nyt olis konepelti ja lokasuoja paikallaan, loput keulan osat pääsee laittaan kunhan saa jakopäänhihnan vaihdettua.
puskurit ja muut tuunaus osat tulee completokselta joissa toimitus aika 3 viikkoa
mikuu84 wrote:nyt olis konepelti ja lokasuoja paikallaan, loput keulan osat pääsee laittaan kunhan saa jakopäänhihnan vaihdettua.
puskurit ja muut tuunaus osat tulee completokselta joissa toimitus aika 3 viikkoa
Siit se lähtee. Kiinnostais sit nähä kuvia ja kuulla raporttia osien istuvuudesta jahka ne vaan saapuu sulle.
nyt olis vaihdettu jakopään hihna. tänään alkaa laittamaan keulakehikkoa paikalleen ja mietiskelemään alipaine letkuja että mikä menee mihinki koska ovat poikki/irronneet
Sitten haku käteen ja etsit täältä foorumilta oppaan jossa neuvotaan etutolpan vaihto, ilman että tarvii se yläpultti irrottaa. Ellet ole vaihtamassa niitä ylätukivarsia samalla. En jaksa ite nyt sitä hakea. Vaihto siis onnistuu ihan hyvin ilman pultin irrottamista.
Voisin lotota, että tuon etupuskurin kanssa tulee madalletulla Passatilla yllättäviä tilanteita eteen. Siis ehjänä eteenpäin pääsemisen suhteen. Eihän tuolla ole toivoakaan millekään nosturille/ yhtään jyrkempään ramppiin. Onhan se erilaisen "päheä", jos kaikki pihaliittymät on tasaisia, eikä parkkihalleihinkaan tarvitse mennä.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
^ Micco Micco, ei nyt kuitenkaa mollata heti... kuullaan ensin käyttö kokemukset... esim. itse en ajanut kertaakaan parkkihalliin tms kun puskurin vaihoin... aina oli muita paikkoja ja jaksoi kävellä...
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Mielelläni kuuntelen käyttökokemukset tuolla puskurilla ajamisesta. Tuossa vehkeessä on akseliväli ja keulaylitys jo eri hehtaarilla, kuin Samin Golfissa. Ja topicin aloittajalle. Ei kannata tätä mun kritiikkiä liian henkilökohtaisesti ottaa. Itse olen enemmän ajettavuuden kuin korisarjojen kannalla.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Micco wrote:Mielelläni kuuntelen käyttökokemukset tuolla puskurilla ajamisesta. Tuossa vehkeessä on akseliväli ja keulaylitys jo eri hehtaarilla, kuin Samin Golfissa. Ja topicin aloittajalle. Ei kannata tätä mun kritiikkiä liian henkilökohtaisesti ottaa. Itse olen enemmän ajettavuuden kuin korisarjojen kannalla.
ite oon kans ajettavuuden kannalla (mökille pitää päästä), mutta omaa tyhmyyttä jos korisarjan rikkoo
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Varsin tyylikäs keularatkaisu. Erilaisuutta kehiin
Jääkö montakin senttiä vielä puskurin alle? Itellä ollu iät ja ajat "matalia lasikuitupommeja" niillä kun oppii ajamaan niin ei ongelmaa. Golfissa piti kuitenkin siirtyä jo muoviosiin kun sellaista on tarjolla. Tuleeko takapäähän yhtä radikaalia?
Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
Micco wrote:Voisin lotota, että tuon etupuskurin kanssa tulee madalletulla Passatilla yllättäviä tilanteita eteen. Siis ehjänä eteenpäin pääsemisen suhteen. Eihän tuolla ole toivoakaan millekään nosturille/ yhtään jyrkempään ramppiin. Onhan se erilaisen "päheä", jos kaikki pihaliittymät on tasaisia, eikä parkkihalleihinkaan tarvitse mennä.
Ei oo Passatin kanssa kokemuksia, mutta edellinen auto Mazda 323F -35mm alustalla ja radikaalisti enemmän eteen menevällä puskurilla ei ollut ongelma. Ajoin sillä parkkihalleihinkin ja toki joskus sai varoa. Vaikka madallusta ei ollutkaan ton enempää niin sopii muistaa, että se on vakionakin paljon Passattia matalampi. Tosin Passat on varmaan metrin pidempi auto:D joten siinä mielessä käyttökokemukset kiinnostaa kyllä.
nyt olis 18" vanteet alla ja takapuskuri pilkottu että saa sovitettua puskurinjatkeen paikalleen. 3bg:ssä on vissiin irrotettava puskurin alaosa tai olihan se tuossaki mutta piti käyttää mattoveitteä
Keulaylityksen kokonaismitta ei kasva kauheasti, mutta se on tuo muoto... Tuo etuhelma on kärkeen asti samassa tasossa, joka vakiohelmassa on vain aivan renkaan edessä.
Tuossa kuvassa kulminoituu mielestäni tuollaisen korisarjatuuningin "ongelma" käytettävyyden kannalta. Jos alustan laskee sille tasolle, ettei norttiaskia tai työkaluja säilytetä renkaan päällä remontin yhteydessä, on helmat maassa.
Mutta pääasia että harrastetaan Omistaja on varmasti tehnyt tietoiset valinnat, jo edelliseen autoonkin verraten. Joten en arvostele keskeneräistä työtä sen enempää. Katsellaan sitten, kun kaikki on valmiina ja maalissa.
Uncle Hank Fan Club
T5 Multivan 4motion, Homewrecker E30 ikuisuusrojekti ja taloudessa myös 3c Passat variant 2.0fsi 4motion sportline
Micco wrote:Tuossa kuvassa kulminoituu mielestäni tuollaisen korisarjatuuningin "ongelma" käytettävyyden kannalta. Jos alustan laskee sille tasolle, ettei norttiaskia tai työkaluja säilytetä renkaan päällä remontin yhteydessä, on helmat maassa.
Tähän asiaan puuttuen, pitänee ihmetellä miksi toi kyseinen etupuskuri menee noinkin maanläheiseks. Itselle on kans vaihdettu puskuri eteen ja myös auto laskettu sen verta alas että norttiaskia ei renkaan päälle saa, ei sitten mitenkään päin. Puskuri jää kuitenkin ihan inhimilliseen korkeuteen, eli noin 10cm maahan matkaa.
Tuleeko autoos millanen alustasarja, tai ylipäänsä voiko tuota laskee yhtään ilman että puskurit raapii sen jälkeen koko ajan maahan?
Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
kyllähän sitä voi laskea. maavara on yli 10cm en muista tarkkaa mittaa, pitää huomenna laittaa mittoja. nuo kuvat on kuoppaselta pihalta niin näyttää että on puskuri kauhean matalalla