Tulipa sitten viikonlopun iloksi vaihdeltua öljyt uskolliseen sotaratsuun. No, ajomatka Espoosta Tuusulaan, ja sellainen litran verran jäi maantielle voiteluainetta. Nopean tarkastelun perusteella alakerta koneesta näyttää olevan märkä, syylarin takaseinään lentänyt pisaroita enempi, ja vähempi ympäri konehuonetta.
Suodatin on kunnolla kiinni, tiivisteet paikoillaan, ulkopinnat kuivia. Hetken jäähtyneenä käyttelin konetta, eikä näkyvää vuoto ilmennyt, eli kenties lämpimänä paljastuva halkeama/tiivistevuoto? Alle ei myöskään näytä muodostuvan lätäkköä. 300tkm alkaa koneella olemaan käyttötunteja, alkaako se olla jo armoton nettiauton kahlailu ajankohtaista?
Pasuuna 1.8i -95 ja öljyä roiskuttaa.
Pasuuna 1.8i -95 ja öljyä roiskuttaa.
Sielun ja ruumiin hoitoassistentti.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Joo, tuo vaihtoehto tuli eliminoitua poies, eli tiivistykset on kondiksessa. Nyt itseasiassa tuli vikee senverta selviteltyä, että kyseessä taitaa olla öljynpaineanturi joka falskaa. Kahdesti on päälläoleva kumisuojus antanut tilaa ulospuskevalle öljylle tänäpäivänä.
Sielun ja ruumiin hoitoassistentti.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Tänään oli työn alla ihan samanlainen auto kun sulla, tosin 2.0 bensakoneella. Se vuosi öljyä siitä öljynlauhduttimen yläpuolella olevasta tiivisteesta. Vanha tiiviste menny koppuraks ja haljennut.
2 litraa sai lisätä öljyä että oli maksimissa, ja asiakas ajanut ilman öljynpaineita
Oli kyllä rapinatkin sen kuulosia kun koneen löin käymään.
2 litraa sai lisätä öljyä että oli maksimissa, ja asiakas ajanut ilman öljynpaineita

Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007