Olis harkinnassa laittaa 3b passattiin alustasarjaa...Olisinkin kysellyt kun ei oikein nuo autot ole vahvinta aluettani, mitäs kaikkea muuta pitää ottaa huomioon kun asennetaan uusi alustasarja?? Jotain tietoo on että ainakin nelipyöräsuuntaus on ihan suositeltavaa tuon asennuksen jälkeen
Autoon melko varmasti olisi tulossa joku tyyliin 60/40, 55/40 madaltava sarja eli ei mitään ihan maahan asti laiteta
Sitten samaan syssyyn kysäsen meneekö noilla madalluksilla alle vielä eteen 18x8,5" ET35 ja taakse 18x9,5" ET35 alut että mahtunee hyvin pyöriin vielä
Alustaan sama vanha tuttu juttu, jos vaan rahaa löytyy niin laita säädettävä paketti. On paljon parempi mieli kun saat etu- ja takapään korkeuden säädettyä balanssiin ja madalluksen oman maun mukaan. 60mm on jo aika paljon madallusta.
Huomioon otettavaa, ainakin toi kulmien säätö ja muutoskatsastus. Muutoskatsastusta silmällä pitäen helpointa on jos sarja on TÜV hyväksynnällä, sen perään ne konttorilla on eikä juuri muun.
Renkaiden sopivuudesta on joskus ollut joku ketjun yritelmäkin, haku varmaan löytäisi. Ei siellä ihan kauheasti vielä ollut juttua mutta hyvässä alussa kuitenkin.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
kw1:nen vaan alle, toimiva setti. 60mm:n madalluksella voi tulla edessä pieniä sivuääniä, ainakin suuremmissa töyssyissä. Takanakin on kintaalla että ottaako kaariin kiinni, mutta pyörimään joka tapauksessa sopii jos ei karseen alas tiputa. Takana voi tulla aavistuksen ulos kaarista kurkkimaan.
Mites noissa säädettävissä sarjoissa noi aurauskulmat. esim. jos talveksi nostaa ja kesäksi laskee autoa niin pitääkö auraukset säädättää jokakerta vai pysyykö balanssissa?