golf 3 ja etupääongelmat ! ! !
-
- Posts: 51
- Joined: 24.6.2009 13:00
golf 3 ja etupääongelmat ! ! !
-98 mallin alle kakkosen ajetussa autossa "outoa"vapinaa/vetelyä ajattessa hiljaa (alle 80km/h) kun nopeus nousee vapinat pienenevät,autossa uutta nyt : molemmin puolin alatukivarret,alapallot,raidetangonpäät,ja kallistuksenvakajaan jotkut kumi puslat,niin ja renkaat on tasapainotettu mitä teen seuraavaksi,voiko moottorin väljät kumityynyt laittaa koko paskan vapisemaan...kohta mennee hermot.
-dieselpower-
-dieselpower-
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
renkaiden kudoksissa vikaa ?
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posts: 51
- Joined: 24.6.2009 13:00
ok !
hyviltä renkaat näyttävät , kokeillaan nyt kumminkin toisilla kumeilla,katotaan miten miehen käy...
-dieselpower-
-dieselpower-
-
- Posts: 51
- Joined: 24.6.2009 13:00
Onko nimenomaan nopeusriippuvaista, eli 3-4-5 vaihteilla samassa nopeudessa? Tällöinhän koneen ja voimansiirron kierrokset muuttuvat ja se joko kohdistaa tai poistaa vikamahdollisuuksia.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
-
- Posts: 51
- Joined: 24.6.2009 13:00
40km/h-80km/h vapinaa eniten,ei suuria eroja eri vaihteilla,100km/h ajaessa ja yli vapina ainaskin puolittuu pienemmäksi...entäpä vetonivel/akseli/jarrulevy voisiko jompi kumpi olla väljä/kiero???
moottorin etukumityyny kuin holon saari,aivan loppu,eli kone pääsee vapisemaan enemmän kuin pitäisi.
voisiko kumityynyt modifioida jostain muusta jykevämmästä kamasta kun noi orkkikset ovat liian hepposen oloiset?
-dieselpower-
moottorin etukumityyny kuin holon saari,aivan loppu,eli kone pääsee vapisemaan enemmän kuin pitäisi.
voisiko kumityynyt modifioida jostain muusta jykevämmästä kamasta kun noi orkkikset ovat liian hepposen oloiset?
-dieselpower-
Edit:ei mitään sittenkään olitkin tasapainottanu jo renkaat... mut yks kyssä... onko ihan perus venttiilinhatut vai tuning härpäkkeet... itse kun laitoin omat pääkallohatut tasapainotukseen mukaan nii pysyy taatusti tasapainos. 

-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
-
- Posts: 51
- Joined: 24.6.2009 13:00
-
- Posts: 51
- Joined: 24.6.2009 13:00
-
- Posts: 51
- Joined: 24.6.2009 13:00
asia zekattu...ei ollut jousi poikki vaan metallinen jousikuppi löysällä? kiristin sen ja samaan tasoon menivät kupit nyt.
ja sitten viellä se iloisempi uutinen: se helvetin tärinä ja humputus katos...onkohan perssoni ylhäältä päässyt liikkumaan ajon aikana??? voi pojat miten kivaa on ajella volskilla taas.
kiitokset kaikille jotka olitte "henkisenä tukena".
-dieselpower_
ja sitten viellä se iloisempi uutinen: se helvetin tärinä ja humputus katos...onkohan perssoni ylhäältä päässyt liikkumaan ajon aikana??? voi pojat miten kivaa on ajella volskilla taas.
kiitokset kaikille jotka olitte "henkisenä tukena".
-dieselpower_
No varmasti täräjää ja vemputtaa jos on iskari yläpäästään irti. Katso huviksesi joskus autoja sivusta kun liikkuvat, ylös-alas liikettä on ihan jatkuvasti vaikka tasaista kestopäällystettä ajaisi. Ja jos Perssoni pääsee elämään hallitsemattomasti niin kyllä siitä aikamoinen vemputus syntyy kun kumi ja jousi tekevät omia liikkeitään ja pistävät välyksen eloon.
Niin jaa hyvä että vika löytyi ja autolla kelpaa taas kruisia. Tommonen hämynen vika on kyllä ärsyttävä.
Niin jaa hyvä että vika löytyi ja autolla kelpaa taas kruisia. Tommonen hämynen vika on kyllä ärsyttävä.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.