Tdi RacePipe eli EGR venttiilin korvausputki -keskustelu
Tdi RacePipe eli EGR venttiilin korvausputki -keskustelu
käy siis atd -74kw? ja kuinka lämpiää näillä pakkasilla ilman egr:ää?
Keskustelu viittaa myynti-ilmoitukseen: viewtopic.php?t=8331
Keskustelu viittaa myynti-ilmoitukseen: viewtopic.php?t=8331
VW Golf Variant 2.0TDI -08
En tiedä kuinka hyvin tuo ATD kone lämpiää normaalisti kun mulla on ollut melkein koko auton omistamisen ajan EGR tukossa. Yli 20 asteen pakkasilla persgrillit on kyllä hyvä olla olemassa, mutta niin varmasti kaikissa muissakin autoissa.
Sait YV:tä
Sait YV:tä
Kesäpirssi GIV -05 ATD
Mitens tohon suhtaudutaan katsastuksessa kun pitäisi tehdä visuaalinen tarkastus että oikeat osat ovat paikoillaan.
oikean ERG venttiilin voi aina tyhjentää sisältä jättää vain sammutusläpän tai voi senkin ottaa pois pääsee konttorilla turhista selittelyistä.
Onko jollain kokemuksia kyseisestä Race erg stä.
Voi sen tehdä näinkin

oikean ERG venttiilin voi aina tyhjentää sisältä jättää vain sammutusläpän tai voi senkin ottaa pois pääsee konttorilla turhista selittelyistä.
Onko jollain kokemuksia kyseisestä Race erg stä.
Voi sen tehdä näinkin

Golf 4 Variant TDI 81kW ASV 2001
- Pasi Häkli
Kyllä se sammuu ilman sitä sammutusläppääkin. Se läppä vaan tehostaa sammumista, se sammuu ns. sivistyneemmin.
Kone ei heilu niin paljon.
Tosin jos sattuu semmonen ongelmatilanne että ahtoputkissa kulkee niin paljon öljyä että moottori ryntää kierrokset tappiin niin siinä vaiheessa sitä toivoisi että se sammutinläppä siellä olisi. Tosin ei se nyt niin yleistä ole tuo ryntääminen.
Kone ei heilu niin paljon.
Tosin jos sattuu semmonen ongelmatilanne että ahtoputkissa kulkee niin paljon öljyä että moottori ryntää kierrokset tappiin niin siinä vaiheessa sitä toivoisi että se sammutinläppä siellä olisi. Tosin ei se nyt niin yleistä ole tuo ryntääminen.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Onko kenelläkään kokemusta:

http://www.egrvalve.co.uk/index.php?pag ... e-EGR-Kits
Mistä olette tilanneet omanne vai oletteko tehneet itse tarvittavat osat?
http://www.egrvalve.co.uk/index.php?pag ... e-EGR-Kits
Mistä olette tilanneet omanne vai oletteko tehneet itse tarvittavat osat?