Moi,
Turbon päivitys, etsin helppoa "bolt on" ratkaisua
isomman turbon asentamiseksi.
GT 1749VA, GT 1749VB = (lienevät molemmat VNT-17?)
GT 1749VA lienee 130hp:n ahdin.
pitääkö olla ilman kiinteää pakosarjaa?
onko sinulla myynnissä? tai saisiko sinun kauttasi?
turbo päivitys: vw passat 1.9tdi AFN 110hp
turbo päivitys: vw passat 1.9tdi AFN 110hp
1.9 tdi Syncro Variant 1998 + PSI box
paljonkos tehotavoite on?
helpoin tie olisi 170hp mallin ahdin A4 audista, mutta rajoitteena heikko saatavuus ja posketon hinta. Halvemmalla 130hp vakio ahdin jolla asiantunteva ohjelmoija, esim. Optimec, LTR-racing, FIN-Diesel, Karala, jne taikoo hienot luvut. Rakennettu hybridi vaatiikin sitten hieman enemmän panostamista esim. ahtimen säätöön, mutta ei se ongelma ole. Coolerista tulee jonkunmoinen rajoitin, kuin myös race-suuttimia pienemmistä kärjistä.
Passattiin pitää olla ns. irto ahdin, eli 1749vb ei siihen käy, koska se on poikittaisen koneen ahdin. Muuten olisi ihan hyvä. Vastaavilla siivillä varustettuja orkkismallin mutkia on tehty joitakin kymmeniä, sitä suurempia joku sata.
Jääviyssyiden vuoksi taidan vaieta hinnoista ja muista tekijöistä.
helpoin tie olisi 170hp mallin ahdin A4 audista, mutta rajoitteena heikko saatavuus ja posketon hinta. Halvemmalla 130hp vakio ahdin jolla asiantunteva ohjelmoija, esim. Optimec, LTR-racing, FIN-Diesel, Karala, jne taikoo hienot luvut. Rakennettu hybridi vaatiikin sitten hieman enemmän panostamista esim. ahtimen säätöön, mutta ei se ongelma ole. Coolerista tulee jonkunmoinen rajoitin, kuin myös race-suuttimia pienemmistä kärjistä.
Passattiin pitää olla ns. irto ahdin, eli 1749vb ei siihen käy, koska se on poikittaisen koneen ahdin. Muuten olisi ihan hyvä. Vastaavilla siivillä varustettuja orkkismallin mutkia on tehty joitakin kymmeniä, sitä suurempia joku sata.
Jääviyssyiden vuoksi taidan vaieta hinnoista ja muista tekijöistä.