Tarkoitus olis hankki uutta subia "uuteen" farkku kolmebeehen. SPL saa lähteä, tilalle....hmm...
Tollanenkin kävi mielessä:
http://www.powerset.fi/autohifi/index.htm
Jaha. Siis Ground Zeron Titanium GZTB 25ACT
Samalla sais etupään vahvisteltua.
Olis hillitty hallittu paketti. Eikä tarvisi ruuvailla vahvaria sinne enän.
Vahvistinta en ala uusiin(rahan menoo on muuhunkin,kait..) Nykyinen SPL dynamicsin mt-1002 1x300w saanee luvan kelvata, jos päädynkin passiivi subiin. Rainbowin hurricanen 10-12" tehdas koteloituna käynyt mielessä. Kotelon suuruus vaan ei houkuttele. Rattaatkin sinne takapaksiin täytyy mennä heittämällä.
SIISPÄ: onko noilla aktiiveilla mitn tekoa autossa?
Sohvan nurkassahan ne ovat aatelia, mutta mitenhän mahtaa potkia takaluukussa?
Onko jollain kokemuksia aktiiveista?
Suosituksia? Mielipiteitä? Vinkkejä? Jep.
Aktiivi subi autoon
Aktiivi subi autoon
-Hei lähe mukaan vaan tonne kylmään pohjolaan. Mä näytän sulle pienen maan jossa oudolla tavalla irrotellaan.-
-
- Posts: 192
- Joined: 30.3.2007 0:00
- Location: Vähäkyrö
- Contact:
Aika paljon tilaa vei kanssa tuo vanha setti, joten tuli hommattua tuollainen Impactin 12" aktiivisubi 120w vahvistimella. Kokeilin ensin vaimon boraan ja siellä sointi oli tosi heikko ( johtuu varmaan kiinteästä metallisesta hattuhyllystä ). Mutta variantissa sointi pirun hyvä hintaa verrattuna ja mölyä tulee aivan riittävästi ja kaiken lisäksi elementti sopii metallimusiikin kuunteluun, bassokitaran hitaat vedot tuntuu mukavasti ja kunnon deathmetallin tuplabasarit kuuluu mainiosti.
Itse olen ainakin ollut tyytyväinen hankintaan.

Itse olen ainakin ollut tyytyväinen hankintaan.

VW Golf Variant 1.6 16V -04 & RAV4 -03
Ei oikein ymmärrä autossa eroa aktiivi vs. passiivisubi. Kun kotikäytössä passiivia ajetaan ns. ohjelmalähteen teholla, mutta autossa sitä tapaa ei juuri käytetä. Pl. joku Pioneerin mankka josta takakanavat saa subikäyttöön.
Tästä jatkaen varmasti tossa GZ pömpelissä riittää pauhua, jos riittää 10" subin tuottamat möykät yleensä.
Se sitten että millä tavalla toi on kätevämpi kun esim varapyöräkopan subi ja vahvari siellä samassa? Pienihän toi ei ole ja johdot pitää aina kytkeä jotenkin, tuskin tossa pikaliittimiäkään on?
Ei sillä että kyllä varapyöräkoppaan subikotsan teossa hommaa on, totta sekin. Mutta siellä se ei tilaa vie yhtään ja 12" elementtikin (tai vaikka 15" jos menee todella pieneen koteloon) mahtuu vielä helposti vahvarin kanssa sinne majailemaan.
Jos taas et halua varapyöräkuoppaa käyttää niin ehkä sitten toi SPL johonkin takaluukun paneelin taakse vaikka ja joku "passiivisubi" konttiin, jonka sitten saa kannettua pois tieltä tarvittaessa.
Tästä jatkaen varmasti tossa GZ pömpelissä riittää pauhua, jos riittää 10" subin tuottamat möykät yleensä.
Se sitten että millä tavalla toi on kätevämpi kun esim varapyöräkopan subi ja vahvari siellä samassa? Pienihän toi ei ole ja johdot pitää aina kytkeä jotenkin, tuskin tossa pikaliittimiäkään on?
Ei sillä että kyllä varapyöräkoppaan subikotsan teossa hommaa on, totta sekin. Mutta siellä se ei tilaa vie yhtään ja 12" elementtikin (tai vaikka 15" jos menee todella pieneen koteloon) mahtuu vielä helposti vahvarin kanssa sinne majailemaan.
Jos taas et halua varapyöräkuoppaa käyttää niin ehkä sitten toi SPL johonkin takaluukun paneelin taakse vaikka ja joku "passiivisubi" konttiin, jonka sitten saa kannettua pois tieltä tarvittaessa.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.