No niin...
Eli 1,8 l 1994 mallinen pensa variantti ei suostu kovin hyvin käynnistymään,lämpimänä... Siis todella raivostuttavaa/noloa pyörittämistä kyllä tekee - ihan hyvin, mutta kipinää ei tule.
Parinkymmenen minuutin yrittämisen jälkeen saattaa saada käyntiin - ei kovin terveellistä...
Tähän mennessä läpikäyty tai vaihdettu:
Tulpat
Virranjakajan kansi
Tulpan johdot
Pyörijä
Puola
Bensapumpun rele
Moottorinlämpötilan anturi
Kipinää ei aina tule.
Jos ja kun saa käyntiin ei ajossa ole mitään probleemaa, kaikki toimii ja vetää hyvin, eikä haise bensa
Voiko vika olla virranjakajassa (epäilen) tai kampiakselin asennon tunnistajassa? Ja voiko tuolle kampiakselin tunnistajalle tehdä mitään muuta kuin vaihtaa se - ja missä se yleensä on...?
Ja siis todella kiitollisena odottelen viestejä...!!!
PASSATIN onneton KÄYNNISTÄMINEN...
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
aika varmana hall-anturi mikä on jakajassa...
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Eipä ollu hall anturi ei...
Tänään nimittäin koko virranjakaja vaihdettiin/kokeiltiin uudella Laakkosen alkuperäisellä jakajalla...
Täsmälleen sama ongelma jatkuu.
Eli ei saa kipinää jossain starttaamisen vaiheessa. Käyntiin lähteminen on arpapeliä ja kestää.
Entäs virtalukon pohja? Siitäkin on kyllä testattu että virtaa tulee, mutta siitä ei ole tietoa sitten katkeaako virta siinä vaiheessa kun pitäisi kipinää antaa/pyöräyttää starttia...
Tänään nimittäin koko virranjakaja vaihdettiin/kokeiltiin uudella Laakkosen alkuperäisellä jakajalla...
Täsmälleen sama ongelma jatkuu.
Eli ei saa kipinää jossain starttaamisen vaiheessa. Käyntiin lähteminen on arpapeliä ja kestää.
Entäs virtalukon pohja? Siitäkin on kyllä testattu että virtaa tulee, mutta siitä ei ole tietoa sitten katkeaako virta siinä vaiheessa kun pitäisi kipinää antaa/pyöräyttää starttia...
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
niitäki rikki on paljo menny.... tai sit moottoriohjauksen rele.. ym
vikapaikkoja jonninverran

Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Ai niin juu, unohtu mainitakin - moottriohjauksen ja bensapumpun rele on vaihdettu.
Ei mitään vaikutusta...
Ja bensapumppukin toimii moitteettomasti koko kierroslukualueella!
Autohan on siis -94 passat variant,1,8 8v ja bensakone.
Aikaisemmin kärähti kaukovaloviiksi joka vaihdettiin. Siitä nousi oikeen savu, joten huomenna vaihdetaan virkalukon pohja, jos vaikka se olis vahingoittunut siinä "palossa"...
Ellei auta olen täysin neuvoton!!!
Ei mitään vaikutusta...
Ja bensapumppukin toimii moitteettomasti koko kierroslukualueella!
Autohan on siis -94 passat variant,1,8 8v ja bensakone.
Aikaisemmin kärähti kaukovaloviiksi joka vaihdettiin. Siitä nousi oikeen savu, joten huomenna vaihdetaan virkalukon pohja, jos vaikka se olis vahingoittunut siinä "palossa"...
Ellei auta olen täysin neuvoton!!!
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
heh =) alkaa lista olee pia täynnä =) suht hyvä mittailla jos vika vaan on päällä mut ilkee jos ei aina oo
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;