MaxxJJ wrote:
Tuossahan on sama kone (mikälie tyypiltään), kuin IV:ssä. 1.6 läpihengittävällä kannella, nelipisteruiskulla, jne.
Minun valintani olisi ehkä TDi. Taloudellinen ja sipsillä saisi lisää löylyä. Ei nimittäin oikein sytytä 1.6:nen syncro... Mutta varusteitakin olisi kiva olla...
Tehoiltaan sama kone kuin nelosessa mutta moottorikoodiltaan taatusti eri. Kyllä ne kuitenkin vuosien varrella on 1.6:stakin vielä kehittänyt.
Ehdottomasti TDI jos vaan tulee kilometrejä, miksei tietty muutenkin. Ei tota 1.6:sta oikein voi suositella kun siinä vääntö on niin minimaalinen. Ennemmin sit vaikka 1.8/90hv jos peruskoneella tarvii päästä. Vakuutuksetkin taitaa olla 1.6:ssa olla vain marginaalisesti pienemmät jos edes on.
Nätti on kyllä lapin GT variant ja pirun komeet vanteet (mulla oli samanlaiset) mutta ihme traktori. Onko tossa joku huonon tien alusta tai jotain, kuormajouset takana?
Ittekkin aikoinaan nelikolla ajellut ja alkanut taas tulemaan vanhat ajat mieleen kun nykyinen kulkine vilkuttelee valoja yhtenään näin talvella. Kyllä semmoinen on mukava peli Suomen talvessa oli tekniikka sitten mikä tahansa.
Jos ei sulla kiire ole autoa vaihtaa niin Saksassa on valikoimaan joka lähtöön eli kyllä sieltä tilaamalla löytyy oikean värinen, oikeilla varusteilla ja oikealla koneella ja hintakaan ei noista pahemmin nouse.