Puhelimen asennus Passatin MFD2:een
Puhelimen asennus Passatin MFD2:een
Aikomus asentaa sarja autoon.
Last edited by Hilleri on 29.7.2014 20:52, edited 3 times in total.
Muistelisin, että otin aikanaan sytytysvirran eli IGN tuosta -\ UB+ liittimestä eli 'pätkitty virta'.
Jatkuvan virran voit ottaa siitä UB+ liittimestä eli 'jatkuvasti virrasta', jollei sitä jaksa akulta vetää.
Itse jouduin käyttämään Nokian omaa kaiutinta sillä auton omista ääni meni puuroksi.
Jatkuvan virran voit ottaa siitä UB+ liittimestä eli 'jatkuvasti virrasta', jollei sitä jaksa akulta vetää.
Itse jouduin käyttämään Nokian omaa kaiutinta sillä auton omista ääni meni puuroksi.
VW Sharan -12 4Motion 2.0l TDI BlueMotion Highline
Airbag fault tulee siitä kun irroitit reunapanelista airbagin johdon (on siihen valoon menevä) ja auton virtalukossa taisi olla avain paikallaan - varminta on ottaa akku irti sähköasennuksen ajaksi.
Airbag faultin saa pois vikakoodien poistolla testerillä, jos vika oli tuossa panelin johdon irroituksessa.
Airbag faultin saa pois vikakoodien poistolla testerillä, jos vika oli tuossa panelin johdon irroituksessa.
VW Sharan -12 4Motion 2.0l TDI BlueMotion Highline
Jep vika oli juurikin siinä airbag-valon anturissa. Eli rykäsin liittimen irti, ja ennen kuin olin kytkenyt sen takaisin iskin avaimet virtalukkoon. Voila. Nyt on faultti poissa, testeri teki tehtävänsä. Parempi jättää sähkökytkentäaasiat ammattilaisille, totesin sen siinä vaiheessa kun yritin ujuttaa pieniä johtoja mahdollisesti oikeisiin liittimiin.