Kävinpäs sitten hakemassa Pörhöltä alkuperäisen suodattimen. Kallis oli, 19€. Tänään oli tarkoitus alkaa öljyt vaihtaan, mutta näyttäis siltä että pitääkin alkaa isompaan remonttiin. Autosta kun vuotaa ohjaustehostimen öljyä, eli ohjausvaihde tai siis raidetanko on lopussa. Purkuautosta jo osan siihen hankin ja aika varattuna huoltoon, mutta siihen huoltoon on vielä melkeen kolme viikkoa ja nyt tuohon on saanut lisäillä öljyä melkeen päivittäin. Sen verran halvalla lupasi tuossa yhdessä korjaamossa tuon vaihtaa (2h, n. 130€ työ) että ajattelin aluksi vaihdattaa siellä. Mut nähtävästi se on vaihdettava itse, koska auto kuitenkin käytössä koko ajan ja ei tuolla nyt oikeen ajele kun menee kallista öljyä litratolkulla.
Pörhöltäkin kysyin tuon remontin hintaa. Meinas että semmonen työpäivä siinä menee, eli 500€

Itsekin luulisin päivässä siitä selviytyväni. Niillä oli varmaan joku kesä-Esa siellä töissä kun noin hidasta on
Onkos täällä kukaan tuota vaihdellut? Mitään vinkkejä? Mulla on tuo korjausopas ja siinä on kyllä ihan yksityiskohtaiset ohjeet tuohon vaihtoon. Aurauksen varmaan joutuu käymään säädättään tuon jälkeen.