Missä AFN koneen huohotinputki?
Missä AFN koneen huohotinputki?
Missähän tuo huohotin putki sijaitsee ja voiko sen noin vaan nyppästä irti ja putsata? Pitääkö jotain tietää?
Volkswagen Golf Variant 1.8 Turbo
Tulee lohkoa pitkin ylös parin sentin vahvuinen muovinen putki siihen venttiilikopan päällä olevaan mokkulaan josta jatkaa matkaa turbon imuputkeen.
Kesäpirssi GIV -05 ATD
Ja olikohan Passatissa se sama tarra myös kontissa varapyöräkotelon seinässä. Siinä on niitä PR koodeja ja moottori- ja vaihteistokoodit, runkonumero jne.
Moottorikoodi on myös moottorissa stanssattuna johonkin päin. 1.8T koneessa ainakin AWT se on venakopan etupäässä semmosessa kielekkeessä. Toi 1.8 20V on aikalailla sama peruskone kai niin voisi olla samalla kohtaa siinäkin, noin mutu heittona.
Moottorikoodi on myös moottorissa stanssattuna johonkin päin. 1.8T koneessa ainakin AWT se on venakopan etupäässä semmosessa kielekkeessä. Toi 1.8 20V on aikalailla sama peruskone kai niin voisi olla samalla kohtaa siinäkin, noin mutu heittona.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Tossa mun riisselivermeessä lukee myös jakohihnan suojakopassa tarrassa.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Mites tähän pääsee käsiksi? Osat olisi ja autokin oli jo pajalla mutta eivät alapuolelta päässeet käsiksi ja jättivät tekemättä.Butcher wrote:Kiitoksia vastauksista! Löytyihän se huohotinputki kun vähän silmiään käytti...eikä voisi olla vi##umaisemmassa paikassa, imusarjan alla. Melkoinen Macgyver pitää olla että pääsee käsiksi, mutta sainpahan akrobatiaa käyttämällä irti ja putsatuksi.
Onko yläpää kiinni sellaisella typerällä puristetulla "klemmarilla"?Paksumpi puoli taitaa olla ihan vaan sokalla?
Ahdin määrää tahdin niinkuin sanotaan.Kalustona Passat Variant 1.8T ja A4 Sedan 1.8T.
Ite vaihoin AEB koneeseen putkenpätkän kun irrotin ensin kaasuläpän pois tieltä. Ahasta siellä on mutta kyllä sinne minunki kourat mahtu.teukka wrote: Mites tähän pääsee käsiksi? Osat olisi ja autokin oli jo pajalla mutta eivät alapuolelta päässeet käsiksi ja jättivät tekemättä.
Onko yläpää kiinni sellaisella typerällä puristetulla "klemmarilla"?Paksumpi puoli taitaa olla ihan vaan sokalla?
Paksu puoli oli moottorin puolessa kiinni sokalla ja muut putken päät oli mulla ruuvattavalla klemmareilla. Helpommin kävi touhu kun otti siinä olevan rikkinäisen osan t-haaran mukana pois ja kasas sen uudestaan ihmisten ilmoilla.