APUA!!! VW golf variant mkIV tdi 66kw -01 peräluukku...

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
potilas-saarinen

APUA!!! VW golf variant mkIV tdi 66kw -01 peräluukku...

Post by potilas-saarinen »

Perkeleen n..ipakastin eli ongelma on kun perälunkka on kiinni niin silti ilmottaa et se on auki ja sitten kun laittaa ovet lukkoon niin n.5min ja alkaa hälärit huutaan... eli itse luulen kun ovet lukittu niin joko joku mikro tai johtosarja saa oikkarin ja kone luulee että joku yrittää perästä sisään... voi olla että vika ei sinne päinkään mutta kellään vastaavaa tapahtunut? ja mistäpäin lähtä ettimään vikkaa eli varmasti perästä mutta mistä sieltä? ja kiitoksia asiallisille vastauksille! ois pakko saaha nyt viikonloppuna korjattua ku vaimolla ma kouluun ja ei kiva jos hälärit ulvoo päivän koulun pihalla.
clinicalla nyt joku vm -75 b.w...
potilas-saarinen

eikö mitään ideoita kellään?
Satelite

Post by Satelite »

Luukusta verhoilut veks ja kattelemaan liitäntöjä... yleensä mikrokytkin paskana tai sille menevät piuhat kuten jo itse veikkailit... tsekkaamallahan tuo selviää.
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
potilas-saarinen

Satelite wrote:Luukusta verhoilut veks ja kattelemaan liitäntöjä... yleensä mikrokytkin paskana tai sille menevät piuhat kuten jo itse veikkailit... tsekkaamallahan tuo selviää.
kiitoksia vinkeistä. mutta missäpäin se mikro siellä on? siinä aukasu kumilipareessa vai lukossa tai lukonvastikkeessa? muuten kyllä purkasin koko kontin mutta ei oikeen huvita tuolla vesi/räntä/paska/puukko sateessa... joo otin jo pari vitutuksen lievittäjää...
Pasi Häkli

Post by Pasi Häkli »

Todennäkösesti sulla vuotaa takalasinpesuri vettä sinne verhoilun sisään, ja se valuu sitten suoraan siihen takaluukun lukon mikrokytkimen liittimeen. Eli sieltä löytyy todennäkösesti vihreetä hapettumaa. Pura se takaluukun verhoilu niin pääset siihen käsiksi. Voit päästä pelkän lukonkin irrottamassa näkemään ainakin sen liittimen. Mutta paremmin homma luonaa jos otat verhoilun irti.
Se mikrokytkin on siis siinä lukossa kiinni. Saa muistaakseni erikseenkin ostettua pelkän mikrokytkimen.
Mut jos se on hapettunut niin todennäkösesti joudut uusimaan myös johtosarjasta ne liittimet. Niitä saa merkkiliikkeestä jos ei muualta.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
Post Reply