passatin etupään narina
passatin etupään narina
elikkä passatti on vm 2000.vasen etupuoli narisee tosi paljon...oon nyt vaihtanu sinne ylemmät tukivarret ja kallistuksenvakaajan kumit mutta mikään ei auta...autoaku oon käyttäny nosturilla ja rasvaillu puslia ni ääni hävii mutta tulee takas ku ajelee muutaman kilometrin...oisko kellään mitää tietoo mitä seuraavaks vois kokeilla????narina alko suunnilleen 2 viikon jälkeen kun vaihoin tukivarret
Mulla oli narinaongelma kanssa viime kesänä passatissa ja narinan lähteeksi osoittautui alatukivarren pallonivel.Narisi käännettäessä ja vesikelillä hävisi ku sai voitelua.Slamitilla näyttäisi olevan alkuperäinen varsi n.50e kpl.
Ja on helppo vaihtaa vaikka itse
Ja on helppo vaihtaa vaikka itse

Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
-
Etummainen on helppo vaihtaa, taaempi vaatii vähän enemmän jumppaa kun apurunkoa pitää tiputtaa.
Siellä on monivarsituennassa kaikkien iloksi niitä puslia ja niveliä niin että piisaa. Yksi narisee niin sitä on kiva ettiä ja ihmetellä. Ehkä järkevintä jos öljyämällä hakee niin antaa yhdelle nivelelle tai puslalle kerrallaan voitelua, sitten kun ääni loppuu niin saattaa olla arvoituksen ratkaisu käsillä.
Siellä on monivarsituennassa kaikkien iloksi niitä puslia ja niveliä niin että piisaa. Yksi narisee niin sitä on kiva ettiä ja ihmetellä. Ehkä järkevintä jos öljyämällä hakee niin antaa yhdelle nivelelle tai puslalle kerrallaan voitelua, sitten kun ääni loppuu niin saattaa olla arvoituksen ratkaisu käsillä.

Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Pallonivel on kiinteänä alatukivarressa.Jos se tarvitsee vaihtaa,niin pitää vaihtaa koko varsi.pladda wrote:Onko se pallonivel alatukivarressa kiinni vai se nivel mikä on vakaajan tangon päässä.?
Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008
Golf IV Variant 1.6 2002
Touran 2.0 EcoFuel 2008