
golf farmari 1.8T vm 2001
golf farmari 1.8T vm 2001
Elikkäs saako tuommoista suomen kilville, kiinnoistais ostaa tuommonen ruotsista ja onkohan tietoa onko kyseisellä koneella olevia suomessa jo rekisterissä(mikähän on verotusarvo).


- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
ei kovin helpolla taida saada selville... borastakaan ei akella osannu erotella kun vajaavetosen ja täysvetosen... normia ja farkkuakaan ei kuulemma erottele jos lukumääriä ettii... mut ei niitä varmaan montaa ole 

Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: golf farmari 1.8T vm 2001
Onko ihan alkuperäisenä tolla koneella vai joku tekniikanvaihto auto?Jos alkuperäisenä on tommonen tehty,niin kyllähän tollasen kilpiin saa.Kannattaa varmaan soittaa Aken suuntaan ja tiedustella sieltä.Luulisi kyllä niiden tietävänpetena wrote:Elikkäs saako tuommoista suomen kilville, kiinnoistais ostaa tuommonen ruotsista ja onkohan tietoa onko kyseisellä koneella olevia suomessa jo rekisterissä(mikähän on verotusarvo).

Aikoinani rakensin Japanin mallin 20v Gti corollan ja kyllä sekin kilpiin saatiin.Piti vaan olla Vtt:ltä päästömittauspaperit.(Maksaa 1000e päästökokeet) ym.lippua ja lappua Toyotalta.
Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
Ei tommosen 1.8T koneisen Golfin/Boran kilvitys ole mikään temppu koska konetta on olemassa vaikka kuinka ja tehdasvalmiste on kyseessä. Ihan normilaput vaatimuksenmukaisuuksista vaan tarvittaneen ja leimalle.
Verotusarvo on varmaan jossain GTI Golfin paikkeilla jos konetta ja päästötasoa miettii. Tai sitten joku 2.0 Golf, tiedä kuinka tarkkaan ne nykyään noita vertailee ja vastaavaa hakee.
Jälkiturbotuksessa on VTT reissu edessä, koska kone ei ole sama kuin tehtaan valmistama 1.8T. Sitten taas jos nostat keulalle 1.8T koneen jostain toisesta autosta niin se on jo helpompi katsastuksen kannalta. Muuten taas hommaa voi olla melko tavalla että kaikki pelaa.
Summasummarum, kuten DJDH asian jo ilmaisi: osta suoraan 1.8T koneella varustettu auto, helpompaa ja halvempaa.
Verotusarvo on varmaan jossain GTI Golfin paikkeilla jos konetta ja päästötasoa miettii. Tai sitten joku 2.0 Golf, tiedä kuinka tarkkaan ne nykyään noita vertailee ja vastaavaa hakee.
Jälkiturbotuksessa on VTT reissu edessä, koska kone ei ole sama kuin tehtaan valmistama 1.8T. Sitten taas jos nostat keulalle 1.8T koneen jostain toisesta autosta niin se on jo helpompi katsastuksen kannalta. Muuten taas hommaa voi olla melko tavalla että kaikki pelaa.
Summasummarum, kuten DJDH asian jo ilmaisi: osta suoraan 1.8T koneella varustettu auto, helpompaa ja halvempaa.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.