Passat Variant 3BG Highline
Passat Variant 3BG Highline
Laitellaas nyt omakin projekti tänne ku sitä ollaan hiukan päivitetty.
Auton kävin hakemassa tuusulasta joulukuussa 2008.Auto näytti sillon tältä..
[/img]
Nyt autoon on asennettu merkitön maski, V-Maxx:n korkeussäädettävä alusta.
Hifejä jonkun verran paranneltu 10" Rainbow hammer subilla ja 4 kanavaisella rainbow ipaul vahvistimella.
Auton mukana tuli 17" alession vanteet jotka maalattiin mustiksi ja samalla saatiin fiksattua vanteitten kolhuja.
Tällä hetkellä auto näyttää tältä.
[/img]
Muutoksia on viälä tulossa. Konepelti ja puskurit uudestaan maalata, takalippa, putkisto ja ohjelma päivitys hankinta listalla.
Mielipiteita saa laittaa
[/img]
Auton kävin hakemassa tuusulasta joulukuussa 2008.Auto näytti sillon tältä..
[/img]
Nyt autoon on asennettu merkitön maski, V-Maxx:n korkeussäädettävä alusta.
Hifejä jonkun verran paranneltu 10" Rainbow hammer subilla ja 4 kanavaisella rainbow ipaul vahvistimella.
Auton mukana tuli 17" alession vanteet jotka maalattiin mustiksi ja samalla saatiin fiksattua vanteitten kolhuja.
Tällä hetkellä auto näyttää tältä.
[/img]
Muutoksia on viälä tulossa. Konepelti ja puskurit uudestaan maalata, takalippa, putkisto ja ohjelma päivitys hankinta listalla.
Mielipiteita saa laittaa
[/img]
- Sami Jalonen
Korkeus hyvä, vanteet vaihtoon (ei jotenki sovi noi mustat), helmat korinväriin
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Minäkin palan halusta tietää millainen tuo V-Maxx on arkiajossa. Itselle tulossa samanmoinen ja kieltämättä vähän jännittää, kun käyttäjäkokemuksia noista Passatin alla on aika vähän...
Passatti näyttää hyvältä!! Itse jättäisin helmat maalaamatta, mutta se olisinkin minä Tuo väri on sen verran herraskainen, että huolellista vannevalintaa edellyttää. Jotkut tiheäpuolaiset voisi mun mielestä käydäkin. Sellaiset, jotka ei nyt kovin hyppää silmille..Joka tapauksessa erittäin siisti Passatti.
Passatti näyttää hyvältä!! Itse jättäisin helmat maalaamatta, mutta se olisinkin minä Tuo väri on sen verran herraskainen, että huolellista vannevalintaa edellyttää. Jotkut tiheäpuolaiset voisi mun mielestä käydäkin. Sellaiset, jotka ei nyt kovin hyppää silmille..Joka tapauksessa erittäin siisti Passatti.
Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
Oletko "makinen" sattunut mittaamaan paljonko sulla on mitta vanteen keskiöstä lokarin kaareen edessä/takana?? Voisin noita sun lukuja pitää nimittäin ohjenuorana kun alan itse säätelemään...
Subaru Legacy STW 2.5CVT
Juu, tattista vaan!!! On se vaan matala numeroidenkin mukaan...makinen wrote:Nyt olis pikasesti mitattu
Edestä 305mm
Takaa 320mm
Ihan tarkkaa mittaa en saanu ku meidän piha on ku perunapelto tällä hetkellä. Huomenna sais auton tallille niin katson paremmin siä ne mitat
Kai noista nyt jotain hyötyä kuitenkin on
Subaru Legacy STW 2.5CVT
Päivitellääs hiukan autoo tänne Takalasin pyyhkijä poistettu. " Myydään jos joku tarvitsee"
Uusia kuvia löytyy linkin takaa!
http://makinen.galleria.fi/kuvat/Vw+Pas ... t+Highline
Uusia kuvia löytyy linkin takaa!
http://makinen.galleria.fi/kuvat/Vw+Pas ... t+Highline
- Sami Jalonen
Autotarvikeliikkeistä saa sellasia muistaakseni 32mm lätkiä siihen, käytetään myös antennin yms. reikien peittämiseen..
Tohon makisen autoon sopis ehkä sellaset mustat takavalot
vinkvink
Tohon makisen autoon sopis ehkä sellaset mustat takavalot
vinkvink
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Toivottavasti omistaja tykkää.. Omaan makuun ei ole passeli, vaan pitäisi olla sitten reilusti muutenkin race-henkeen rakennettu. Tosin farmarimalli ja race-henkisyys voi olla vaikea yhdistää.
Kyllä korimalli tuo parhaimmillaan on oikein kliininä, reilusti madallettuna lipumassa isoilla vanteilla.. <-IMO
Kyllä korimalli tuo parhaimmillaan on oikein kliininä, reilusti madallettuna lipumassa isoilla vanteilla.. <-IMO
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
- Pasi Häkli
- Tero Paalanen
- Team Leader
- Pasi Häkli