1. Hehku tai pari pimeänä ja ainakaan ylhäältäpäin en nähnyt kuin yhden hehkun eli onnistuu ilmeisesti vain alakautta. Pitääkö purkaa jotain tieltä? Onko yhtä "mukava" homma kuin tuohon toiseen kulkineeseen eli volkkarin kuutos dieselillä varustettuun ruotsinrautaan? Siinä yksi hehku on ahtaassa välissä syöttöpumpun ja koneen välissä, sen vaihtamiseen meni enemmän aikaa kuin muiden hehkujen vaihtamiseen yhteensä.
2. Jakohihnan ja pumpun remmin vaihto. Onnistuuko itse tehden ja meneekö samalla tyylillä kuin D6:ssa vai pitääkö viedä pajalle? Kai edes YKK-merkki on tehty järkevämpään paikkaan kuin vauhtipyörään? Ainakin minulta meinasi käsistä loppua pituus kun volvossa yritti samaan aikaan hitaasti pyörittää moottoria kammen päästä ja kurkkia vauhtipyörän merkkiä. Saako pumpun ennakon mitattua kohdalleen heittokellolla kuten D6:ssa vai pitääkö laittaa kiinni tietämyskoneeseen? Jos onnistuu heittokellolla niin mikä on hyvä arvo? D6:ssa 0,95-1,00 ennakko on hyvä. Jos ei onnistu itse niin mikä olisi hyvä ja halpa (onko sellaista) paikka noin 100 km:n säteellä Ähtäristä? Ei ole vielä ajankohtainen mutta osaa varautua (henkisesti tai rahallisesti).
3. Sivuoven säätö, ovi ei mene normaalisti vetämällä kiinni vaan jää koholleen ja pitää painaa takareunasta, jotta loksahtaa lukkoon. Mistä kohtaa rupeaisi säätämään?
4. Eberi (minikellolla) ei toimi, kiertovesipumppu rupeaa surisemaan mutta mitään muuta ei sitten tapahdukaan. Jos auto on käynnissä ja lämmityslaitteen puhallin päällä ja yrittää laittaa eberin päälle niin puhallin sammuu. Välttämättä en tuota eberiä tarvitse mutta olisi se kiva kisoissa istua lämpöisessä autossa.
5. Onko ominaisuus vai vika, että lämmityslaitteen puhallin jää käyntiin ajon jälkeen vaikka avaimen ottaa pois virtalukosta? En tosin ole koittanut, että kuinka kauan puhisee. Ei tosin ainakaan tunnin kuluttua enää lähde puhaltamaan ellei laita virtoja päälle.
6. Onko lämmityslaitteen säätimissä valaistus ja miten vaihdetaan polttimot jos on? Kyllähän ne säätimet löytyy ilman valojakin nyt kun on jo oppinut säätimien järjestyksen

7. Takajarrujen (levyt) jäätyminen on vissiinkin ominaisuus kun työkaverin uudehko variantti kolopallo tekee samaa (onko takajarrut on ostettu o**lilta

