resize pictures toiminnolla (kiitosta vaan Jukalle... olisi onnistunut paintillakin) latasin sen www.postimage.org : iin ja liitin sieltä valmiin thumbnail linkin tähän. Ei ole mitenkään monimutkaista.
Nyt jos A Leskelä tai joku voisi poistaa tuon v*tun ison kuvan pois tästä topicista, että sivun leveys palaisi normaaliksi.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Onko joku klubilainen ajellu kenties Rukalle?
Näin tänään täysvalkean 3BG passatin vähän jälkeen Kuusamo-Taivalkoski rajan jälkeisellä levikkeellä parkissa klo11 aikoihin.
Oli madallusta, tummennetut takavalot, RS4 vanteet.
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Oliko Maaritin Golffi Rääkkylän terveyskeskuksen oven pielessä tänään? Vai liikkuuko sielläpäin muita kerholaisia? Ainakin tumma golffi kerhon kilvenalusella siinä henkilökuntapaikalla oli.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Omistaakos joku täältä sellasen hopeisen mk5 farkku Golffin mis lukee kontissa MTM? Tuollasta tuli vähän härnättyä Turun motarilla, ei mitään mahiksii.
Olen saattanut nähdä Maikin kaaran Levillä kun olen nähnyt aika montakin laiteltua pasuunaa täällä... Yksi holysmoke:n pasuuna on myös tullut bongattua Ekat meikäläisen bongaukset.
Edit:Jos on Maikki samalla autolla liikkeellä jota hän myy nettiautossa niin vielä varmempi bongaus kun muistelen että vastaavan auton olen nähnyt.
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
Micco wrote:Oliko Maaritin Golffi Rääkkylän terveyskeskuksen oven pielessä tänään? Vai liikkuuko sielläpäin muita kerholaisia? Ainakin tumma golffi kerhon kilvenalusella siinä henkilökuntapaikalla oli.
joo, sieltä löytää useimpina arkipäivinä kommeessa kunnossa tuo automobiili tällä hetkellä, kiitos kelirikon.. ei päässy kotiinkaan tässä yksi päivä, vaa piti auto jättää parin kilsan päähän isomman tien varteen jos vaikka juhannukseksi sen puunaisi, ehkä tää rapakausi loppuu siihen mennessä
Ei ollut autossa tarraa mutta kenenköhän hopeanvärinen Passat 3BG farkku oli Häijään nesteen pihassa eilen parkissa?
Nimim. Koiranäyttelyn jälkeen jätskille...
Ajeliko joku foorumilainen tuossa reilu tunti sitten mun ohi Hämeentiellä ja kääntyi Kotkaan päin? Auto oli musta 3B Passat, tummat valot edessä ja takana, alustaa ja isoa vanetta. Rekkari BTG-xxx
Kimmo H. wrote:No jos näkee vain perän niin ei sitä kyllä ihan ensimmäisenä tule Boran omistajia kyselemään
Epäilen että ois nähny vaan takaa ku on nähny emännän hiusten värin ja meillä on tummat takalasit joiden läpi ei voi nähdä
Ja keulahan näissä se erilainen on, mutta kuten Tero tossa jo kirjoittikin ni ei todellakaan oo eka kerta ku luullaan Golffiksi.
Moni luullu Golffiksi siltiki vaikka omistavat itekki sellasen ja ovat nähneet ton keulan.
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
^^ Kitkantieltä luikkasi vastakkaiselle puolen parkkiin ja auto sattui olemaan etupuolella parkissa, joten kuskin lasista näkyi sen verran, että naishenkilö kuskasi ja ohiajaessa perää vilkaisin (auton) . Keulaa en tosiaan nähnyt.
olikohan kukaan seurakuntalaisista tänään liikkeellä lahden keskustassa? Harmaa bora jossa musta katto ja mustat vanteet plus ksenonit jotain valosysteemiä yms...
Killer wrote:
Ja keulahan näissä se erilainen on, mutta kuten Tero tossa jo kirjoittikin ni ei todellakaan oo eka kerta ku luullaan Golffiksi.
Moni luullu Golffiksi siltiki vaikka omistavat itekki sellasen ja ovat nähneet ton keulan.
Totta totta. Erona on vain se, että Bora Variantia saa moottorilla varustettuna, Golf Variantia on tehty vain polkuautona
Tietty on oikeita Boria ja sitten näitä keulanvaihto-Golfeja, jotka on Golfeja edelleen, oli sitten keulailme mikä tahansa.
Taisi tulla Kuparin ?vanha? pirssi tampereella vastaan, valkoinen 3B vari, takalasissa Kuparitalot tarra.
Lahdesjärven ABC, eilisen puolella (21.5) klo. 21.20
(näyttäs kuparilla olevan uudempi 3BG tällä hetkellä.)
^ No miehän se siellä TurruuTin vapaapäivälläni ja kaToinkii, eT Tuleepas pirTee Cädi vasTaan. PiTäshän Tuo kolpero vielä maalaTa, ku o melekomoinen TilkkuTäkki.... :-/
Miihkali bongattu tänään Siilissä vanhalla vitostiellä puolen neljän jälkeen nokka kohti pohjoista? (kullan värinen farkku golpero) Itse ajelin firman chevyllä motaria pitkin suuntana Kuopio, Tarinaharjun kohdilla.