Pakoputken "haitari" osa vuotaa. Miten Korjata?
Pakoputken "haitari" osa vuotaa. Miten Korjata?
Viikonloppuna alko putki vuotaa ja vuotokohdaksi paljastui tuo moottorin alla oleva haitariputki. Uutta putkistoa ei olisi varaa ostaa joten onko ehdotuksia miten tuon sais näppärimmin korjattua?
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
kokonaan uus haitariosa hitsaten tilalle =)
aika paljo helpottas kyllä jos lisäilisit tietoihin auton mallin ja että millä koneella on =) jos jollain esim olis ylimääräsenä
aika paljo helpottas kyllä jos lisäilisit tietoihin auton mallin ja että millä koneella on =) jos jollain esim olis ylimääräsenä
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Minulla sama homma, tosin tämä haitari osa on pakosarjan kanssa yhtä jöötiä joten menis rälläkällä/hitsivehkeillä leikkaa/liimaa leikkimiseksi ja jotta sais hyvää saumaa --> pakosarja irti ja lattialle työstään. Jossakin olen nähnyt jotain pakoputki nauhaa tms vastaavaa. Sitä jos kietois ympärille
Auton tiedothan löytyy alempaa..

Auton tiedothan löytyy alempaa..
3B Passat Variant 1.9TDI -98
Jos Keski-Suomessa pyörii niin tiedän paikan missä tollasen sais hitsattua robotilla halvalla... yks amis kyseessä. Tulis ainaskin siisti sauma.DJDH wrote:Ei tuu kestään. Hitsaamalla vaan. Omaan vaihdatin samaisen palikan joskus ja kustansi n.120€, josta osan hinta oli n. 60€. Itse työhön meni 10min

-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
Bilteemasta noita joustoja saa aika edullisesti ja on ihan asiallisia osia.
Jos saa pätkän irti autosta niin eiköhän joka hitsauspajalla ole kahvirahan tarvetta ja kun osat on irrallaan niin ei mene montaa minuuttia kun vanha on irti ja uus juoteltu tilalle.
Jos autosta irrottaminen ja takasinlaitto pitää teetättää niin se vähentää kyllä tekijöiden määrää radikaalisti.
Jos saa pätkän irti autosta niin eiköhän joka hitsauspajalla ole kahvirahan tarvetta ja kun osat on irrallaan niin ei mene montaa minuuttia kun vanha on irti ja uus juoteltu tilalle.
Jos autosta irrottaminen ja takasinlaitto pitää teetättää niin se vähentää kyllä tekijöiden määrää radikaalisti.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.